JAK SZYBKO ZRZUCIĆ KILOGRAMY? OTO KILKA PROSTYCH KULINARNYCH TRICKÓW!

07 Lipca 2016

Czas ucieka, do urlopu zostało jeszcze tylko kilkanaście dni, a Ty nie podobasz się sobie w bikini? Sprawdź nasze sposoby!

Dieta to aż 70-80% sukcesu w walce o wymarzoną sylwetkę. Koniczne jest więc pilnowanie jadłospisu, unikanie niezdrowych przekąsek i podjadania między wyznaczonymi porami. Przy niewielkiej ilości ćwiczeń fizycznych, zbilansowanej diecie i wykluczeniu niektórych składników, każdy jest w stanie zrzucić nadprogramowe kilogramy i czuć się wspaniale. Weźcie do serca nasze kulinarne rady, a efekty tych niewielkich zmian miło Was zaskoczą!

Zjedz śniadanie:

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia - to nie są plotki. Nawet jeśli ciężko jest zjeść coś wcześnie rano, przygotujmy lekką przekąskę, którą bez problemu możemy ze sobą zabrać, gdziekolwiek się udajemy. Śniadanie pozwoli naszemu organizmowi obudzić się, wskrzesić uśpioną przez noc energię i błyskawicznie podkręci nasz metabolizm. Jeśli przepadacie za kanapkami, spróbujcie tych lżejszych propozycji, na przykład kanapek z sezonowymi warzywami lub pięknie prezentujących się kanapek z burakiem i awokado. Możecie także spróbować zdrowych płatków owsianych z kozim jogurtem, albo pożywnej śniadaniowej kaszy quinoa z owocami.

Zrezygnuj z produktów z białą mąką:

Najlepiej spożywać produkty z mąki orkiszowej, gryczanej lub ryżowej. Sklepy oferują dużą różnorodność i bez problemu kupimy chociażby chleb z mąki orkiszowej lub makaron ryżowy. Kombinujmy! Kulinarna kreatywność zmotywuje nas do poznawania nowych, fascynujących smaków! My wyjątkowo lubimy azjatycki makaron soba z mąki gryczanej z fasolką i domowym pesto. Jeśli chciałybyście całkowicie zrezygnować z węglowodanów, koniecznie spróbujcie makaronów z warzyw, na przykład z kalarepy.

Ogranicz czerwone mięso:

W lekkiej diecie powinniśmy spożywać chude białe mięso indyka lub kurczaka z wolnego wybiegu. Zawarte w nim białko buduje mięśnie i przyśpiesza przemianę materii. Możecie spróbować aromatycznego kurczaka kung-pao lub bazyliowych roladek z kurczaka z orzechami. Doskonałą alternatywą dla mięsa jest ciecierzyca, która prócz białka zawiera także cenny dla organizmu błonnik. Możemy ją wykorzystać na przykład w sałatce z ciecierzycą, winogronami i granatem, która nasyci nas na długie godziny lub w przepysznym hummusie, doskonałym do nabierania chrupiącymi warzywami.

Miksuj na zdrowie:

Przygotowanie smoothie zajmuje wyjątkowo mało czasu, więc nawet największy śpioch zdąży zrobić je przed wyjściem do pracy. Do kielicha koktajlowego możemy wrzucić wszystko, jednak najlepiej jest zdecydować się na zdrowe składniki. Owoce i warzywa możemy dopełnić składnikiem mlecznym, przestudzoną zieloną herbatą lub po prostu wodą. Jeśli przeszkadza Wam wytrawny smak koktajli, dodajcie do nich łyżeczkę miodu, odrobinę cynamonu lub syrop z agawy lub stewii. Przetestowaliśmy na własnej skórze i polecamy Wam smoothie z jarmużu, ogórkowo-szpinakowe lub morelowe. Zapomnijmy o witaminach w tabletkach! Smoothie zapewni ich dzienną porcję tylko jedną smakowitą szklanką.

 Zupy kremy:

Zupy, jeśli są bez zasmażki, olbrzymiej ilości śmietany i tłustej słoniny, potrafią być naprawdę fit. Dobrze dobrane, świeże składniki dostarczą nam wiele witamin i mikroelementów, dbając jednocześnie o naszą linię, a dodatkowo wyciszą głód na długi czas. Ponadto, czas ich przygotowania jest dużo krótszy, niż przeciętnego dania obiadowego - kolejny plus! Warzywa powinny być podstawą diety każdej osoby, która chce szybko zrzucić kilka kilogramów. Przepadamy za kolorowym kremem z groszku z rzodkiewką i smakowitym kremem z buraków z dodatkiem egzotycznego mleka kokosowego.

Nie głodź się:

Pamiętajmy, że głodówka to najgorsze, co można robić swojemu organizmowi. Ciało wpada wtedy w panikę i zaczyna magazynować tłuszcz, na wypadek kolejnego przypadku, kiedy nie dostarczymy mu w pożywieniu energii do działania. Zdrowa i rozsądna, a przede wszystkim smaczna dieta pozwoli nam świetnie czuć się we własnej skórze, być kulinarnie usatysfakcjonowanym, a przede wszystkim szczęśliwym! Smacznego!

Strony

Komentarze (8)
ocena
3.8/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Iwona
(Ocena: 5)
2016-07-28 17:36:57

Ja mam trochę inny problem - jestem dość zgrabna, przy wzroście 167 cm ważę 53 kg. No ale nie zawsze wyglądam tak jak bym akurat chciała. Teraz są wakacje i problem się nasila jak wyjeżdżam. A mianowicie męczą mnie strasznie zaparcia... brzuch mam jak balon, ostatnio byłam 4 dni nad morzem to w tunice luźnej ciągle musiałam chodzić. Nie wspominając, że brzuch po prostu boli. Macie jakieś sposoby, tylko takie na szybko, nie chcę pić już tych ziółek bo one nie wiadomo kiedy zadziałają.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Nina
(Ocena: )
2016-07-28 23:01:35

zaparcia

Sprobuj czopkow evaqu, działają mniej wiecej po kwadransie i problem z glowy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Iwona
(Ocena: )
2016-07-31 14:00:26

Dzięki! Czopki kiedys takie inne stosowałam i też efekt był dopiero po kilku godzinach, te są jakieś nowe?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
morelka
(Ocena: 5)
2016-08-10 10:27:08

Nie wiem czy są nowe. Ja je stosowała w zeszlym roku. Bylam w ciąży i mialam straszne zaparcia. Nic nie pomagało, ani picie ziołowych herbatek, kefir, suszone sliwki. Dopiero te czopki pomogły. Sa bez recepty i faktycznie dzialaja do 15 min :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kornelia
(Ocena: 5)
2016-08-24 20:21:07

Czopki były kiedyś moją największą zmorą (w wieku dziecięcym), ale chyba muszę się z nimi przeprosić, bo żadne suszone śliwki na mnie nie działają, a herbatki przynoszą efekt w najmniej spodziewanym momencie...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
zosia
(Ocena: 5)
2016-07-09 13:12:45

zdecydowanie smakowite przepisy!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-07-08 11:31:48

artykuł na jednej stronie :O brawo !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
sitter
(Ocena: 5)
2016-07-08 10:02:00

Nareszcie rozsądny Artykuł!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1