Dieta, która działa: Przed sylwestrem zgubisz 4 kilogramy!

24 Grudnia 2016

Co zrobić, żeby po świętach szybko wrócić do formy?

dieta przed sylwestrem

W czasie wigilijnej kolacji spożywamy średnio… 3000 kcal. To olbrzymie obciążenie dla organizmu. A przecież 24 grudnia to dopiero wstęp do świętowania. Boże Narodzenie przypada na 25 i 26 grudnia, co oznacza kolejne dni spędzone za stołem i niekontrolowane obżarstwo. Efekt? Wzdęcia, problemy trawienne, uczucie pełności w brzuchu, problem z dopasowaniem ubrań. A przecież sylwester za pasem! Spokojnie. Są sposoby, by sprawnie i w miarę bezboleśnie doprowadzić się do porządku.

Oto garść przydatnych wskazówek!

Czy da się wyszczuplić nogi w zaledwie 14 dni? TAK! (3 ćwiczenia + dieta na zgrabne uda bez cellulitu)

Jedz wszystko, ale po trochu

To zasada, którą powinnaś kierować się nie tylko przy świątecznym stole. To prawda, że na pierogi, karpia czy zupę grzybową czeka się cały rok, a potem na bigos i bożonarodzeniowe słodkości (piernik… Miodownik… Makowiec… Kutia), tym bardziej więc po świętach powinnaś zachować umiar. Jedz wszystko, ale po trochu. Nałóż sobie na talerz niedużą porcję, nie proś o dokładkę, przejdź do kolejnej. Jeśli po świętach został kompot z suszu, nie odmawiaj go sobie. Poprawia przemianę materii i reguluje trawienie.

Wstań od stołu

Zjadłaś? W porządku. Odsuń talerzyk i zajmij się rozmową, np. z partnerem. A najlepiej wstań i zacznij zmywać. Chodzi o to, by nie siedzieć ciągle przy stole, bo niepostrzeżenie znów zaczniesz coś podjadać. 

Każda dawka ruchu po jedzeniu jest na wagę złota. Po posiłku warto wybrać się na spacer. Spalisz kalorie, dotlenisz się, a przede wszystkim znajdziesz się z dala od lodówki pełnej przysmaków, które zostały ze Świąt.

Nie przedłużaj ucztowania

To fakt, że po świętach zostaje tyle smakołyków… Bigos mogłabyś jeść codziennie. Sałatki też. I ryby. A ciasta! O nie, to ciasta są twoim faworytem. Zaraz, zaraz. Jeśli święta się skończyły, pora wrócić do racjonalnego odżywiania. Jedz to, co zostało ze świąt, ale z umiarem, zachowując stały rytm posiłków (najzdrowiej co trzy godziny). Nie podjadaj! Nie musisz od razu przechodzić na rygorystyczną dietę, ale zdrowy rozsądek powinien zwyciężyć. Nic się nie stanie, jeśli zjesz kawałek piernika, ale potraktuj to jako posiłek (lunch, kolację). I zadbaj o to, by spalić dodatkowe kalorie.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (3)
ocena
3.7/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Magda
(Ocena: 5)
2017-01-02 17:44:38

Zgadzam się z poprzednimi komentarzami. Takie diety są bez sensu... Polecam przeczytać ebook sekret wiecznie szczupłych osób. Znajdziecie go w Internecie. Dzięki niemu w końcu zaczęłam chudnąć :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
m
(Ocena: 5)
2016-12-25 20:32:14

czas

Żeby schudnąć to trzeba czasu. Tonie takie łatwe. Ja musiałąm odwrócić swoje życie o 180 stopni. Żadnego specjalnie tłustego jedzenia, jagódki acai dwa razy dziennie, spacery z chłopakiem. Pół roku już tak żyję i jest lepiej, no ale wiadomo, że efektu nie osiąga się po tygodniu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2016-12-25 14:30:39

"Oznacza to, że na każdą spożytą 1 kcal powinny przypadać 2 kcal spalone." Co za brednie, potem się dziwią, że nastolatki po zjedzonej bułce katują się po 2 godziny i wpadają w anoreksję. Gdzie jakaś informacja o tym, że KAŻDY organizm spala około 1200-1400 kcal NA SAME FUNKCJE ŻYCIOWE? Tzw wartość PPM? Podstawowa ilość energii, której organizmowi nie powinno się odbierać, bo zacznie czerpać z mięśni (w tym i najważniejszego - serca)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1