Dieta dla sportowca: Co jeść, by chudnąć & mieć siłę na TRENING? Porady + pozycje do jadłospisu!

08 Marca 2013

Jajka, łosoś i czekolada, czyli wszystko czego potrzeba w rozbieganej kuchni.

Dieta dla sportowca

Przeczytałaś ten artykuł, zaczęłaś biegać i pojawiły się pierwsze pytania: co jeść przed treningiem, kiedy sięgać po przekąskę, czego unikać?

W nagrodę za pierwsze przebiegnięte kilometry dostajesz od nas ściągę z diety początkującego sportowca!

Strony

Komentarze (34)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Agnieszka
(Ocena: 5)
2015-07-03 11:00:17

re: Dieta dla sportowca: Co jeść, by chudnąć & mieć siłę na TRENING? Porady + pozycje do jadłospisu!

Proponuję dobranie diety indywidualnej do rodzaju treningu. Jest to najlepszy sposób na poprawę wyników, polecam dietomat.pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Aggula
(Ocena: 5)
2014-09-27 18:58:02

re: Dieta dla sportowca: Co jeść, by chudnąć & mieć siłę na TRENING? Porady + pozycje do jadłospisu!

Zdecydowanie moje odżywianie przy aktywnym trybie życia było co najmniej lekko powiedziane...nie bardzo. Ale dzięki Oryginalnym Przepisom jest super. Jadam lekko, zdrowo i zgodnie z moim zapotrzebowaniem.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Sylwia
(Ocena: 5)
2014-06-25 09:20:01

re: Dieta dla sportowca: Co jeść, by chudnąć & mieć siłę na TRENING? Porady + pozycje do jadłospisu!

Zeby schudnąć trzeba miec motywacje. A to najtrudniejsze w całym procesie. Ja zalogowałam sie na stronę www.allevo.pl do aplikacji, ktora liczy moje potrzeby i treningi jakie musze wykonywać aby uzyskać zakładany efekt.Aplikacja to taki kontroler i to niesamowicie motywujący.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
xxxx
(Ocena: 5)
2014-03-28 10:02:30

re: Dieta dla sportowca: Co jeść, by chudnąć & mieć siłę na TRENING? Porady + pozycje do jadłospisu!

hahaha jebłam takich farmazonów to dawno nigdzie nie przeczytałam, raczej nie pisałą tego osoba która ćwiczy na codzień..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Jutka
(Ocena: 5)
2013-12-06 08:48:22

re: Dieta dla sportowca: Co jeść, by chudnąć & mieć siłę na TRENING? Porady + pozycje do jadłospisu!

Ja zamawiam sobie gotową dietę wysokokaloryczną na oryginalneprzepisy.pl ale chodzi głównie o to żeby to były posiłki o względnie podobnych porach, 5-6 razy dziennie. No i wiadomo dużo warzyw.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Endrjuska
(Ocena: 5)
2014-02-12 19:38:02

zastanawiam się nad ich cateringiem... Na pewno byłoby mi prościej się zabrać za zdrowe jedzenie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Sylwiaaa
(Ocena: 5)
2014-03-27 19:25:48

Polecam Oryginalne Przepisy są świetni, mają super świeże jedzenie, zdrowe i smacznie. Codziennie coś innego, nie są monotonni jak inni....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-05-21 08:53:32

Zaczęłam zamawiać u nich dietę w maju. Super sprawa. Jest wygodnie, smacznie i pewnie. Oryginalne przepisy mają oryginalne dania, super są.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
xyz
(Ocena: 5)
2013-06-03 14:41:39

re: Dieta dla sportowca: Co jeść, by chudnąć & mieć siłę na TRENING? Porady + pozycje do jadłospisu!

Co za syf

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-12 15:01:04

re: Dieta dla sportowca: Co jeść, by chudnąć & mieć siłę na TRENING? Porady + pozycje do jadłospisu!

Litości. Trzeba jeść z mózgiem, 4-5 posiłków dziennie, trenować 2h po posiłku. Nie zastanawiajcie się nad tym, czy jecie samo białko czy białko z czymś, naprawdę, to nie jest tak skomplikowane. JEŚĆ Z MÓZGIEM, powtórzę. Czyli można jeść wszystko, byle nie fast foody, raz na jakiś czas nawet pączek nikomu nie zaszkodzi ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-11 10:03:31

re: Dieta dla sportowca: Co jeść, by chudnąć & mieć siłę na TRENING? Porady + pozycje do jadłospisu!

Co za bzdury! Aż przykro czytać

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-09 23:01:53

re: Dieta dla sportowca: Co jeść, by chudnąć & mieć siłę na TRENING? Porady + pozycje do jadłospisu!

Trenowałam ostatnio z trenerką i z tego co mi mówiła to po treningu do 40 min trzeba uzupełnić węgle, można połączyć z niewielką ilością białka. Jakaś prosta przekąska powinna być ok, skoro jemy coś treściwszego 2 h przed treningiem to do 40 min po pasuje przekąska. A przed raczej posiłek weglowodanowo- białkowy. Węgle oczywiście złożone.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-08 23:07:31

re: Dieta dla sportowca: Co jeść, by chudnąć & mieć siłę na TRENING? Porady + pozycje do jadłospisu!

po treningu nie powinno sie nic jesc! (mam na mysli wieczorny trening ;p) szklanka wody i dobranoc

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-10 12:21:06

kretynko...powodzenia w tym...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz