12 nawyków szczupłej dziewczyny

06 Stycznia 2015

Wystarczy, że wprowadzisz w swoje życie kilka drobnych zmian.

Candice

Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo wprowadzenie kilku nieznacznych zmian w swoje codzienne życie może ułatwić zrzucenie zbędnych kilogramów. Nie musisz katować się drakońskimi dietami, ani wylewać hektolitrów potu na siłowni, by cieszyć się szczupłą sylwetką. Wystarczy, że nieco przeorganizujesz swoją codzienność, a potem… pozostanie ci już tylko podziwianie swojego odbicia w lustrze.

Gotowa na drobne zmiany? W takim razie odchudzanie czas zacząć!

Trik 1: Parkuj nieco dalej od miejsca pracy

W codziennym natłoku obowiązków nie mamy czasu na spacery. Wsiadamy rano w auto, stoimy w gigantycznych korkach, a potem – po dojechaniu do pracy – od razu siadamy za biurkiem. Po południu droga do domu wygląda niemal tak samo i tak w kółko…

Jeśli jednak chciałabyś dwa razy dziennie zażyć nieco świeżego powietrza i rozruszać mięśnie, postaraj się parkować ulicę lub dwie dalej od swojego biura. Taki 10-minutowy marsz dobrze ci zrobi przed pracą.

Nie masz samochodu, bo jesteś studentką lub uczennicą? W takim razie tę samą zasadę stosuj w przypadku autobusu. Wysiadaj 1-2 przystanki wcześniej i resztę drogi pokonuj pieszo. Na efekty nie będziesz musiała długo czekać.

Strony

Komentarze (19)
ocena
3.6/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-02-03 18:13:26

re: 12 nawyków szczupłej dziewczyny

12 nawyków szczupłej dziewczyny to dla powinny być reguralne branie tabletek np. iqgreen bo bez tego to ciężko można co kolwiek zdziałać.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
bremen
(Ocena: 5)
2015-02-03 18:23:43

no i oczywiście zdrowe żywienie! ; :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Mimi
(Ocena: 2)
2015-01-07 10:56:27

re: 12 nawyków szczupłej dziewczyny

To jest raczej 12 nawyków, kogoś kto próbuje się odchudzać. Nawyki dziewczyny szczupłej wyglądają mniej więcej tak. 1. Ni wychodź z domu baz śniadania, jak nie masz czasu zjeść w domu, weź śniadanie ze sobą i zjedz po drodze. 2. Dzień wcześniej przygotowuj sobie lunch, który możesz zabrać ze sobą do pracy/ szkoły ( odłóż trochę obiadu, od razu po przygotowaniu, zrób sałatkę etc.) 3. Zawsze miej w torebce małą ale sycącą przekąskę (banana, bakalie, zbożowego batona) 4. Jedz często ale w małych porcjach 5. Kończ jedzenie dokładnie w momencie w którym poczujesz sytość, aby nie mieć wymówki, że to co masz na talerzu się zmarnuje, nakładaj małe porcje, zawsze możesz sobie dołożyć, gdybyś była wciąż głodna. 6. Pij dużo płynów ( kup sobie kubek termiczny, albo bubble bottle, aby zawsze mieć herbatę lub wodę przy sobie), dzięki regularnemu nawadnianiu, mniej wody zbiera Ci się w organizmie, dodatkowych zalet jest na oddzielny artykuł. 7. Czytaj składy podczas robienia zakupów ( bo można kupić albo mieszankę mrożonych warzyw, albo mieszankę warzyw i konserwantów, która już taka zdrowa nie jest) 8. Jeżeli podejmujesz decyzje o zmianie diety, np. koniec z mięsem, nabiałem, czy glutenem, poznaj o tym jak najwięcej informacji, świadomość dlaczego to robisz ułatwia wytrwać w swoim postanowieniu 9. Znajdź aktywność, która sprawia Ci przyjemność, nie zmuszaj się do biegania bo jest modne, jeśli go nie lubisz. Wybierz klub fitness najbliżej Twojego domu czy pracy jak to możliwe, tak żeby nie było wymówki, że daleko, że zimno etc. 10. Podczas gotowania używaj przypraw, główną cecha fast foodów jest to, że są wyraziste w smaku, nikt normalny nie zamienił by tego na nijaką sałatę albo kaszę, po to sa przyprawy, aby zdrowe tez było wyraziste. 11. Zapoznaj się z zasadami zdrowego odżywiania i wprowadź je w życie, żadna dieta nie da Ci takich efektów jak po prostu stała zmiana nawyków i przekonań żywieniowych. 12. Nie skupiaj się cały czas na swojej sylwetce, tylko na tym aby móc jak najwięcej korzystać z życia, w tedy szybko zdobędziesz motywację do tego aby zmienić swoje ciało tak aby Cię ie ograniczało Uffff, odwaliła robotę, za Panią redaktor :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-01-07 13:33:38

Czadowy komentarz - dzięki :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-01-08 00:10:30

Super komentarz: do ruchu dodam jeszcze, że osobiście uwielbiam biegać, ale sama czułam jakąś dziwną presję, że każdy powinien - otóż nie! Znajdźcie własny sposób - pogadajcie ze znajomymi - przed / najlepiej ZAMIAST piwa idźcie pograć w siatkówkę / koszykówkę, na basen, na fitness, kupcie płytę Chodakowskiej (raz a dorze :)) zainwestujcie w rowery, basen - jest TAK DUŻO opcji! Które dają OGROM satysfakcji! Nie trzeba wpadać w obsesję! A mieszanki przypraw (dla konserwatywnych żywieniowo wyklęte) dodane do kurczaka i jakichś (nawet mrożonych) warzyw np. jakiś gyros czy kebab PYCHA - plus np. kasza pęczak - proporcje 1:2 (1 szkl. kaszy na 2 szkl. wody) - dosolić, jak woda zawrze wsypać i gotować ok. 12-15 min. Potem przykryć - wszystko powinno zostać wchłonięte - smaczniejsze niż ryż :D polecam! (więcej białka niż ryż zarazem)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Mimi
(Ocena: 5)
2015-01-08 18:44:50

Dzięki za pomysł na pęczak :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
lala
(Ocena: 3)
2015-01-07 09:49:13

re: 12 nawyków szczupłej dziewczyny

nie wolno myć zębów od razu po jedzeniu!!!! można zniszczyć sobie szkliwo. polecam skonsultować się ze specjalistą zanim będziecie wypisywać takie pierdoły

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-01-06 17:50:30

re: 12 nawyków szczupłej dziewczyny

Tak, notuj ,co jadłaś w ciągu dnia, a później miej wyrzuty sumienia z powodu każdego batonika... Bez sensu. Btw, tytuł niewłaściwy do treści artykułu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-01-06 17:36:39

re: 12 nawyków szczupłej dziewczyny

Jestem szczupła (niektórzy nawet twierdzą, że przesadnie szczupła, czyt. chuda), ale nie stosuję żadnych diet, tylko zdrowo się odżywiam. Staram się serwować sobie codziennie porcję ruchu, ale świat się nie zawali, gdy jednego dnia nie zrobię dwustu brzuszków. Nawet 10-minutowy spacer, to aktywność, za którą organizm podziękuje.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 2)
2015-01-06 17:02:51

re: 12 nawyków szczupłej dziewczyny

Wszystkie szczupłe dziewczyny na pewno tak robią!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Patrysja
(Ocena: 2)
2015-01-06 15:08:48

re: 12 nawyków szczupłej dziewczyny

Ogólnie artykuł beznadziejny, połowa z tych zasad to bzdury.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2015-01-06 15:08:42

re: 12 nawyków szczupłej dziewczyny

Po pierwsze jestem sprzataczką więc się dobrze nacharuję w pracy. Obowiązki domowe itp pozwalają mi usiąść dopiero w domu gdy mam chwilę czasu na kawę lub gdy kładę się spać. A i tak szczupła nie jestem mimo że nie objadam się wieczorem. Po drugie dlaczego wszystkie artykuły są skierowane do ludzi pracujących w biurze??? Bez sensu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-01-06 20:22:25

Masz zdecydowaną rację. Prawda jest też taka, iż twój organizm tak jakby nie reaguje już na ruch i wysiłek, jaki dostarczasz mu w czasie swojej pracy, ponieważ przyzwyczaja się do niego, więc wręcz pasowałoby jeszcze dodatkowo ćwiczyć inne partie mięśni. Ech... życie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ona
(Ocena: 1)
2015-01-06 12:04:25

re: 12 nawyków szczupłej dziewczyny

Nie ma to jak powtórzyć artykuł który już był, nawet wam się wysilić nie chce

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Bibi
(Ocena: 5)
2015-01-06 11:24:53

re: 12 nawyków szczupłej dziewczyny

ale to już było i nie wróci więcej, a jednak powtórka artykułu

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz