True Romance – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania Viceversa. Do współpracy przy sesji zdjęciowej marka zaprosiła Beatę Szarłowską, znaną z programu „Top Model Zostań Modelką”.
Jak oceniacie modelkę?
Odważny design oraz orzeźwiająca kolorystyka – oto cechy szczególne kolekcji. Piękna Beata doskonale prezentuje się w nowoczesnych projektach Viceversa.
Jednym z największych atutów Beaty są bardzo długie nogi. To one jako pierwsze rzucają się w oczy na zdjęciach.
Zdjęcia zrealizował duet fotografów Michał Kar i Maciej Piórko, stylizacją zajęła się Pola Madej-Lubera, make-up wykonała Zosia Krasuska-Kopyt a o włosy zadbał Michał Bielecki.
Udział w kampanii dużej marki to ogromna szansa dla Beaty. Jej koleżanki z programu również występują w reklamach i regularnie pojawiają się w magazynach modowych. Kasia Smolińska została twarzą kosmetyków Under Twenty, Ola Kuligowska pozowała dla hiszpańskiego pisma „Telva”, zaś Anna Piszczałka chodzi w pokazach znanych, polskich projektantów.
Jak myślicie - Beata Szarłowska ma szanse na międzynarodową karierę? Czy jej klasyczna uroda i burza blond włosów spodobają się na castingach w Mediolanie i Paryżu? My trzymamy kciuki za kolejne sukcesy!