W letniej kampanii HOUSE obrazy płyną leniwie, w amerykańskim klimacie vintage. Nieco przykurzone, przepełnione kalifornijskim słońcem ujęcia (autorstwa Rafała Milacha) stanowią świetne tło dla romantycznej opowieści z modą na pierwszym planie.
To historia dwójki zakochanych, którzy spędzają letnie popołudnia na przedmieściach San Francisco: wynajmują oldschoolowego Mercury z lat 70. i przemierzają nim ulice topowej dzielnicy Mission. Finał tej kampanii będzie zaskakujący, ale zdradzą go dopiero filmy w reżyserii Marcina Filipowicza. Niespiesznej akcji klipów będzie towarzyszyć muzyka Krystiana Wołowskiego aka Goodboy Khris.
Ciąg dalszy nastąpi.
HOUSE ==> kampania wiosna 2013
HOUSE ==> kampania wiosna 2013
HOUSE ==> kampania wiosna 2013
HOUSE ==> kampania wiosna 2013
HOUSE ==> kampania wiosna 2013
HOUSE ==> kampania wiosna 2013
HOUSE ==> kampania wiosna 2013