Gigi Hadid łączy siły z marką REEBOK, przedstawiając następny etap kampanii BE MORE HUMAN

Światowa ikona wspiera inicjatywę marki odrzucającą dążenie do doskonałości za pośrednictwem ruchu #PerfectNever.
Gigi Hadid łączy siły z marką REEBOK, przedstawiając następny etap kampanii BE MORE HUMAN
Fot. mat. prasowe
05.10.2016

Warszawa, 5 października 2016 r. - Gigi Hadid, ikona stylu, orędowniczka fitnessu i trendseterka, dołącza do społeczności inspirujących kobiet marki Reebok jako najnowsza twarz stworzonego przez Reebok ruchu #PerfectNever; jest to silny i inspirujący apel do kobiet na całym świecie o afirmację piękna niedoskonałości, któremu przyświeca nieodłączne motto marki Reebok, jakim jest samodoskonalenie.


Gigi i Reebok wspólnie zachęcają kobiety do tego, by wykorzystywały fitness jako ucieczkę od otaczających ich negatywnych emocji, poprzez wdrożenie 3 zasad filozofii marki Reebok, która stawia na społeczne, fizyczne i mentalne korzyści płynące z fitnessu.


Będąc międzynarodową supermodelką, Hadid dobrze zna presję doskonałości, pod jaką żyją kobiety, nieustannie oceniane przez publiczność i krytyków na całym świecie. To dzięki fitnessowi Hadid odnalazła spokój. „Trening ma dla mnie nie tylko aspekt fizyczny ale teżpsychologiczny. Pomaga mi uciec od hałasu w mojej głowie. Tylko wtedy mój umysł się wycisza.” - wyznaje Hadid. „Kiedy brałam udział w zawodach sportowych, tak bardzo skupiałam się na osiągnieciu doskonałości, że trenerzy wycofywali mnie z zawodów. Skupiałam się na swoich błędach, co wywoływało kolejne potknięcia – to był efekt domina. Aż wreszcie nauczyłam się zmieniać kierunek i przedmiot mojej uwagi. Odtąd to moje pomyłki, moje niedoskonałości najbardziej mnie motywowały.”

Ucząc się jak „zmienić kierunek” i przejąć kontrolę, Hadid odkryła, że tak naprawdę to niepowodzenia i trudności pomagały jej doskonalić się, przez akceptowanie ich i wykorzystanie jako motywacji do poprawy własnych wyników. Hadid będzie teraz współpracować z Reebok, aby motywować kobiety do akceptacji ich własnych trudności i niedoskonałości poprzez afirmację ich wewnętrznej siły, charakteru i determinacji.


Chwaląc wpływ Gigi na kobiety, a w szczególności na modę kobiecą, Corinna Werkle, Dyrektor Naczelny Training Business Unit w Reebok stwierdza: „Gigi ustanawia nowe światowe standardy nowoczesnego stylu; jej zdolność łączenia mody i fitnessu inspiruje ludzi na całym świecie. Ikona mody stale przesuwa granice, nie bojąc się ryzyka i własnej inności. Współpracując z Reebok, Gigi daje siłę kobietom, zachęcając je do jak najpełniejszego wyrażania siebie poprzez śmiały i odważny styl i do akceptowania swojej wyjątkowości bez kompleksów.”


Partnerstwo Reebok i Hadid stanowi drugi etap działalności ruchu #PerfectNever. Rozpoczęła się ona w lipcu 2016 r., od wyrazistej kampanii wideo z udziałem sportsmenki Rondy Rousey. Przejmujący materiał wideo ukazywał Rousey bez upiększeń, rozwiewając złudzenia doskonałości i zachęcając kobiety, by były najlepszymi wersjami samych siebie i uczyły się na własnych niedoskonałościach. Gigi i Reebok będą wspólnie pracować w 2016 r. i w kolejnych latach, aby dalej propagować ten komunikat.

 

Polecane wideo

Komentarze
Ocena: 5 / 5

Polecane dla Ciebie