On mi się już nie podoba...

22 Stycznia 2013

Jeśli ukochany przestał być dla ciebie atrakcyjny, wasz związek może być zagrożony. Sprawdź, czy on już ci się nie podoba.

Facet przystojny hotel

Pożądanie w związku jest bardzo istotne; bez niego relacja staje się niekompletna, a kobieta albo mężczyzna mogą zacząć szukać pocieszenia w ramionach atrakcyjniejszej osoby. Są związki, w których partnerzy pożądają się mimo upływu czasu. Gorzej, gdy jedna ze stron pewnego dnia uświadamia sobie, że ukochany nie jest już atrakcyjny. Oto sygnały ostrzegawcze:

Wszystko, co robi, wytrąca cię z równowagi

Na początku każde słowo czy gest partnera wydawały ci się urocze, a teraz… Właśnie. Jeśli zachowanie czy sposób bycia ukochanego działają ci na nerwy, to niezawodny znak, że nie widzisz już w nim mężczyzny, w którym się zakochałaś. Mówi o tym 25-letnia Karolina. „Po trzech latach burzliwego związku z moim eks nie mogłam już na niego patrzeć. Absolutnie wszystko, co robił, doprowadzało mnie do szału. Nieważne, czy o coś mnie pytał, śmiał się, czy próbował mnie dotknąć. Miałam go po dziurki w nosie”. Jeśli to uczucie jest ci znajome, uważaj – partner przestał być dla ciebie atrakcyjny, a wasz związek wisi na włosku.

Strony

Komentarze (70)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

....
(Ocena: 5)
2013-03-07 19:41:21

re: On mi się już nie podoba...

Ja jestem ze swoim chłopakiem 5 lat i wszystko z listy się zgadza. Narazie jesteśmy razem bo jakoś myślę że on nie da rady i wogóle, ale myśle że to kwestia czasu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
lana
(Ocena: 5)
2013-02-13 00:25:35

re: On mi się już nie podoba...

najlepiej powiedzieć że to jest najgłupsze co możemy zrobić być z kimś z bezsilności, ale gdy patrzysz na niego pomimo tego jak bardzo Cie drażni i masz w głowie to wszystko co było i że to koniec to przerasta nie jedną z nas;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
M
(Ocena: 5)
2013-01-28 16:14:01

ja mialam to samo .... po 4 latach nie wytrzymalam wszystko mialam tak jak w tym liscie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
qwert56
(Ocena: 5)
2013-01-23 00:16:29

Mam podobnie chociaż jestem ze swoim chłopakiem od niecałego roku . Trzymam go na siłe bo boje sie że beze mnie nie da sobie rady.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
P.
(Ocena: 5)
2013-01-23 00:46:08

to jest najgłupsze co możesz robić - i dla siebie i dla niego. W ogóle co to jest za związek? Z litości?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Tys
(Ocena: 5)
2013-01-23 12:33:09

JA też tak miałam. Ale uświadomiłam sobie że to najgłupsze co mogę robić. Płakał i błagał żebym do niego wróciła bo nie da sobie rady. Po 1,5 miesiąca widziałam go na randce - najwyraźniej nie był aż taki załamany.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 23:05:01

Ten artykuł jest o mnie... po 2,5 roku związek zakończył się i z mojej perspektywy wyglądał dokładnie tak jak opisano w artykule. A od tamtej pory minęły prawie 2 lata i nie miałam nikogo przez ten czas, bo chyba szukam ideału :/ Ale ta decyzja o rozstaniu i tak była najlepszą jaka mogłam podjąć i nie żałuję :-)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
betsy
(Ocena: 5)
2013-01-22 22:22:50

powiedzcie mi dziewczyny, jeśli facet nie wie co czuje do dziewczyny, wie tylko,że jest dla niego bardzo ważna i nie chce jej stracić to jest szansa,zeby narodzila się miłość? jestem rok w takim związku. Jest troskliwy,kochany ale nieraz mam ochotę wyznać mu miłość, ale wiem,ze nie odpowie tym samym.Co robic?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 23:03:29

Hm. Wiesz. Możesz powiedzieć - jeśli jesteś z tych odważnych kobiet. Jeśli TAK: Zrób to delikatnie, nie nachalnie. Np. Nie :" Kocham Cię X." a za to :" Jesteś dla mnie najdroższy" itp. Może On też się jeszcze boi z definitywnym zaszufladkowaniem Waszego związku z podpisem - miłość do końca życia? Jeśli NIE: Poczekaj aż powie pierwszy, albo da Ci tak wyraźny znak, że nie może bez Ciebie żyć i jesteś mu najdroższa, wyznaj Mu, NATURALNIE w NATURALNYM otoczeniu miłość. Nie rób jakiejś otoczki z tego. Bo to może tylko z potęgować jego reakcję. Dobrą, jak i złą.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-23 15:09:25

spotykalam sie rok z chlopakiem z ktorym uprawialam seks. nie byl to tylko seks , przynajmniej z mojej strony. czulam cos do niego od dawna, od pierwszego spotkania juz mi sie spodobal. wkoncu powiedzialam mu ze go kocham, on tylko odp czy jestem pewna, ze pewnie mi sie tak tylko wydaje. ja dluzej czekalam na te slowa od niego. ale uslyszalam :) pozniej chcial ze mna byc ale ja sie balam zaryzykowac, bo dobrze nam bylo przez ten rok bez zwiazku. jednak zdecydowalam sie i jestesmy razem od 9 miesiecy, raz sie rozstalismy na miesiac ale dalam mu druga szanse. teraz pomieszkujemy razem w uk :) powiedz mu, nic nie tracisz, jak cie nie kocha, to znajdziesz innego.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 20:54:19

Nie wiem, co myśleć o tym artykule. Na pewno wiele z nas ma takie dni, że irytuje nas wszystko w facecie (nie mam na myśli pms). Gorzej, jak te wszystkie przytoczone sytuacje trwają dłużej. Mam faceta, którego kocham choć parę rzeczy mnie wkurza w nim, za dużo ględzi o pracy i czasem zamiast jedną rzecz wytłumaczyć mormalnie w dwóch zdaniach to on robi wywód na pół godziny. Ma wiele planów, małych i większych ale kończy się często na: kiedyś muszę to zrobić, w przyszłości pojedziemy tam i tam... Odnoszę wrażenie też, że nie jest po mojej stronie-opowiadam mu czasem, że wkurzył mnie ktoś, czy ktoś robi mi przykrość a mój facet zawsze ma jakieś wytłumaczenie na tą osobę, a moje uczucia już się nie liczą. Fizycznie pociąga mnie ale to on ma mniej inicjatywy w łóżku i to też mnie drażni. Faceci...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 18:04:36

a ja mam 22 lata i nawet nie mam faceta ;/ miałam jeden przelotny związek, wokół słyszę, o zaręczynach, ślubach, a ja niby mam kolegów, ktorzy chcieliby czegoś więcej, ale oni mi się nie podobają.. chyba szukam księcia z bajki, jak tak dalej pojdzie zostanę sama jak palec ;(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 18:49:37

mam to samo, a mam 19lat.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 18:51:59

znam to he he he .....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 21:40:41

jestem w Twoim wieku i mam to samo:/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 22:21:09

ech, do dupy sprawa.. ;/ do nie dawna nie chciałam nikogo, ale teraz to się zmienia...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
jamajka
(Ocena: 5)
2013-01-23 14:26:51

dajcie spokój, też tak miałam, długo nie mogłam znaleźć sobie faceta, teraz mam 25 lat i planuję ślub.. drugą stroną jest to, że często tęsknie za czasami gdy byłam singielką- także, nie przejmujcie się, czerpcie z tej wolności którą teraz macie pełnymi garściami, bo jestem pewna, że i dla was przyjdzie w końcu taki moment, że jeszcze za tym zatęsknicie. pzdr :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-23 14:55:04

Jak możesz tęsknić za byciem samej? Ja mam 18 lat, nie mam chłopaka i nawet sobie nie wyobrażacie jak jest mi ciężko i jak chciałabym się do kogoś po prostu przytulić :(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-23 15:14:27

Nie dziw się nam. Jeśli tyle lat człowiek jest sam, w okresie, kiedy kształtuje się osobowość, to nabywa się przyzwyczajenia itd., za którymi się tęskni nie będąc już singielką.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Luna
(Ocena: 5)
2013-01-22 17:48:55

Kocham mojego BARTUSIA :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 22:12:02

ja mojego Bartusia też :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 22:44:46

Ja też kocham waszych Bartusiów! :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
hihi
(Ocena: 5)
2013-01-23 12:26:09

A wasi Bartusie kochają mnie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-22 15:19:50

dzięki wam utwierdziłam się w przekonaniu, że totalnie uwielbiam swojego faceta, dzięki ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz