Jak się zmieniasz, gdy się zakochujesz?

13 Października 2013

Osoby zakochane zmieniają się często nie do poznania. I nie zawsze na plus.

jessica alba

W mózgu zakochanej osoby dzieją się niezwykłe rzeczy. Odkryto nawet, że mózg zakochanego… świeci na kolorowo – dowiedli tego polscy badacze. Naukowcy odkryli, że u zakochanych tam, gdzie intensywnie pracują neurony, pojawia się kolor czerwony. Dzieje się tak, ponieważ pod wpływem emocji dopływa do nich więcej niż zwykle krwi z wysoką zawartością tlenu. Nic zatem dziwnego, że gdy jesteś zakochana, zmienia się twoje zachowanie i psychika.

Zmiany na niekorzyść…

Zaczynasz szpiegować faceta

Gdy jesteś wolna, takie postępowanie wydaje ci się dziecinne i zupełnie niepotrzebne. Ale kiedy rozpoczynasz związek z kimś, za kim szalejesz, robisz wszystko to, co wcześniej uważałaś za niestosowne. Jedną z tych rzeczy jest szpiegowanie faceta – nie tylko w internecie, ale także zaglądanie mu do komórki, sprawdzanie historii przeglądanych stron na komputerze. Niektóre kobiety idą o krok dalej, śledząc chłopaka, wypytując innych o to, co robi w wolnych chwilach, a nawet szperając mu po kieszeniach… W mózgu osoby zakochanej dzieją się po prostu takie rzeczy, które sprawiają, że zachowujesz się niczym odurzona alkoholem.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (22)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-18 02:06:47

re: Jak się zmieniasz, gdy się zakochujesz?

W moim związku kilka razy się rozstawaliśmy, jednak za każdym razem wracaliśmy do siebie. Jednak za którymś razem on już nie chciał powrotu. Świat mi się zawalił. Nie widziałam co z sobą począć. Skorzystałam ze strony urok-milosny.pl i zamówiłam rytuał miłosny. Mężczyzna mego życia do mnie wrócił i wiem że już nie wypuszczę go z rąk.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-19 18:57:10

re: Jak się zmieniasz, gdy się zakochujesz?

facet z kumpli nigdy nie zrezygnuje, a baba z przyjaciółek bez najmniejszego problemu! kiedyś z koleżanką spotykałam się dzień w dzień, a gdy znalazła sobie chłopaka to prawie w ogóle, raz na parę miesięcy, a gdy już to nastąpiło to non stop wysyłała do niego smsy i nie słuchała tego co mówię;/ miałam wrażenie, że nagle się ze mną nudzi i tylko czeka, aż on będzie wolny (bo był w pracy albo w szkole, więc tylko dlatego miała dla mnie czas). Aż w końcu w ogóle przestałyśmy się spotykać. Później jej związek sie rozpadł, a ona w zasadzie nie miała żadnych znajomych i zaczęła się zadawac z jakimś dziwnym towarzystwem... w ogóle chłopak ją bardzo zmienił..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-14 11:08:33

re: Jak się zmieniasz, gdy się zakochujesz?

brednie...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-13 21:17:56

re: Jak się zmieniasz, gdy się zakochujesz?

czasem wydaje mi się ,że już nigdy tego nie doznam ;

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
załamana
(Ocena: 5)
2013-10-13 22:45:05

mam dokładnie to samo

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-14 16:39:30

ja tez. szczególnie przykra jest ta miłość nieodwzajemniona.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Mia
(Ocena: 5)
2013-10-14 17:06:47

Wiem co czujecie Dziewczyny. Ja też tak miałam długi czas, związki mi nie wychodziły, faceci okazywali się nieodpowiedni. Ale pewnego dnia spotkałam Go - wtedy kiedy już zwątpiłam zupełnie i moje życie odmieniło się totalnie. Ostatni raz płakałam ze szczęścia jak powiedział, że mnie kocha :) Nie traćcie nadziei, miłość istnieje i na pewno ją odnajdziecie w najmniej oczekiwanym momencie, czego Wam życzę Kobietki :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-15 01:08:43

Podpisuję się pod Mią. Mam 22 lata i w życiu nie miałam chłopaka, aż do niedawna. Sami idioci się trafiali, aż zupełnie przypadkowo wpadłam na Mojego... Jest idealny :) A też już watpiłam, naprawdę. Nie poddawajcie sie i wychodzcie szczęściu naprzeciw!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-13 16:54:40

re: Jak się zmieniasz, gdy się zakochujesz?

wczoraj rozstalam się z chłopakiem, smutno się to czytało..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-13 16:23:49

re: Jak się zmieniasz, gdy się zakochujesz?

chyba mam wlasnie faze.pierwszy raz od dlugiego czasu...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-13 22:13:21

ja teeeż! :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
nimfomanka
(Ocena: 5)
2013-10-13 12:48:07

re: Jak się zmieniasz, gdy się zakochujesz?

a ja znałam mojego faceta miesiąc tylko perzez telefon i jest dobrze

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-13 11:17:19

re: Jak się zmieniasz, gdy się zakochujesz?

odstawienie najlepszej przyjaciółki dla faceta to największa zbrodnia. Sama tak zrobiłam mojej A. i kontakty nam się urwały. Na szczęście zmądrzałam w porę i odnowiłam wszystko. Jestem z tym samym facetem, ale przyjaciółka jest w moim życiu obecna i cieszę się z tego ogromnie. Jest dla mnie drugą najważniejszą osobą w życiu i nigdy nie popełnię podobnego błędu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-13 15:50:19

Dobrze, że to naprawiłaś. U mnie zawsze było tak, że ja byłam zawsze sama i to mnie "przyjaciółki" odstawiały. Jakoś nie umiałam wybaczyc - no sorry, przez faceta, którego znały miesiąc (albo i krócej) ja stawałam się w ogóle nieważna (chyba 1 spotkanie na miesiąc, góra 2 to nie jest osaczanie przyjaciółki?) i wszystkie lata przyjaźni były przekreślone. Natomiast gdy ja znalazłam faceta, to umiałam się świetnie zorganizowac i znaleźc czas na wszystko - na studia i pracę (priorytet!), dla rodziny i dla przyjaciółek. Wiele z nich się dziwiło, jak to możliwe. ;] Możliwe, bo mam męskie podejście do życia i mężczyzna to tylko jedna z kilku "dziedzin" życia, a nie cały świat.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-14 18:07:26

Bardzo dobrze! Ja mam podobnie, zawsze potrafię rozdzielić wolny czas w miarę równo pomiędzy faceta i przyjaciółki. Szkoda, że nie wszystkie tak potrafią. ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-14 23:13:20

Anonim z 18:07 - super. :D Ja zawsze baaardzo doceniałam te przyjaciółki, które umiały nieźle zorganizowac sobie czas. Ale np. jedna koleżanka, która też znalazła faceta późno albo tego nie potrafiła, albo nie chciała. Potrafiła odwołac wyjście naszej paczki, bo... umówiła się NA TELEFON ze swoim typkiem, który mieszkał w tym samym mieście co my. :] (Miała wówczas ze 24 lata.)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-13 11:01:53

re: Jak się zmieniasz, gdy się zakochujesz?

A ja zauważyłam, że ludzie w związkach przestają o siebie dbać. Przykład choćby moja siostra i przyjaciel. Ona zawsze zadbana, fajnie pomalowana, ubrana, teraz to nawet czasami bez makijaż i w dresie wyjdzie, a jak szła na wesele to tak zwyczajnie wyglądała, bo uznała, że ona zawsze szła kogoś szukać na weselu, a teraz jak jest z chłopakiem to może zluzować. Przyjaciel za to schudł i zmizerniał strasznie, pewnie przez to, że jego laska tylko na kasę patrzy, a on całe dnie pracuje.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-13 12:58:50

prawda, mniej o siebie dbamy ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-13 22:37:44

Anonim z 12:58:50 - Mów za siebie. Ja zawsze dbam o siebie DLA SIEBIE.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-13 09:45:35

re: Jak się zmieniasz, gdy się zakochujesz?

Tak wszystko się zgadza. Kiedy się zakochałam odstawiłam na drugi plan przyjaciółki i rodzinę, przestałam się uczyć, ciągle do niego chodziłam, czułam się jak w jakimś transie. Dopiero ,kiedy wyjechał przejrzałam na oczy ile rzeczy zrobiłam źle. Nigdy z nim nie byłam.Wyprowadził się z dnia na dzień, a ja skończyłam ze złamanym sercem..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz