Jak GO zdobyć w 10 dni?

25 Marca 2014

Oto kilka wskazówek, dzięki którym na pewno podbijesz serce tego wymarzonego!

pocałunek

Większość z nas na pewno oglądała film, w którym śliczna Kate Hudson starała się stracić chłopaka w dziesięć dni. Nikt jednak nigdy nie zrobił filmu, mówiącego o tym, jak zdobyć partnera w tak krótkim czasie.

`Jak stracić chłopaka w dziesięć dni` to doskonały poradnik mówiący o tym, czego absolutnie nie powinnaś robić w kontaktach z mężczyznami. My natomiast przedstawimy ci kilka wskazówek, dzięki którym na pewno podbijesz serce tego wymarzonego!

1. Pozbądź się granic

Odwaga i pewność siebie to klucz do sukcesu. Inaczej zawsze będziesz bawić się w `a co, jeśli...`, a tego chyba nie chcesz. Zrób pierwszy krok! Poderwij faceta, który ci się podoba. Skomentuj jego buty czy sportową czapkę. Najważniejsze, żebyś dała mu temat do rozmowy. Bądź szalona - jeśli nie masz czasu, napisz mu swój numer na kartce. Przekraczaj granice, bądź seksowna i uwodzicielska. 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (41)
ocena
4.9/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

tsss ...
(Ocena: 1)
2015-04-18 17:07:42

re: Jak GO zdobyć w 10 dni?

1

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-03-24 23:14:20

re: Jak GO zdobyć w 10 dni?

Zawsze ciężko było mi być samej. Dlatego kiedy zostałam porzucona długo nie mogłam się pozbierać. Dzięki rytuałowi miłosnemu z urokmilosny24.pl odzyskałam ukochaną osobę. Wiem że wielu może to skrytykowac, ale gdyby nie to nie wiem czy bym przezyła.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-04-14 18:10:56

re: Jak GO zdobyć w 10 dni?

Myślisz ze jestem ładna? - zapytała. On powiedział "nie". Zapytała wiec jeszcze raz: " Jestem w twoim sercu? Powiedział "nie". Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś płakał za mną? Powiedział, ze "nie". Smutne - pomyślała i odeszła. Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię, kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna, tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu, jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą, tylko umarłbym z tęsknoty." Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że Cię kocha. Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu,przy telefonie albo w szkole. Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat. Jutro rano ktoś Cię pokocha. Stanie się to równo o 12.00. Będzie to ktoś znajomy. Wyzna Ci miłość o 16.00 Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze samsama

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-31 22:49:46

re: Jak GO zdobyć w 10 dni?

Spotykałam się z moim chłopakiem przez równe 10 dni codziennie i jakoś poszło tak o, Naturalnie. Teraz jesteśmy prawie rok ze sobą. :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-25 22:32:43

re: Jak GO zdobyć w 10 dni?

Hej, nie wiem co mam zrobić. Często umawiam się z ludźmi z internetu. Pisałam kilka miesięcy temu z takim kolesiem, fajnie nam się pisało przez jakiś czas, potem zaprosiliśmy się na fejsie i od tego czasu kontakt zanikł. Zauważyłam, że z kimś się związał, koło mnie też zaczął ktoś się krecić i poszliśmy w swoje strony. Teraz z nikim się nie spotykam i zauważyłam, że on tez jest wolny. Postanowiłam odnowić kontakt i zapytałam co u niego słychać, ale odpisał dopiero rano, szykowałam sie wtedy na uczelnię a on do pracy i nie było za bardzo czasu żeby porozmawiać. Chciałabym spróbować jeszcze raz, ale nie wiem jak znów się odezwać tak ni z gruchy ni z pietruchy. Chciałabym się z nim spotkać, ale teraz jakoś tak po takim czasie nie wiem o czym zagadać. Kiedyś mieliśmy tak dużo tematów do pisania, a teraz nie wiem od czego zacząć. Jakieś sugestie? (Wiem, może to się wydać głupie, w końcu nawet go nie znam. Ale wydaje się idealny dla mnie i naprawdę chcę go poznać.)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-25 21:33:28

re: Jak GO zdobyć w 10 dni?

Dzisiaj mam pierwszą rocznicę z moim facetem! ;D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-26 13:54:15

gratulacje! :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-25 20:32:35

re: Jak GO zdobyć w 10 dni?

dziewczyny, co zrobić, jeśli na uczelni zagaduje, uśmiecha się, szuka mnie wzrokiem, podchodzi.. no ogólnie wydaje się być zainteresowany, ale chciałabym, żeby mnie zaprosił na jakiś spacer czy cokolwiek, chciałabym go bliżej poznać :) nigdy nie napisał do mnie na fejsie ani nic. w zasadzie to dobrze, bo kontakt realny jest lepszy, ale takie rozmowy też są fajne. ale nieważne.. jak mu lekko zasugerować, że chętnie bym z nim spotkała poza uczelnią? :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-25 21:06:32

Taaa mnie tez tak "uwodził" ale kolega sie do mnie przystawial i sb mnie odpuścił, bo myślał, ze mam chłopaka a mi sie podobał...no i cóż znalazł sb pocieszenie u innej chociaż podobno nadal mu sie podobam, ale związku nie zamierzam rozbijać, dIwka nie jestem

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
jk
(Ocena: 5)
2014-03-25 18:33:28

re: Jak GO zdobyć w 10 dni?

dokładnie to samo w niedziele na portalu b o s k a . p l żal

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
...
(Ocena: 5)
2014-03-25 21:34:25

To siostrzane portale nieogarze....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-25 16:37:39

re: Jak GO zdobyć w 10 dni?

Może ktoś mi powie jak zdobyć chłopaka, z którym pisze od 4 miesięcy? Napisał do mnie w sprawie imprezy andrzejkowej, pisaliśmy przez 2 tygodnie, nadszedł czas imprezy i razem się na niej bawiliśmy, zabrał mnie na spacer i obejmował. Po imprezie pisaliśmy jeszcze przez kilka dni, po czym prawie przez 2 tygodnie nie rozmawialiśmy, ale przed świętami na nowo zaczęliśmy pisać i tak do połowy lutego, w międzyczasie poszliśmy razem na łyżwy. 15 lutego byliśmy razem na imprezie ostatkowej, w czasie której znów był bardzo czuły, przytulał mnie, gdy siedzieliśmy razem i rozmawialiśmy, delikatnie dotknął mojego kolana, zatem zażartowałam coś w stylu: " a gdzie Ty z tą ręką" i chyba tym się trochę speszył, bo przez kolejne 2-3 tygodnie do mnie nie pisał. Straciłam już wszelkie nadzieje, gdy On ponowie się odezwał i tak do tej pory piszemy, ale nic poza tym. Nie wiem co mam myśleć o tej relacji, bo pisze Nam się dobrze, ale jak na razie nie zaproponował spotkania. Nie wiem czy On chce czegoś więcej tak jak ja, czy tylko tak o ze mną pisze. Jak uważacie, co powinnam zrobić?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-25 17:09:29

Ile macie lat?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-25 17:17:32

Ja mam 19, a On 22.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-25 19:03:38

zapytaj na czym stoisz..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
v
(Ocena: 5)
2014-03-25 20:43:22

na Twoim miejscu sama zaproponowałabym spotkanie, skoro ostatnim razem to on pierwszy sie odzywał i wychodził z inicjatywą, może nie chce robić kroku do przodu, bo sam myśli, że nie jesteś nim zainteresowana przez to, że go wtedy speszyłaś, faceci serio mają dziwne wizje czasami, szczególnie jeśli nie są pewni siebie. dlatego sama zaproponuj mu jakieś kino albo spacer i sama złap go za rękę i daj mu znać, że Ci się podoba, facet nie może odwalać całej roboty ;) pozdrawiam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-25 21:48:19

on chyba nie wie na ile moze sobie pozwolic.wiec ty zasugeruj spotkanie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
;p
(Ocena: 5)
2014-03-25 16:19:58

re: Jak GO zdobyć w 10 dni?

jak pozbyc sie chopaka w 10 dni czy cos takiego ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz