Gdy on się nie angażuje…

01 Lipca 2013

Liczyłaś, że połączy was coś poważnego, tymczasem on nie chce się zaangażować. A może to twój partner przestał się starać? Sprawdź, gdzie leży przyczyna.

miłość

Mężczyzna może przestać angażować się na różnym etapie znajomości z kobietą – często dzieje się tak już na samym początku, czego nie da się przeoczyć. On nie dzwoni, choć obiecał, zachowuje się, jakby chciał tylko zaciągnąć cię do łóżka, raz jest wylewny, a za chwilę zimny i nieczuły… Może się jednak zdarzyć, że angażować przestanie się twój stały partner. Poznasz to po jego zdystansowaniu się i obojętności. Bez względu na stopień zażyłości z mężczyzną, masz prawo wiedzieć, dlaczego on nie angażuje się w to, co was łączy. Oto możliwe powody.

Strony

Komentarze (63)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-04 18:35:00

re: Gdy on się nie angażuje…

brakuje odpowiedzi: nadal myśli o swojej byłej ostatnie tygodnie mojego zwiazku facet ciągle mnie olewał, ciągle musiałam zabiegac o jego uwagę i każde spotkanie, po czym poinforomowal mnie, że wraca do byłej

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
agik
(Ocena: 5)
2013-07-02 14:30:11

re: Gdy on się nie angażuje…

Poradzcie mi : spotykam sie z facetem od kilku miesiecy 8. Na poczatku szala za mna codzienie dzwonil poznije nagle przestal sie odzywac po penym czasie znowu to samo i powiedzial mi ze spotykal sie ze mna tyklko po to by zapomniec o innej. Przełknełam to nasza relacja zawsze byla luznym zwiazkiem do łozka poszłam z nim po prawie 5 miesiacach znajomisci. Nadal sie spotykalimsy glownie w weekendy mowil ze mu zalezy na mnie ale nie cchce nic powaznego. I nadal to tak trwa spotykamy sie idziemy do lozka lub na randke, to on czesto dzowni itd . Dlaczego nie chce zrobic tego kroku zeby stworzyc zwiazek? Jak mam o tym myslec? Bardzo mi na nim zalezy chociaz wiele razy zachowal sie nie wporzadku. Dodam ze jakis rok temu zakonzcyl baardzo dlugi zwiazek 7 letni na zasdzie zgody obu stron. Ale mimo to traktuje swoja byla jak przyjaciolke. Pomożcie :(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
lost
(Ocena: 5)
2013-07-02 17:13:55

Mam bardzo podobną sytuację, sama nie wiem, czy rezygnować z niego czy mieć dalej nadzieję, że się coś wyklaruje... ;(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
x
(Ocena: 5)
2013-07-02 23:04:06

A chcecie zawsze czuć że jesteście cieniami ich byłych? Z poczuciem, że to te kobiety były miłościami ich życia i nie mogą się pogodzić z tym że je utracili. Dajcie sobie spokój, oni potrzebują więcej czasu, a wy zasługujecie na coś więcej niż resztki po innej kobiecie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
nji
(Ocena: 5)
2013-07-11 23:56:24

czy ten pan ma imię na literkę B.?:) bo przypomina mi to znajomą sytuację

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kasiaaaa
(Ocena: 5)
2013-07-02 01:58:41

re: Gdy on się nie angażuje…

no i co z tego ze dawalam mu d i bral ile chcial:) nawet nie do ciebie kierowalam tego posta ale ok jak juz musialas sie wyzyc to ok:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 21:29:51

re: Gdy on się nie angażuje…

tylko ja przeczytałam tytuł ; gdy on sie nie anonizuje ? XD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-02 01:02:04

Nie tylko Ty. ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kasiaaaa
(Ocena: 5)
2013-07-01 18:58:47

re: Gdy on się nie angażuje…

ale zaznaczam ze spotykalismy sie rok , lecz pozniej on zaczal sie naprawde starac o mnie , bo otworzyl sie i zrozumial ile znacze dla niego

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kasiaaaa
(Ocena: 5)
2013-07-01 18:56:16

re: Gdy on się nie angażuje…

ja bylam z facetem w luznym zwiazku prawie rok i teraz jestesmy prawdziwa para i laczy nas milosc :) jesli kochasz faceta z ktorym tylko sypiasz daj z siebie wszystko , a jesli to nie pomoze to znaczy ze nic z tego nie bedzie bo on nie widzi jak bardzo jestes wytrwala i jak wiele umiesz dac .

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 19:35:01

ale dorabiasz ideologie , po prostu na poczatku dawalas mu d... , a on bral ile chcial ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 19:37:01

dobrze mowi , POLAC jej !!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-02 17:19:48

gorzej jak nic z tego nie wyjdzie, będziesz się starać z całych sił, a on i tak stwierdzi, że to nie jest to, czego oczekuje. Można się podłamać, bo niby się starałaś, dawałaś z siebie wszystko, a i tak do niczego to nie doprowadziło ..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-04 12:21:59

miałam tak samo jak anonim 17:19:48 ;/ robiłam wszystko a on mnie rzucił. Ale teraz staram się o tym nie myśleć, ciesze się życiem a koleś niech spada na drzewo. nie ma co się załamywać przez nie wiadomo ile czasu, to do niczego dobrego nie prowadzi

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 18:45:51

re: Gdy on się nie angażuje…

A co o tym sądzicie kochane??,spotykamy się od roku,raz tylko bylismy na specaerze nieżle co,a tak to tylko u mnie w chacie ja u niego jeszcze nie byłam..Ja robie się na bóstwo,kolacyjki deserki prezenty drogie na jego urodziny itd.a on nic hmm

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 20:32:10

Zostaw frajera! Też kiedyś znałam takiego chłopaka. Pogoniłam go szybko. Nie zapraszał mnie do restauracji, kina tylko do domu. Po dwóch takich "randkach" powiedziałam dość i poznałam swojego księcia, który mnie rozpieszcza;). Szanuj się kobieto!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 20:42:59

No masz rację jakas głupia jestem i naiwna i za dobra a on jeszcze jakies aluzje ze u mnie za duszno gorąco i zatyka sie jemu nos(mieszkam na trzecim piętrze) ..herbata niedobra,mięso kropeczkę miało czarna to mowił ze spalone,zapomniał o moich urodzinach a na swoje nie zaprosił mnie za to zaprosił kumpli do clubu.Na ślub do mojej koleżanki chce pójść, ale nie pojedzie swoim autem bo niby za bardzo zniszczone.Na spacer też nie gdyż komary lub zmęczony ,za goraco itd.Wczoraj wyszło mi uczulenie(jestem alergiczką) to się krzywił,żeby czasem się nie zaraził

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 21:15:56

Jaki to palant. Mój wujek też ma taki charakter. W lato na plaży za gorąco, w zimę ręce ma odmrożone. Nikt mu jeszcze nie dogodził. Uciekaj, bo potem się jeszcze bardziej zaangażujesz.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ahg
(Ocena: 5)
2013-07-01 22:39:57

zasługujesz na kogos lepszego

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 16:35:52

re: Gdy on się nie angażuje…

A czy istnieje możliwość ze po tz luźnym zwiazku nie ukrywajmy chodzi o seks że facet stwierdzi że chce byc z Tobą w normalnym zwiazku? Prosze o szczere opinie:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 18:02:45

A czemu ma nie istnieć?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 20:35:08

Jasne, że tak:). U mnie sprawdziło się gdy zobaczył mnie z innym. Wpadł w furię a ja mu powiedziałam, że przecież łączy nas tylko seks. Mina bezcenna:) Pokaż mu, że istnieją też inni faceci:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
klaudia
(Ocena: 5)
2013-07-01 13:49:08

re: Gdy on się nie angażuje…

miałam ostatnio to samo ;/ po paru długich miesiącach, gdy go tak przycisnęłam ,bo widziałam że się nie angażuje tak jak kiedyś, stwierdził że to chyba nie to, nie czuje tego itd. I co tu zrobić? Zamiast się wcześniej zastanowić nad tym i mi powiedzieć to nie, po co, lepiej niech ta 2 strona jeszcze bardziej sie zaangażuje...:( faceci to świnie, jakby wyssani z uczuć.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 14:04:21

albo zrywają kontakt z dnia na dzień i nie dają znaku życia, mieszają wcześniej, oj, mieszając. ale bywają tacy, chuje i tchórze w dodatku.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 14:26:01

dokładnie! faceci coraz częściej są pozbawieni jakichkolwiek uczuć. Najlepiej to się zabawić z laską, rozkochać w sobie a potem jakby nigdy nic odejść ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 22:27:51

Dlatego trzymajcie swoje uczucia na wodzy, a zakochujcie się na maxa dopiero po ślubie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Marysia
(Ocena: 5)
2013-07-01 13:22:22

re: Gdy on się nie angażuje…

dziewczyny mam problem prosze pomozcie. za tydzien wyjezdzam do hiszpanii, kupic w h&mie kolejne buty ktore sa dosc drogie ale baardzo mi sie podobaja czy dokupic za te pieniadze jeszcze z 3 sukienki? pomocy, moze brzmi glupio ale potrzebuje rady. pozdrawiam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Sandrine
(Ocena: 5)
2013-07-01 13:30:28

Ja bym wolalała sukienki ;) Udanych wakacji!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Paula
(Ocena: 5)
2013-07-01 13:31:38

buty, sukienke możesz kupić na miejscu ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Marysia
(Ocena: 5)
2013-07-01 13:36:58

Dzieki dziewczyny! :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 13:51:42

Kup wszystko w Hiszpanii, tam teraz super wyprzedaże, będzie taniej niz w Pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Marysia
(Ocena: 5)
2013-07-01 13:53:47

Wiem, ale piekne buty znalazlam tutaj :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 15:22:32

kupuj buty :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 21:16:35

3 sukienki:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 22:29:03

Tutaj buty, a sukienki w Hiszpanii.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-01 23:05:42

W Hiszpanii zaczęły się wyprzedaże :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-02 11:26:47

ale masz problem dziewczyno

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz