Gdy ON Cię nie kocha...

23 Czerwca 2013

Twoje uczucie nie zostało odwzajemnione? Są sposoby, dzięki którym przestaniesz cierpieć.

miłość

Różne są rodzaje miłości platonicznej. Czasem zakochujemy się w zupełnie obcej osobie, czasem w dobrym koledze, a czasem kochamy partnera, z którym byłyśmy związane, ale który nas opuścił. Wszystkie te rodzaje nieodwzajemnionej miłości mają jeden wspólny mianownik – są bolesne. Zdaniem naukowców złamane serce… boli naprawdę. Gdy nasza miłość jest nieodwzajemniona, odczuwamy ból fizyczny i emocjonalny, trudno się więc dziwić, że pogarsza się samopoczucie, kondycja i zdrowie.

To zatem kolejny powód, dla którego z nieodwzajemnionej miłości warto się wyleczyć. Pytanie tylko, jak zrobić to skutecznie.

Strony

Komentarze (49)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-23 19:57:40

re: Gdy ON Cię nie kocha...

Jestem 28 letnią kobietą, która przeżywała wzloty i upadki. Jednak uczucie pustki po tym jak zostawia Cię ukochana osoba jest zdecydowanie gorsze aniżeli utrata pracy czy przyjaciółki. Dla mnie to był jakiś koszmar, masakra, przestało mi zależeć na czymkolwiek. Musiałam go jakoś odzyskać. Z pomoca przyszedł mi rytualista ze strony urok-milosny.pl spróbowałam rytuału na powrót partnera i rzeczywiście powrócił. Jednakże muszę stwierdzić, że pomimo iż widze jak mu zależy, ja już nie jestem tą samą ufną kobietą. Ślad po rozstaniu już na zawsze pozostanie w mojej psychice.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
agik
(Ocena: 5)
2013-07-04 16:53:51

re: Gdy ON Cię nie kocha...

Poradzcie mi : spotykam sie z facetem od kilku miesiecy 8. Na poczatku szala za mna codzienie dzwonil poznije nagle przestal sie odzywac po penym czasie znowu to samo i powiedzial mi ze spotykal sie ze mna tyklko po to by zapomniec o innej. Przełknełam to nasza relacja zawsze byla luznym zwiazkiem do łozka poszłam z nim po prawie 5 miesiacach znajomisci. Nadal sie spotykalimsy glownie w weekendy mowil ze mu zalezy na mnie ale nie cchce nic powaznego. I nadal to tak trwa spotykamy sie idziemy do lozka lub na randke, to on czesto dzowni itd . Dlaczego nie chce zrobic tego kroku zeby stworzyc zwiazek? Jak mam o tym myslec? Bardzo mi na nim zalezy chociaz wiele razy zachowal sie nie wporzadku. Dodam ze jakis rok temu zakonzcyl baardzo dlugi zwiazek 7 letni na zasdzie zgody obu stron. Ale mimo to traktuje swoja byla jak przyjaciolke. Pomożcie :(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
S
(Ocena: 5)
2013-07-01 15:01:06

re: Gdy ON Cię nie kocha...

Ach, no to dołączam do was ja-kolejna rzucona:) Ja się zawsze rozstaję na raty. Tak jest i teraz. Już po stokroć rzucaliśmy się, obiecywaliśmy zmiany, staraliśmy od nowa. Niestety to nie ten facet.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
judka
(Ocena: 5)
2013-06-27 19:03:07

re: Gdy ON Cię nie kocha...

byłam z M. 4,5 roku. nie było nam idealnie, ale teraz doceniam to jaka byłam szczęśliwa, naprawdę do siebie pasowaliśmy, kochaliśmy się na zabój, wiele trudności razem przeszliśmy, ze wszystkim sobie radziliśmy. ale rozpadło się, i to z mojej winy. rozstaliśmy się na początku listopada, a ja dalej go kocham, nie potrafię o nim zapomnieć, codziennie budzę się z myślą o nim, każdej nocy o nim śnie. utrzymujemy kontakt i niestety to był błąd, bo chwilami robi mi nadzieje, potem mi ją odbiera, a ja umieram bez niego. może to wyświechtany frazes, ale wiem, że naprawdę nigdy już nikogo nie pokocham, całe życie będę na niego czekać:(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-25 18:04:53

re: Gdy ON Cię nie kocha...

A ja kocham od 3 lat jednego chłopaka...bez wzajemności. Nie wiem ile czasu potrzeba, żeby o tym zapomnieć.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-24 15:53:16

re: Gdy ON Cię nie kocha...

nie wyobrażam sobie jaki to musi być ból jak chłopak po paru latach powie ze już Cię nie kocha.. współczuje Wam, ale pewnie to szansa na nowe życie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
lana
(Ocena: 5)
2013-06-24 14:29:17

re: Gdy ON Cię nie kocha...

gdy była okazja nie poszłam z nim do łóżka,ma teraz już ma żonę a wiem że seks byłby nieziemski

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-24 13:32:32

re: Gdy ON Cię nie kocha...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-24 00:35:49

re: Gdy ON Cię nie kocha...

ja sie zakochalam kiedys tak, ze teraz minelo 5 lat , a ja dalej o nim pamietam, wspominam go i mam zal dlaczego nie chcial ze mna byc :( choc od dwoch lat jestem w innym zwiazku tamten nadal boli jak cholera . jestem teraz w sumie szczesliwa, ale nie az tak bardzo jak 5 lat temu:( wszystko bym dala zeby wiedziec co u niego, jak sie zmienil po 5 l , a nawet nie wiem gdzie teraz mieszka czy ma dziewczyne moze zone eh nawet zadnego kontaktu do niego, a to tak boli. lekarstwem na ten bol jest moj obecny chlopak kocham go, ale juz nigdy nie pokocham nikogo tak jak tamtego. dlaczego dostajemy zawsze to czego nie chcemy, a to czego pragniemy jest zakazane :(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-25 01:28:40

A wiesz czemu? Bo tamtego idealizujesz, sama w swojej głowie zrobiłaś z niego bóstwo, a nikt nie jest idealny. I gwarantuje Ci, że gdybyś z nim teraz była to przekonałabyś się, że tak właśnie jest.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-23 23:40:21

re: Gdy ON Cię nie kocha...

usłyszeć po 7 latach - wypaliłem się (bezcenne i dobijające). człowiek sie poświęca a na koniec dostaje kopa w twarz:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-24 09:49:20

znam ten ból...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz