Czy to czas, aby zakończyć związek? 7 znaków, które pomogą Ci podjąć decyzję!

30 Września 2014

Mamy nadzieję, że dzięki nim zmienisz swoje życie na lepsze.

rozstanie

Myślisz o zerwaniu? Brakuje ci chęci, aby pracować nad relacją z partnerem? W twoim związku źle się dzieje, ale sama nie wiesz, czy jesteś gotowa na podjęcie drastycznej decyzji? Czasami nie umiemy przyznać się do czegoś, co z boku wydaje się być oczywiste. Przy czym nie warto tkwić w relacji bez przyszłości. Dlatego przygotowałyśmy listę oznak, które świadczą o tym, że być może przyszedł już czas, abyś zerwała ze swoim obecnym partnerem.

Mamy nadzieję, że dzięki nim zmienisz swoje życie na lepsze!

1. Uczucie wypalenia

To pierwszy i jednocześnie najważniejszy znak, świadczący o tym, że powinnaś zakończyć swój związek. Jeśli czujesz, że się wypaliłaś, że potrzebujesz niezależności, że nie jesteś szczęśliwa, a także że chcesz zmienić coś w swoim życiu, powinnaś podjąć jakąś decyzję. To uczucie nie zniknie, póki czegoś nie zrobisz. 

 

Strony

Komentarze (23)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-04-10 17:52:25

re: Czy to czas, aby zakończyć związek? 7 znaków, które pomogą Ci podjąć decyzję!

Kiedy byłem samotny było mi strasznie ciężko. Na szczęście dzięki rytuałowi ze strony urokmilosny24.pl odzyskałem ukochaną. Jestem najszczęśliwszy na ziemi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Viol-et
(Ocena: 5)
2014-10-01 22:42:15

re: Czy to czas, aby zakończyć związek? 7 znaków, które pomogą Ci podjąć decyzję!

Moja Kolezanka zaszła w ciąże podczas okresu. Nie chce cię straszyć bo to u każdej z nad jest inaczej. Inne sie starają i nic a te ktore nie chcą bobasa dostają go od tak. Wydaje mi sie ze nie powinnaś , ale lepiej sprawdź pozniej na teście lub u ginekologa.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-10-01 16:05:36

re: Czy to czas, aby zakończyć związek? 7 znaków, które pomogą Ci podjąć decyzję!

dziewczyny prosze o pomoc, kochalam sie wczoraj z moim chlopakiem i pekla nam prezerwatywa i on doszedl we mnie, kiedy sie zorientowalismy bylo juz za pozno. Wczoraj mialam 5 dzien miesiaczki i krwawienie bardzo slabe. Czy jest mozliwe zebym w piatym dniu zaszla w ciaze? Moje cykle trwaja 29-30 dni. Prosze o powazne odpowiedzi. Jestem przerazona.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-10-01 20:00:50

Podobno nie można a niejedna zaszła w trakcie okresu. Lepiej się z głoś po tabletkę PO - zanim osiwiejesz.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ja
(Ocena: 5)
2014-10-01 13:11:07

re: Czy to czas, aby zakończyć związek? 7 znaków, które pomogą Ci podjąć decyzję!

a u mnie jest up and down. jak sie tylko zbieram na zakonczenie zwiazku, on sie zbiera na romantyka, zapraszaaq do kina, kupuje kwiaty, jest niesamowity. czasem wydaje mi sie, ze moj partner to dwie rozne osoby. No i naciska na slub i dzieci. Byc moze czuje, ze ja cos planuje. Powiem tak- serce nie zluga tylko zguba. jesli wiesz, ze jest zle-zakoncz.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-30 18:15:58

re: Czy to czas, aby zakończyć związek? 7 znaków, które pomogą Ci podjąć decyzję!

po przeczytaniu tego dochodze do wniosku ze czas na koniec

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Wilczyca
(Ocena: 5)
2014-09-30 14:49:58

re: Czy to czas, aby zakończyć związek? 7 znaków, które pomogą Ci podjąć decyzję!

Muszę się wygadać lub przynajmniej rozpisać. Byłam z pewnym chłopakiem prawie cztery lata, Na początku było super, zauroczenie i w ogóle, wiadomo. Po kilku miesiącach zaczęło się psuć. Zaczął się migać, ciągle nie miał czasu, chociaż w życiu nie robił właściwie nic. Żadna praca mu nie odpowiadała. Jednak cały czas łudziłam się, że on się zmieni, w końcu ogarnie i zacznie coś w życiu robić. Niestety wszystko szło ku gorszemu. Z czasem zaczęły mi opadać klapki z oczu. Zorientowałam się, że mam u boku nie faceta, tylko dziecko. Dziecko, któremu brakuje ojca, dziecko uzależnione od matki w każdym możliwym aspekcie. Kiedy go poznałam byłam w ciężkiej depresji. Ten związek pomógł mi się podnieść i przez jakiś czas było lepiej, jednak niespełna po roku znajomości rozstaliśmy się po raz pierwszy. Później były kolejne rozstania, zazwyczaj dość krótkie, ale dla mnie niezwykle bolesne. Chociaż co dzień przez niego płakałam to wciąż byłam od niego uzależniona. Bardzo chciałam, żeby wrócił i wierzyłam, że będzie lepiej, chociaż nic na to nie wskazywało. On notorycznie łamał obietnice, nie zwracał uwagi na moje potrzeby, okłamywał mnie. Nie wiem, czy mnie zdradzał, ale kiedyś odkryłam, że flirtował z różnymi laskami na fb. Po tym on z kolei błagał mnie, żebym go nie zostawiała, choć w pierwszym odruchu byłam gotowa to zrobić. Od tamtej sytuacji nasz związek jakby zmienił się na lepsze, jednak nie na długo. Przez cały ten czas on był jedyną osobą, dla której zdolna byłabym do poświęceń, jedyną której mi brakowało i jedyną, która dawała mi namiastkę ciepła. Pozwalałam ranić siebie raz za razem, żeby tylko nie czuć się zupełnie samotną. Czuję ból i mam niewiele sił do działania, ale ostatecznie wiem, że ten związek cały czas mnie niszczył. Rozstaliśmy się po raz kolejny i myślę, że jestem w stanie się z tego podnieść, choć nie jestem pewna. Cały czas jest pokusa odpisania na SMS-a, czy oddzwonienia. Wiem, że to bez sensu. Zrobiłam niewielki postęp, ponieważ przestałam czekać, aż on się odezwie, przestałam w głowie tworzyć dla nas plany. Nie wiem, czy będę wciąż sama, czy może znajdzie się ktoś, kto będzie w stanie mnie kochać. Wszyscy mówią, że może lepiej być samemu, niż z kimś, kto nie potrafi się do końca zaangażować, kto kłamie i zadaje rany, jednak samotność również mnie dobija.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-30 16:26:23

Oczywiście, że lepiej być samemu niż z kimś kto nas tak traktuje i z kim nie ma przyszłości. Trzeba kończyć chore sytuacje i iść na przód a nie w tym tkwić... poza tym, ciężko jest tylko na początku, potem mija miesiąc, dwa i człowiek się przyzwyczaja, zapomina i widzi wszystko inaczej. Skończ to koniecznie, żyj swoim życiem, co to jest jedyny facet na świecie?;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-30 17:47:03

Tak jakbym czytała swoją historię...Miałam tak samo. Też mnie oszukiwał, ranił, generalnie byłam jedyną dziewczyną której nie podrywał. Po 3,5 roku zerwałam ostatecznie i to była najlepsza rzecz jaką w życiu zrobiłam :) Zakończ to i zacznij korzystac z życia bo ma ono dla Ciebie dużo więcej niż Ci się wydaje:) i zobaczysz że trafisz na cudownego faceta, tak jak ja trafiłam :) teraz mogę sama z siebie się smiać że tak płakałam za moim eks... :D to był zwykły palant, tak jak Twój;p szkoda życia dziewczyno :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Wilczyca
(Ocena: 5)
2014-09-30 21:52:53

Dzięki za otuchę, postaram się pamiętać o tym.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ja
(Ocena: 5)
2014-09-30 22:45:40

kochana ja taki związek zakończyłam po 6,5 roku- a żałuję tylko tego, że zrobiłam to tak późno. Jestem teraz trzeci miesiąc sama i jest ok :-) dasz radę, uwierz w siebie, na pewno jesteś fajna dziewczyną i gdzieś tam jest facet, który na Ciebie zasługuje :-)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Amelka
(Ocena: 5)
2014-10-01 14:14:31

czytając Twoją historię, czuję jak bym czytała o sobie poznałam go 5 miesięcy po rozstaniu z chłopakiem, z którym byłam 3 lata i który zostawił mnie przed maturą-szczenięca, ale namiętna miłość. Poświęciłam mu 4 lata moich studiów, później cała historia identycznie jak u Ciebie rozstania i powroty, przy czym on mnie olewał, nie chciał, nie jednokrotnie odtrącał, wolał alkohol, kolegów, podrywanie innych panienek, a ja głupia czekałam aż się zmieni. Pocieszę Cię- na pewno poznasz kogoś szybciej niż Ci się wydaje. Ja już 2 tyg po rozstaniu poznałam świetnego faceta, zakochałam się i jestem z nim od 4 miesięcy, ale widzę niesamowitą różnicę jak się zachowuje facet, któremu zależy. Nie sprawia, że czujesz się niechciana czy odtrącana, a dzwoni, pisze, rozmawia, stara się i przejmuje się Tobą, bo jesteś dla niego ważna i dlatego też nie robi nic, co sprawia Ci przykrość. Pozdrawiam, uśmiechnij się i otwórz na nowe znajomości

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-30 13:55:13

re: Czy to czas, aby zakończyć związek? 7 znaków, które pomogą Ci podjąć decyzję!

Papilocie gdyby kobiety stosowaly twoje rady to mielibyśmy 100% rozwodów..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-30 09:53:33

re: Czy to czas, aby zakończyć związek? 7 znaków, które pomogą Ci podjąć decyzję!

A u mojej przyjaciółki było absolutnie wszystko, wszystkie te 7 oznak, ale mimo to dalej się meczyla. I co? Zaraz wpadła, z przymusu wyszła za mąż i teraz meczy się jeszcze bardziej. Niestety jak się od razu nie pójdzie po rozum do głowy, to potem ma się nauczkę, czasem do końca życia.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ka.
(Ocena: 5)
2014-09-30 16:24:37

u mnie też wypisz wymaluj 7 oznak,jestem w szoku!!!ale ja zdobyłam się na odwagę i odeszłam jakis czas temu

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-30 08:46:40

re: Czy to czas, aby zakończyć związek? 7 znaków, które pomogą Ci podjąć decyzję!

Ja prawie 2 miesiące po rozstaniu , czasem łezka się zakręcić jeszcze Ale ogólnie nie żałuję.:) zaczynam nowe lepsze życie jupi!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Ala11
(Ocena: 5)
2014-09-30 03:57:08

re: Czy to czas, aby zakończyć związek? 7 znaków, które pomogą Ci podjąć decyzję!

Dziewczyny, czy mialyscie tak kiedys ze bedac w zwiazku czujecie sie bardziej samotne niz kiedykolwiek wczesniej? :( Jestem z moim chlopakiem juz pare ladnych lat, mieszkamy razem, a od okolo roku totalna nuda, on ciagle siedzi w pracy, a jak nie jest w pracy to jest zbyt zmeczony zeby cokolwiek robic i tylko siedzi na komputerze.. W dodatku ta zazdrosc - ciagle robi mi wyrzuty jak gdzies wychodze ze znajomymi.. Takze przewaznie tylko zostaje w domu sama czekajac na niego po to, aby uniknac klotni :( Jak jeszcze bylismy na studiach to bylo troche lepiej, ale od czasu gdy zaczela sie praca to jest totalna porazka. Nie jestem szczesliwa, z czasem tylko oddalamy sie od siebie.. Wiem, ze powinnam to zakonczyc, ciagle sobie to powtarzam ale jakos nigdy nie moge zebrac sie na odwage :( Przeraza mnie mysl przeprowadzki, szukania nowego mieszkania, zaczynania wszystkiego od nowa..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-30 07:26:56

Odpowiedz sobie na jedno zasadnicze pytanie, czy go kochasz? Jeśli tak to walcz o te miłość.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-30 08:02:57

O co walczyć? O faceta który ma zerową inicjatywę?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-30 08:10:11

"Dziewczyny, czy mialyscie tak kiedys ze bedac w zwiazku czujecie sie bardziej samotne niz kiedykolwiek wczesniej?" - Nie. Jestem z moim prawie 7 lat, mieszkamy razem od 6 i nigdy nie było żadnej nudy. Nie odczuwamy rutyny.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-30 09:07:08

tak i z bólem po 4 latach zakończyłam związek.było strasznie na początku, ale z czasem okazało się to jedną z najlepszych decyzji w moim życiu. powodzenia!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-30 13:53:57

My jesteśmy ze soba17 lat i nigdy nam się nie nudziło, codziennie dostaje kwiaty i czekoladki, seks rano i wieczorem, a co pół roku wakacje zagrnaica...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-10-01 14:18:41

haha prowokacja... nieudana

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz