Co myślisz o swoim eks?

30 Marca 2016

Kochasz go czy nienawidzisz? W obu przypadkach powinnaś o nim zapomnieć, bo...

czy wrócić do byłego

Rozstanie nigdy nie bywa przyjemne. Wiąże się z wykreśleniem ze swojego życia stałego elementu i zaplanowaniem codziennego harmonogramu od nowa. Nagle trzeba się nauczyć żyć w pojedynkę. 

Czasami zerwanie przypomina prawdziwy wybuch i pozostawia dookoła szczątki złamanego serca oraz bałagan uczuciowy. Znalezienie sposobu na to, jak się pozbierać i wybaczyć zadany ból, może trochę potrwać. Nie warto jednak trzymać urazy w sercu, gdyż jest ona jak trucizna niszcząca wszystkie pozytywne odczucia. Dlatego przebaczenie i zapomnienie o wszystkim to najlepsze panaceum na rozstanie. Dzięki temu zapobiegniesz kolejnym ranom. W całym procesie niezbędne jest jednak, aby nie widywać dawnego faceta, nie kontaktować się z nim i nie szukać ku temu sposobów.

Jest to najlepsze rozwiązanie, zwłaszcza gdy poniższe przypadki są doskonałym odzwierciedleniem dawnej relacji.

Zobacz także: Uzależniona od kochania

Twój eks przypomina Ci o rzeczach, których w Twoim życiu już nie ma

Bycie w związku oznacza tworzenie planów na przyszłość oraz realizację konkretnych marzeń. Ponieważ jednak brakuje osoby, która była ich częścią, musimy się z nimi pożegnać. Twój były może nie był odpowiednią osobą dla Ciebie, ale różnego rodzaju przedsięwzięcia, które razem podejmowaliście, już tak. Niełatwo będzie jednak wcielić je w życie, również z tego powodu, że będą przypominać o bolesnych sprawach.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (52)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2016-04-02 13:40:29

re: Co myślisz o swoim eks?

Ja zbierałam się kilka miesięcy po tym jaki mnie zostawił. Nie widziałam życia bez niego. A teraz? Żałuję, że sama wcześniej tego nie skończyłam. Ograniczał mnie bardzo, zakazywał imprez, rozwijania się w tych kierunkach, które mnie interesują. Mówił jak mam się zachowywać, a ciągle i tak coś było nie tak. Potem już nic się nie odzywałam wśród jego znajomych, chociaż jestem bardzo wygadaną osobą. Miałam być szarą myszką, która całe dnie usługuje ukochanemu i nigdzie się nie rusza. Na prawdę szkoda, że nie skończyłam tego wcześniej. Przynajmniej dzięki takiemu doświadczeniu wiem, jakich facetów omijać szerokim łukiem. Stać mnie na kogoś na prawdę na wysokim poziomie, a nie takich prymitywnych (i niskich :D). Dziewczyny nie dajcie się ograniczać, on powinien Was wspierać i pomagać, a nie tylko i wyłącznie krytykować!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-04-03 11:06:52

Twoj facet szukał frajerki jakis despota zje*any chory na głowe! dobrze,ze skonczyłas to bo wykonczyłby Cie.Badz zawsze soba,nie ograniczaj sie,rozwijaj sie i nie wchodz w zadne układy czy zwiazki z takimi palantami. Z facetem ma byc lepiej,nie gorzej ! a despotow i zboczencow nalezy kopnac w tyłek!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-04-01 19:12:06

re: Co myślisz o swoim eks?

A ja wlasnie dzis sie rozstałam z chlopakiem. Mysle ,ze nigdy nie powinnismy sie spotkać.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-04-01 19:08:45

re: Co myślisz o swoim eks?

Mysle ,ze po tym zrobił nie zasłuzył na szacunek z mojej strony. Jest nikim.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 23:31:51

re: Co myślisz o swoim eks?

Mysle ,ze miałam z nim najlepszy sex i najwiecej awantur łacznie z próbami samobojczymi w jego wydaniu. Dziekuje nie jestem takim zainteresowana ,bez sexu mozna zyc a swiety spokoj nie ma ceny.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
M
(Ocena: 5)
2016-03-31 20:30:59

re: Co myślisz o swoim eks?

Ciekawe... Ja przez ostatnie lata kochałam, spłacałam kredyty, spełniałam zachcianki akceptowałam jego dziecko, które mnie nie akceptowało , a na koniec dostałam to co dostałam- zdradę! Wyhaczył 20-latke na baletach, a ta odrazu dała mu dup... Cóż niech sie cieszy staruszkiem(jest od niej starszy o 12 lat i dodam, ze ona jest starsza od jego dziecka o 7 lat :-) - pedofilia heh...) - sama doszłam do tego, ze mnie zdradzil, zadzwoniłam do niej, ona o mnie nie wiedziała- stara śpiewka... Po rozstaniu okazało sie, ze kobiet było więcej - ble... W sumie mogłam to juz dawno skończyć, bo w tym związku zawsze ja dawałam z siebie wszystko, a on tylko leżał i pachniał.I wiecie co? Z biegiem czasu uważam, ze bardzoooo dobrze, ze to wszystko wyszło, bo teraz w końcu trafiłam na faceta , ktory mnie docenia, kocha i jest jak w niebie :-). O byłym nie mysle, za duzo wycierpialam zeby za kimś takim tęsknić...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 22:11:22

z tego co piszesz zachowywałaś się jak d.pa wołowa. nie miał powodów by ciebie szanować. a teraz jest ch.jem :) no jest... ale ty to akceptowałaś jak ostatnia melepeta.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 23:29:25

Nie ma co być zbyt dobrą...Kredytow nie spacałam (niedoczekanie),owszem prałam gotowałam prasowałam kupowałam prezenty....nie podobało sie,wiecznie nabzdyczony niezadowolonony sfrustrowany wiec zostawiłam niech sie meczy inna lola. A najbardzoej smiac mi sie chce ,bo niby zakochany juz w innej juz prawie na zapowiedzi daje a tu masz ci los...."wróć do mnie prosze" "zmienie sie" "bede panował nad soba"...oczywiscie ,ze ludzie sie nie zmianiaja! wiec nie ma o czym gadac.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-04-01 08:01:34

Oczywiście, że się nie zmieniają ! Nawet jeśli to na krótko, bo takie cos zostaje we krwi i nie da się z tego wyleczyć. Co z tego, że przeprosi jak dalej będzie robił to samo? Mnie też jeden przepraszał i durna myslalam, ze to jest szczerze. To było chwilowe,bo zaraz znowu zaczął robić to samo... Teraz bajeruje inną laskę i już jej współczuję. Oby tylko nie straciła na niego tyle czasu co ja.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 14:23:43

re: Co myślisz o swoim eks?

Zostawiłam byłego w połowie lutego za to, że sprawiał mi wiele cierpienia ponieważ okłamywał mnie w sprawie jego byłej która go zdradziła a ta ma nowego faceta i pisała do mojego byłego o przebaczenie i chciała aby nie byli wrogami to się wkurzyłam, że pisali ze sobą. Minęło 1,5 miesiąca od rozstania mój były zatęsknił za mną i zaprosił mnie na obiad, a zachowywał się jakbyśmy byli dalej parą :(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 15:07:49

Ja bym nie dała się przeprosić. Okłamał raz, okłamie i drugi... Zresztą skoro tamta ma drugiego faceta to nie wiem po co pisze do byłego i chce przebaczenia. Trochę to dziwne..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-04-01 19:10:25

Jak klamie w drobnych spawach to i w grubych bedzie kłamał. Poza tym Nie dałabym sie przepraszac trzeba miec swoj honor.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-30 22:03:54

re: Co myślisz o swoim eks?

Moj ex jest stalkerem wypisuje do mnie od wielu lat rozne rzeczy...mysle ,ze jest nienormalny.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kobieta
(Ocena: 5)
2016-03-30 20:41:53

re: Co myślisz o swoim eks?

Mysle ze takiego faceta jak ja mialam nie miała zadna.Chcial zebym spłacała mu kredyt mieszkaniowy.Co mozna o takim czlowieku myslec? Załosny F*i*U*T,poza tym alkoholik i furiat. Teraz jestem sama i uwielbiam spokoj .

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-30 21:14:23

U mnie za to koleś nie dość, że się zabawił mną i z dnia na dzień przestał odzywać to jeszcze myśli, że to ja będę biegać za nim i walczyć o tę znajomość.. Jakby było o co. Niedoczekanie !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-30 21:48:19

Jasne,nie warto ! nie zasłużyl !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-30 22:06:12

ghahaahahaha mialam to samo. faceci to idioci jednak -,-

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-30 22:35:24

Czasem myślę, że oni nie używają mózgu...Wystarczy posłuchać mojego byłego... Myśli,że po tym jak mnie zranił 2 razy i zawiódł będę jeszcze z nim normalnie rozmawiała i tak jak on udawała, że nic się przecież nie stało.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-30 22:41:03

hahahaaaa moj myslał ze po tym jak mnie zdradzal przez 2 lata bedzie w niedziele jadał u mnie obiady! no przeciez nic sie nie stało....Perfidna swinia.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 06:48:40

Hahaha mój na początku znajomości naobiecywal mi niewiadomo czego, lazł na mnie po pijaku, całował itp. Gdy raz powiedziałam do niego ,,mój (tutaj imię) " to stwierdził, że go tym "spłoszyłam" i nie jest jeszcze gotowy na coś więcej... No kurde ! Jednak całowanki i macanki go nie płoszyły, ale takie stwierdzenie, rzucone przeze mnie nawet nieświadomie, już tak... Weź i zrozum.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 09:03:46

No bo do sexu calowania to sa chetni a pozniej sa "nieprzygotowani"....żałosny palant.Nie staraj sie nawet zrozumieć,kto sie ch*em urodzi kanarkiem nie zdechnie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 10:52:30

Dziewczyny, aż mi humor poprawiłyście! myślałam, że to tylko ja trafiam na takich niedojrzałych emocjonalnie dzieciaczków

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 11:58:17

Haha mi też ! Myślałam, że tylko ja trafiam na nieodpowiedzialnych skur..., którzy sami nie wiedzą czego chcą. Jednak widzę, że takich jest więcej. Dziś o normalnego faceta trudno, a mówi się, że to kobiety mają humorki i są niezdecydowane... Co do mojego to nawet jego znajomy powiedział mi ,, nie brnij w to, bo będziesz żałowała".. Skoro nawet jego bliscy znajomi widzą jaki jest to ja nie mam więcej pytań.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 12:00:43

Dla niektórych odpowiedzialność i zobowiązania to obce pojęcia. Jednak od dwudziestoparolatków już , wydawałoby się, można było czegoś wymagać. To nie przedszkole , że się żyje beztrosko...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 12:15:30

Jeszcze co do mojego to... Nie dość, że się mną zabawił i przestał odzywać bez słowa wyjaśnienia to jak go zapytałam raz o co chodzi powiedział, że wszystko jest w porządku. Na ostatniej imprezie u wspólnych znajomych żalił się mojej koleżance, że nie podeszłam do niego, nie przywitałam i nie poprosiłam do tańca... Rozśmieszył mnie tym tylko !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-31 13:34:16

też miałam takiego co się nagle przestał odzywać i zrywał smsem... tchórze i tyle ale znajdą sie na szczęście jeszcze spoko goście

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-30 20:36:21

re: Co myślisz o swoim eks?

Moj były mąz ma juz trzecia żone.Co o nim mysle ? Ze to alfons zwykły zakłamany łysy dziad stary ,az dziw bierze ,ze ktoras go jeszcze zechciała !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-30 21:05:28

Może ma dobry bajer i bajeruje kolejne naiwne. Nie martw się, tacy zazwyczaj w końcu zostają sami,a na starość nie ma kto im podać szklanki wody.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-04-04 19:19:39

Nie wiem ,ale widziałam go dzis nawet mi dzien dobry nie powiedział moze ze starosci ma juz taka amnezje ze ex zony nie rozpoznaje łysy dziad.Chyba bylam nienormalna ze wyszłam za mąż za takiego....ale co wie o życiu 23latka- nic.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-03-30 20:29:16

re: Co myślisz o swoim eks?

Mysle ,ze to palant jakich mało na swiecie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz