Co dziwnego byłabyś w stanie zrobić dla faceta, który bardzo Ci się podoba? (6 prawdziwych opowieści)

28 Lipca 2015

Kiedy w grę wchodzą uczucia, kobiety są skłonne do największych poświęceń.

zakochana dziewczyna

Miłość to niesamowite uczucie. Odbiera apetyt, wywołuje motyle w brzuchu, pobudza wyobraźnię, a także prowokuje do robienia rzeczy, których zazwyczaj nigdy, ale to przenigdy nie chciałybyśmy zrobić.

Nie oszukujmy się - kiedy w grę wchodzą uczucia, zakochana kobieta jest skłonna do największych poświęceń. Potrafi okłamać ukochanego, że uwielbia dico polo tylko dlatego, żeby mu się przypodobać. Gdy z wiarygodnego źródła dowie się, że obiekt jej westchnień ma słabość do Włoszek, w jego towarzystwie zacznie mówić z włoskim akcentem.

To jednak nic w porównaniu do 6 historii, które za chwilę przeczytacie. Oto przykłady najdziwniejszych rzeczy, jakie kobiety zrobiły dla facetów, którzy bardzo im się podobali.

Posunęłabyś się aż tak daleko, jak one?

Strony

Komentarze (13)
ocena
4.2/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-11-05 21:36:26

re: Co dziwnego byłabyś w stanie zrobić dla faceta, który bardzo Ci się podoba? (6 prawdziwych opowieści)

Jeżeli naprawdę było się zakochanym, to nie można tego zapomnieć ot tak. Jedynie czas może pomóc, choć i to nie zawsze. Byłam ze swoim chłopakiem ponad 4 lata więc coś o tym wiem. Było wspaniale, miałam dla kogo żyć, starac się, wracać do domu. Rozstanie przezywałam straszliwie, szukając wszelkich sposobów na Jego powrót. No i i udało się. Wszystko dzięki urokowi miłosnemu ze strony urok-milosny.pl , po 3 miesiącach oczekiwania i huśtawki nastrojów, mój misiek znowu jest mój: )

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-31 15:07:15

re: Co dziwnego byłabyś w stanie zrobić dla faceta, który bardzo Ci się podoba? (6 prawdziwych opowieści)

Haha :) można się pośmiać! Dziewczyny bądźcie sobą, nie udawajcie kogoś kim nie jesteście. Znajdźcie takiego, który zaakceptuje was takie jakie jesteście.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-30 23:06:58

re: Co dziwnego byłabyś w stanie zrobić dla faceta, który bardzo Ci się podoba? (6 prawdziwych opowieści)

milosc? zakochanie? co najwyzej zauroczenie! jesli to pierwsze randki nie ma mowy o czyms poza motylkami w brzuchu i nazywanie tego miloscia to gruba przesada

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-29 00:31:36

re: Co dziwnego byłabyś w stanie zrobić dla faceta, który bardzo Ci się podoba? (6 prawdziwych opowieści)

Co innego poświęcenie dla chłopaka, a co innegp totalna głupota :/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-28 22:17:15

re: Co dziwnego byłabyś w stanie zrobić dla faceta, który bardzo Ci się podoba? (6 prawdziwych opowieści)

tak to się właśnie kończy jak od początku znajomości mówi się bzdury chłopakowi

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-28 20:35:54

re: Co dziwnego byłabyś w stanie zrobić dla faceta, który bardzo Ci się podoba? (6 prawdziwych opowieści)

Ale ta laska z Led Zeppelin...kill her please! :v

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 2)
2015-07-30 23:53:43

Dokładnie to samo pomyślałam po przeczytaniu tej historii.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-28 20:17:01

re: Co dziwnego byłabyś w stanie zrobić dla faceta, który bardzo Ci się podoba? (6 prawdziwych opowieści)

Zakochanie to jedno, a totalna głupota to drugie. :D Po co okłamywać, jak wiadomo, że lada moment to i tak wyjdzie na jaw? :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
emma
(Ocena: 1)
2015-07-28 10:12:40

re: Co dziwnego byłabyś w stanie zrobić dla faceta, który bardzo Ci się podoba? (6 prawdziwych opowieści)

takie efekty są tych gazetek dla nastolatek gdzie piszą, że jeśli "twój obiekt westchnień" interesuje się piłką nożną to naucz się czym jest spalony i przychodź na jego mecze xD durne laski, trzeba mieć własną pasję, a nie kopiować chłopaka!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2015-07-29 12:42:43

zgadzam sie!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-28 08:38:00

re: Co dziwnego byłabyś w stanie zrobić dla faceta, który bardzo Ci się podoba? (6 prawdziwych opowieści)

Jak głupim i mało asertywnym trzeba być, żeby zgodzić się na coś takiego jak 7?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-28 08:41:52

Pomyliłam się, 6.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-28 07:49:13

re: Co dziwnego byłabyś w stanie zrobić dla faceta, który bardzo Ci się podoba? (6 prawdziwych opowieści)

boże, jakie tępe laski.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz