FACET RADZI: Świąteczne prezenty dla ukochanego, na które nie wydasz ani grosza!

19 Grudnia 2013

To znacznie lepsze opcje, niż słynne skarpety.

boże narodzenie

Większości z nas grudzień kojarzy się wyjątkowo pozytywnie. I nic w tym dziwnego, bo chyba każdy lubi Boże Narodzenie. Jednak święta to nie tylko przyjemności, ale i sporo obowiązków. Pomijając sprzątanie, gotowanie i inne przyziemne sprawy, wypadałoby także przygotować sympatyczne upominki dla najbliższych. Prezenty pod choinkę to nie lada wyzwanie. Wymagają nie tylko sporych nakładów finansowych, ale także głowy pełnej pomysłów. Dylemat, co wybrać dla mamy, taty, siostry, babci, chłopaka, męża i całej reszty każdego roku spędza nam sen z powiek. Koniec z tym!

No dobrze, w sprawach finansowych nie bardzo mogę Ci pomóc, pomysłu na prezent dla babci też nie mam, ale przynajmniej wiem, co... sam chciałbym dostać. Mężczyźni nie są w tym względzie aż tak wymagający, jak mogłoby się wydawać. Zwłaszcza, jeśli chodzi o to, co może nam podarować kobieta. Bliska sercu kobieta. Dodatkowe fundusze nie będą Ci do tego potrzebne, jednak bez zaangażowania się nie obędzie. Jestem pewien, że moje propozycje okażą się większym sukcesem, niż kolejna para skarpet.

Aby przygotować wymarzony prezent dla mężczyzny, potrzebne będą: Ty, Twój czas, odrobina inwencji twórczej, a w niektórych przypadkach – odwaga. Tak wiele za tak niewiele. O tradycyjnym upominku zapomni już kilka dni po świętach, a coś takiego zapamięta na długo...

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (26)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Martyna
(Ocena: 5)
2015-12-11 13:12:57

re: FACET RADZI: Świąteczne prezenty dla ukochanego, na które nie wydasz ani grosza!

A może coś ze złota? Ja d kilku lat kupuje na wszystkie okazje coś 79elementpl i zawsze jest zadowolony :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-03-20 15:47:06

re: FACET RADZI: Świąteczne prezenty dla ukochanego, na które nie wydasz ani grosza!

Polecam produkty z intymniej.pl. Naprawdę działają!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-20 23:19:37

re: FACET RADZI: Świąteczne prezenty dla ukochanego, na które nie wydasz ani grosza!

Pomysl zerzniety z bloga Aliny. Gratuluje.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-20 13:47:27

re: FACET RADZI: Świąteczne prezenty dla ukochanego, na które nie wydasz ani grosza!

taaa, chyba na odwrót!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-19 20:21:41

re: FACET RADZI: Świąteczne prezenty dla ukochanego, na które nie wydasz ani grosza!

ten gość ochujal

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-20 19:01:00

niestety tak.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-19 19:37:49

re: FACET RADZI: Świąteczne prezenty dla ukochanego, na które nie wydasz ani grosza!

czyli znowu, badz sluzaca dla swojego faceta. przygotuj cale swieta, jego nie przemeczaj a potem daj mu wymarzony seks i maskowanie i smyranie jakiego nigdy w zyciu nie mial. a on ci kupi perfumy i tez bedziesz zadowolona. no kurde, bez przesady. niech ma te skarpety nawet pod choinke, ja sie cieszylam jak mi kupil czapke ktorej nigdy w zyciu nie zaloze bo w czapkach nie chodze. no bez przesady. zreszta ja bym sie cieszyla z puchatych skarpetek. a co, dobrze ze w ogole moge cos dostac od kogos, nawet idiotyczne skarpetki

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
natychmiast !!! :)
(Ocena: 5)
2013-12-20 18:51:49

ZMIEŃ FACETA I PODREPERUJ SWOJĄ SAMOOCENĘ, ALE NATYCHMIAST ! ZASŁUGUJESZ NA KOGOŚ LEPSZEGO, NA ŚWIECIE ŻYJE PONAD 7 MLD LUDZI, NA BRAK WYBORU NIE MASZ CO NARZEKAĆ. ALE JUŻ, ZAIWANIAJ MI !!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
jana
(Ocena: 5)
2013-12-19 16:32:55

re: FACET RADZI: Świąteczne prezenty dla ukochanego, na które nie wydasz ani grosza!

pierdoły :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-19 13:19:04

re: FACET RADZI: Świąteczne prezenty dla ukochanego, na które nie wydasz ani grosza!

nie wiem czy jestem tu pierwszą osobą która czyta ten artykuł i twierdzi że czas coś zmienić...mam gdzieś kto to pisze, czy to tekst z głowy czy przepisany, ja wziełam sobie ten tekst do serca i twierdze że jest dużo racji, staram sie być jak najlepszą partnerką i z checią bym zrobiła cos dobrego dla mojego faceta bo przyznajmy sie w codziennym zyciu zapomina sie o tym co tak błache i proste a bardzo ważne, czemu tylko oni muszą nas gdzieś zabierać, robić nam niespodzianki itp? My też możemy od czasu do czasu ich dopieścić ;) ja stawiam na związek partnerski, wiec czemu my nie mamy zrobić czegoś dobrego dla faceta i nie mowie tu tylko o seksie przecież my kobiety dużo potrafimy.Panie do roboty ;) dopieścimy naszych facetow ;) A do autora chciałam napisać że mamy 21 wiek teraz dużo ludzi jest w związku parterskim, dużo rzeczy robią razem, świeta świetami dobra zabawa może być np podczas pieczenia ciasteczek, kto nie lubi seksu w kuchni ;) czas gdy zagania sie facetow do roboty "bo baby maja taki kaprys" powoli mija niektórym, wiec czemu odrazu mówicie że panowie powinni być z dala od tego chaosu kobiety też chca relaksu ! A wiec ustalmy sobie pare rzeczy dzisiaj w kuchni można pomóc, ubrać choinkę razem, a potem możecie sie sobą nacieszyc na różne sposoby i każdy będzie dopieszczony ;) Panie nie zgodzicie sie ze mną ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Maya.
(Ocena: 5)
2013-12-19 15:21:53

Zgadzam całkowicie ! :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-19 11:56:21

re: FACET RADZI: Świąteczne prezenty dla ukochanego, na które nie wydasz ani grosza!

współczuję autorowi tego "artykułu" kobiety, jeżeli musi mieć takie marzenia, a nie ma tego na co dzień.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-20 19:01:45

heheh dobre!:D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-12-19 11:49:20

re: FACET RADZI: Świąteczne prezenty dla ukochanego, na które nie wydasz ani grosza!

najgłupszy artykuł jaki czytałam na papilocie, brawo Tomku bijesz wszelkie rekordy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz