One bez makijażu STRASZĄ. Ale z nim... WOW! To jeszcze make-up czy już MASKA?

13 Lutego 2015

To nie są zwykłe metamorfozy. One w ogóle nie przypominają siebie!

makijaż

Podobno nie ma nic gorszego na początku nowego związku, niż moment, w którym pokazujemy się partnerowi bez makijażu. Wydaje się, że to przesada, która wynika z naszego przewrażliwienia na punkcie wyglądu. Jednak czasami to całkiem uzasadnione obawy... Te zdjęcia potwierdzają znaną zasadę, że nie ma kobiet brzydkich. Są najwyżej te zaniedbane.

Samer Khouzami to jeden z nielicznych facetów, któremu każda z nas chętne pokazałaby się bez make-up`u. Ale tylko po to, by chwycił po swoje magiczne pędzle i kosmetyki, którymi potrafi zmienić kobiecą twarz dosłownie nie do poznania. To prawdziwy mistrz makijażu, czego najlepszym dowodem są zdjęcia przed i po, wykonane jego klientkom.

To nie jest zwykły makijaż. To czary! Zresztą, zobaczcie konkretne przykłady. Nie za bardzo je przerobił?

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (44)
ocena
3.9/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

leon
(Ocena: 1)
2015-05-14 11:48:28

re: One bez makijażu STRASZĄ. Ale z nim... WOW! To jeszcze make-up czy już MASKA?

normalne, ładne kobiety, w makijażu wyglądają jak puste tapeciary przez takie artykuły kobiety tracą pewność siebie i wstydzą pokazywać bez tony podkładu, korektorów itd. :/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-02-16 16:08:27

re: One bez makijażu STRASZĄ. Ale z nim... WOW! To jeszcze make-up czy już MASKA?

Z makijażem śliczne, a bez niego wcale nie straszą! Normalne, przeciętne kobiety i dziewczyny.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Pestka
(Ocena: 5)
2015-02-16 13:43:34

re: One bez makijażu STRASZĄ. Ale z nim... WOW! To jeszcze make-up czy już MASKA?

Doprawdy nie wiem jak odrazajaca musi byc autorka owego artykulu, ale sadzac po komentarzu jaki skierowala w strone tych kobiet bez makijazu, domyslam sie ze patrzac codziennie w lustro ma ochote popelnic samobojstwo, niewychodzic z domu, a jedyne co ja dowartosciowywuje jest napisanie o pieknie wygladajacych kobietach bez grama tapety na twarzy, ze strasza. Sama jestem kobieta i uwazam, ze przedstawione na zdjeciach panie prezentuja sie znacznie lepiej bez tapety niz z... Autorce artukulu bardzo wspolczuje, wspolczuje jej, ze musi obluzgac kobiety, ktorym zazdrosci urody, aby poczuc sie lepiej, aczkolwiek trafila tu nie przez przypadek, gdyz kazda autorka jakiegokolwiek "felietonu" tutaj jest zakompleksiona szara myszka. Pozdrawiam :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-02-15 10:39:26

re: One bez makijażu STRASZĄ. Ale z nim... WOW! To jeszcze make-up czy już MASKA?

jak można tyle tapety nosić na twarzy...?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kaśka art you ready
(Ocena: 5)
2015-02-14 22:10:09

re: One bez makijażu STRASZĄ. Ale z nim... WOW! To jeszcze make-up czy już MASKA?

juz bez przesady redakcjo:) znam dziewczymy, ktore bez makijazu wygladaja gorzej

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-02-14 14:07:09

re: One bez makijażu STRASZĄ. Ale z nim... WOW! To jeszcze make-up czy już MASKA?

Przeciez ten tytul specjalnie tak brzmi! Zebyscie weszly i sie bulwersowaly ze one wcale nie sa brzydkie bez makijazu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2015-02-14 13:37:21

re: One bez makijażu STRASZĄ. Ale z nim... WOW! To jeszcze make-up czy już MASKA?

bez makijażu wyglądają dużo ładniej. Moim zdaniem na tych zdjęciach z kilogramem tapety te dziewczyny wyglądają jak transwestyci ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ja
(Ocena: 5)
2015-02-14 12:58:10

re: One bez makijażu STRASZĄ. Ale z nim... WOW! To jeszcze make-up czy już MASKA?

i po co tyle szpachli kłaść na siebie? masakra. laski są ładne bez tej tony makijażu. a jak laska zmyje taką tapetę i facet jej nie pozna?:P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2015-02-14 10:24:24

re: One bez makijażu STRASZĄ. Ale z nim... WOW! To jeszcze make-up czy już MASKA?

Pokaż autorko siebie bez makijażu. Dziewczyny są ładne bez tej tapety.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2015-02-13 23:08:30

re: One bez makijażu STRASZĄ. Ale z nim... WOW! To jeszcze make-up czy już MASKA?

Czy piękno kobiety to tylko wygląd zewnętrzny? Je żeli naturalna kobieta bez makijażu straszy to gratuluje wszystkim pustakom którzy tak myślą!Gratuluje również poziomu artykulu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz