Ten mięśniak to... KOBIETA! Poznajcie Natalię, której faceci zazdroszczą męskości...

06 Listopada 2014

Długo nie zapomnicie tej twarzy.

Natalia Ogryzko

Kobietom decydującym się na uprawianie sportów siłowych należy się ogromny szacunek. Sporo ryzykują, by osiągnąć perfekcję w swojej dziedzinie. Stalowe mięśnie, fantastyczną sylwetkę i siłę docenią tylko nieliczni, a jakoś trzeba żyć... To szczególnie trudne, kiedy wizerunek ma zdecydowanie więcej wspólnego z męskością, niż delikatną kobiecością. Ona przekonała się o tym na własnej skórze.

Natalia Ogryzko jest jedną z najbardziej wysportowanych kobiet w Rosji. Ma 39 lat, pochodzi z Sankt Petersburga i uprawia trójbój siłowy. Wielokrotnie wygrywała zawody i zwyczajnie nie ma sobie równych. Z powodzeniem próbuje swoich sił także w kulturystyce. Takiego ciała może jej pozazdrościć wielu mężczyzn. Niektórzy twierdzą, że poziomu testosteronu i męskości także...

Wyczerpujący trening, a być może także chemiczne wspomagacze, doprowadziły do szokującego stanu. Kiedy poznaje nowych ludzi i przedstawia się jako Natalia, wielu twierdzi, że to tylko żart. Przecież nie tak powinna wyglądać kobieta... A jednak, jest jedną z nas.

Potrafiłybyście rozpoznać jej płeć na podstawie jej urody?

Strony

Komentarze (32)
ocena
4.4/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

BS
(Ocena: 5)
2014-11-10 13:49:52

re: Ten mięśniak to... KOBIETA! Poznajcie Natalię, której faceci zazdroszczą męskości...

A moze sie jako kobieta urodzil - nie zaprzeczam. Ale ta kobieta musiala przejsc przed bardzo udana transformacje plci. To zdjecie w bikini - przeciez ma penis w majtkach :) Moze sie z Conchita zaprzyjazni. Kazdy ma prawo do wlsanego zycia, ale niech sie w koncu zdecyduje - facet czy kobieta?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-08 11:18:24

re: Ten mięśniak to... KOBIETA! Poznajcie Natalię, której faceci zazdroszczą męskości...

na ostatnim zdjeciu cos za duzo ma w majtkach i czemu ubiera sie jak facet???

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Ja
(Ocena: 3)
2014-11-07 13:58:51

re: Ten mięśniak to... KOBIETA! Poznajcie Natalię, której faceci zazdroszczą męskości...

Kobieta z zakolami? :/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Dariadarusia
(Ocena: 3)
2014-11-06 22:52:30

re: Ten mięśniak to... KOBIETA! Poznajcie Natalię, której faceci zazdroszczą męskości...

tak i wchodzi taka do damskiej toalety i wszystkie kobiety w niej obecne krzyczą: "niech pan wyjdzie" i Natalia musiałaby się tłumaczyć, że jest kobietą -.-

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ayva
(Ocena: 5)
2014-11-06 21:05:44

re: Ten mięśniak to... KOBIETA! Poznajcie Natalię, której faceci zazdroszczą męskości...

ja jednak jestem piękna.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-06 20:43:47

re: Ten mięśniak to... KOBIETA! Poznajcie Natalię, której faceci zazdroszczą męskości...

Jak zwykle p_pilot ma nierzetelne informacje. Jak juz ktos zauważyl, na zdjeciu w bikini widac zawartość majtek, myśle, ,ze ta osoba przeszla zmianę płci.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-06 19:20:17

re: Ten mięśniak to... KOBIETA! Poznajcie Natalię, której faceci zazdroszczą męskości...

no na 9 zdjęciu widać ,że to facet , zwłaszcza po zawartości majtek.Jakieś zdjęcia przed? ,a by pokazać ,że kiedyś była to kobieta?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
gosc
(Ocena: 5)
2014-11-06 18:34:02

re: Ten mięśniak to... KOBIETA! Poznajcie Natalię, której faceci zazdroszczą męskości...

Fake.... Twarz twarza, ale dłonie, proporcje (nie mięśnie).... Plus ubranie.. bzdura.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2014-11-06 18:33:03

re: Ten mięśniak to... KOBIETA! Poznajcie Natalię, której faceci zazdroszczą męskości...

O ku*wa, ale gender!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
D.
(Ocena: 5)
2014-11-06 16:45:40

re: Ten mięśniak to... KOBIETA! Poznajcie Natalię, której faceci zazdroszczą męskości...

I wszystkie kompleksy mnie opuściły.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz