^^ Ta dziewczyna to piękna i bestia w jednym ciele! (Zobaczcie, jak wygląda w całej okazałości! SZOK!)

19 Września 2013

Zdjęcia dziewczyny o twarzy lalki i ciele kulturysty podbijają wirtualną rzeczywistość.

Julia Wiktorowna

Widzicie zdjęcia tej ślicznotki? Wyjątkowo ładna, prawda? Możemy się jednak założyć, że żadna z Was nawet nie przypuszcza, jak ta słodka Barbie wygląda w całej okazałości. 

Julia Vins (a naprawdę Julia Wiktorowa) ma 17 lat i pochodzi z Rosji. Świetnie wpisuje się w klimat swojego kraju, ponieważ jej wygląd jest dość… oryginalny. Ta delikatna dziewczyna o twarzy nimfy jest tak naprawdę kulturystką, a mięśni pozazdrościłby jej niejeden facet.

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (98)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Madeleine
(Ocena: 1)
2015-02-02 18:23:42

re: ^^ Ta dziewczyna to piękna i bestia w jednym ciele! (Zobaczcie, jak wygląda w całej okazałości! SZOK!)

Czy tylko mi sie nie podoba? Uważam ją za zniekształconą i dziwną bo dla mnie takie mocne ćwiczenie aż obrzydza...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
klaudyna^^
(Ocena: 5)
2014-09-14 14:45:39

re: ^^ Ta dziewczyna to piękna i bestia w jednym ciele! (Zobaczcie, jak wygląda w całej okazałości! SZOK!)

na moje ta laska jest zajebista ! ;3 .

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Trolololo
(Ocena: 5)
2014-05-08 15:35:56

re: ^^ Ta dziewczyna to piękna i bestia w jednym ciele! (Zobaczcie, jak wygląda w całej okazałości! SZOK!)

Yyy.. Obojniak ? :O

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
TheGee
(Ocena: 5)
2013-10-14 11:10:52

re: ^^ Ta dziewczyna to piękna i bestia w jednym ciele! (Zobaczcie, jak wygląda w całej okazałości! SZOK!)

Ma przepiękne oczyska *.*

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-05 08:39:15

re: ^^ Ta dziewczyna to piękna i bestia w jednym ciele! (Zobaczcie, jak wygląda w całej okazałości! SZOK!)

fuj

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
xxx
(Ocena: 5)
2013-10-04 16:21:49

re: ^^ Ta dziewczyna to piękna i bestia w jednym ciele! (Zobaczcie, jak wygląda w całej okazałości! SZOK!)

ciekawe czemu na zdj 10. ma szczupłą rękę :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-10-14 08:25:50

haha :D no racja. widać od razu że to wszystko przeróbki

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-21 23:29:35

re: ^^ Ta dziewczyna to piękna i bestia w jednym ciele! (Zobaczcie, jak wygląda w całej okazałości! SZOK!)

Taka śliczna a takie paskudne ciało... Umięśnione ciało jest super ale bez przesady.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
4
(Ocena: 5)
2013-09-21 11:08:04

re: ^^ Ta dziewczyna to piękna i bestia w jednym ciele! (Zobaczcie, jak wygląda w całej okazałości! SZOK!)

ta... wpiszcie sobie sylwia kuśpiet na fejsie.... mnie najbardziej szokują nawet nie te mięśnie i to, że zrobiła z siebie dziwadło, tylko te komentarze zachwytu pod jej zdjęciami :O

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-20 23:14:34

re: ^^ Ta dziewczyna to piękna i bestia w jednym ciele! (Zobaczcie, jak wygląda w całej okazałości! SZOK!)

ma lepsze cialo niż moj facet ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Cd
(Ocena: 5)
2013-09-20 22:29:57

re: ^^ Ta dziewczyna to piękna i bestia w jednym ciele! (Zobaczcie, jak wygląda w całej okazałości! SZOK!)

Jakieś kompletne bzdury w tym artykule. Przy takim mocnym napisaniu mięśni podczas wysiłku napinaja się rownież mięśnie twarzy i twarz się zmienia a u tej dziewczyny twarzyczka jak u niecwiczacej .

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz