Pasjonatów Hello Kitty ciągle przybywa – uwielbiają go dzieci i dorośli na całym świecie, mimo że w tym roku kreskówkowa maskotka skończyła 35 lat! Jej sławę wykorzystują międzynarodowi giganci odzieżowi i kosmetyczni, którzy proponują swoim klientom limitowane edycje inspirowane legendarnym kotkiem. W efekcie, Hello Kitty był już „twarzą” kosmetyków do makijażu MAC, dziecięcych kolekcji H&M czy bielizny Oysho.
Szał na to animowane zwierzątko szczególnie opanował kraje azjatyckie, gdzie najmodniejsze stylizacje to te nawiązujące do słodkich i bardzo różowych strojów Hello Kitty. Co zaskakujące, kreskówkowa obsesja dotyczy nie tylko dzieci i nastolatków, ale również dorosłych!
Pewne małżeństwo z Szanghaju wybudowało na przykład bardzo rozkoszny domek na wzór tego, w którym mieszka kocia ikona. Budynek prezentuje się niezwykle bajkowo – pastelowy odcień różu łączy się tu z motywami kokardy oraz podobiznami Hello Kitty. Całość wygląda imponująco i z pewnością chciałoby tu zamieszkać niejedno dziecko (dorosły również!).
Także Mariah Carey uwielbia motyw kreskówkowego kotka i urządziła w tym stylu kilka pokoi w swojej luksusowej posiadłości. Zazdrościmy!
Nadia Tyszkiewicz
Zobacz także:
Multimedialna gra dla psychofanek mody
Na pomysł jej stworzenia wpadła uznana wizażystka gwiazd, Path McGrath, która chce w ten sposób pokazać, jak świat mody wygląda od wewnątrz. Pojawią się tu więc topowe modelki, wielkie wybiegi i słynni projektanci…
MashiMaro 100i to telefon w formie małego, słodkiego i bardzo rozśpiewanego króliczka przypominającego postać z mangi.