Jej piersi i pośladki trudno od siebie odróżnić! To na nich robi karierę...

17 Października 2014

Potraficie zrozumieć, skąd ma aż tylu fanów?

Morgan Hultgren

Myli się ten, kto uważa, że media społecznościowe lansują jedynie wcześniej znane gwiazdy. Potrafią wykreować zupełnie nowe. Doskonałym dowodem na słuszność tej tezy są zawrotne kariery niektórych urodziwych użytkowniczek serwisu Instagram. Nie śpiewają, nie grają w filmach, a nawet nie występują w TV, ale ich sława przerasta wielu tradycyjnych celebrytów. One budują sukces na swoich solidnie wyrzeźbionych ciałach.

Morgan Hultgren to prawdziwe objawienie ostatnich miesięcy. Pierwsze zdjęcie opublikowała całkiem niedawno, bo pod koniec lipca, a do dzisiaj zgromadziła wokół siebie społeczność liczącą niemal 75 tysięcy fanów. Niewiele o niej wiadomo. Na pewno zawodowo zajmuje się pokazywaniem swoich wdzięków, ale nigdy nie przyznała się do swojego wieku. Może być zarówno nastolatką, jak i 30-letnią kobietą. Medycyna estetyczna działa przecież cuda.

Swoją nienaganną figurę zawdzięcza ciężkiej pracy, ale cała reszta wcale nie musi być dziełem natury. Niezwykła postać może się bowiem pochwalić równie wydatnymi pośladkami, co piersiami. Czy nie zaburza to jej proporcji? Sprawdźcie same!

Strony

Komentarze (31)
ocena
4.6/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2014-11-01 03:50:20

re: Jej piersi i pośladki trudno od siebie odróżnić! To na nich robi karierę...

Myślisz ze jestem ładna? - zapytała. On powiedział "nie". Zapytała wiec jeszcze raz: " Jestem w twoim sercu? Powiedział "nie". Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś płakał za mną? Powiedział, ze "nie". Smutne - pomyślała i odeszła. Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię, kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna, tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu, jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą, tylko umarłbym z tęsknoty." Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że Cię kocha. Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu,przy telefonie albo w szkole. Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat. Jutro rano ktoś Cię pokocha. Stanie się to równo o 12.00. Będzie to ktoś znajomy. Wyzna Ci miłość o 16.00 Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze samsama

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-10-21 02:11:01

re: Jej piersi i pośladki trudno od siebie odróżnić! To na nich robi karierę...

Ehhh, jak ma to niech sie cieszy, za kilka lat nie bedzie miala co pokazywac, bo niestety cialo sie zmienia, nawet to modyfikowane.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-10-20 20:33:40

re: Jej piersi i pośladki trudno od siebie odróżnić! To na nich robi karierę...

a ja jestem ładniejsza :D i mój facet prędzej zrobiłby to z lalką gumową niż z kupą plastiku... lalce nie można przynajmniej zarzucić, że zrobiła się plastikowa ze swojej własnej woli :):)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
vip
(Ocena: 5)
2014-10-18 11:36:31

re: Jej piersi i pośladki trudno od siebie odróżnić! To na nich robi karierę...

Każda laska, która ma sztuczne cycki i tone tapety wygląda dobrze. Niech się pokaże bez ulepszaczy to zobaczymy, ile będzie miała fanów.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Gie
(Ocena: 5)
2014-10-17 23:46:20

re: Jej piersi i pośladki trudno od siebie odróżnić! To na nich robi karierę...

Onanistów w internecie nie brakuje.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-10-17 20:50:45

re: Jej piersi i pośladki trudno od siebie odróżnić! To na nich robi karierę...

nie, nie potrafię zrozumieć. laska ma fajne ciało (twarz niekoniecznie), ale kurde serio... dzisiaj wystarczy tylko wywalić cyce, najlepiej sztuczne, żeby zabłysnąć i jeszcze zarobić pełno hajsu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-10-17 20:44:19

re: Jej piersi i pośladki trudno od siebie odróżnić! To na nich robi karierę...

Moim zdaniem wygląda dobrze i nieżle na tym zarabia. A na to czy ma sztuczne cycki czy nie żaden facet nie patrzy. Możecie ją obrażac, ale gwarantuje że gdyby taka laska wypiełaby się waszemu facetowi to od razu by skorzystał.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-10-17 19:13:59

re: Jej piersi i pośladki trudno od siebie odróżnić! To na nich robi karierę...

What the fu*k.? Tyl tapety to ja mam na ścianie. Cycki pełne sylikonu... Ciekawe co ma we łbie...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-10-17 22:25:10

zapewne nie ma za dużo we łbie wrzucając takie zdjęcia do sieci ;P odpowiedź nasuwa się sama ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-10-17 16:29:44

re: Jej piersi i pośladki trudno od siebie odróżnić! To na nich robi karierę...

Okropne cyce!!! Twarz może i ładna ale ciężko stwierdzić z ta szpachla

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-10-17 16:15:52

re: Jej piersi i pośladki trudno od siebie odróżnić! To na nich robi karierę...

Twarz może ładna, ale niech się ona nie uśmiecha, bo prawie mi monitor pękł

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz