Godfrey Baguma: Najbrzydszy mężczyzna świata został ojcem… po raz ósmy! (ZDJĘCIA)

20 Lipca 2015

Kobiety z wioski go uwielbiają.

Godfrey Baguma

Godfrey Baguma ma 47 lat, pochodzi z Ugandy i jest znany jako najbrzydszy mężczyzna na świecie. Jak sam twierdzi – bardzo lubi ten tytuł. Bycie „brzydalem” nie przeszkadza mu zresztą w normalnym życiu. Mężczyzna był dwukrotnie żonaty, a niedawno przyszło na świat jego… ósme dziecko.

- Cierpię na rzadką deformację czaszki, ale lekarze nie wiedzą, co dokładnie mi dolega. Moja jednostka chorobowa nie ma nazwy. Mógłbym zaszyć się w domu i rozpaczać, ale w niczym mi to przecież nie pomoże. Postanowiłem więc zrobić z mojego nietypowego wyglądu atut i udało się. Zainteresowały się mną media, stałem się sławny i dzięki temu mogłem porzucić zawód szewca. Teraz spełniam się w showbiznesie jako komik, piosenkarz i showman – opowiada Godfrey.

Co ciekawe, „najbrzydszy Afrykańczyk” nie narzeka na brak zainteresowania ze strony kobiet. Podobno przedstawicielki płci żeńskiej z jego wioski go uwielbiają.

- Miałem mały incydent z moją drugą żoną. Pewnego dnia postanowiła ode mnie odejść za namową rodziny, która nie potrafiła zrozumieć, jak taka piękna kobieta może być z takim brzydalem jak ja. Po dwóch miesiącach od rozstania zrozumiała jednak, że jestem kimś wyjątkowym i że jest ze mną szczęśliwa. Postanowiła wrócić i od tamtej pory tworzymy szczęśliwe małżeństwo. Doczekaliśmy się właśnie szóstego dziecka. Z poprzedniego związku mam jeszcze dwójkę, więc rozpiera mnie duma jako ojca – chwali się Baguma.

Zobaczcie jego zdjęcia z rodziną i żonami. Uroczy?

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (20)
ocena
4.2/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 1)
2015-11-10 21:10:24

re: Godfrey Baguma: Najbrzydszy mężczyzna świata został ojcem… po raz ósmy! (ZDJĘCIA)

To jest chore.. Ja to rozumiem, ze kazdy zasluguje na milosc. Ale sa pewne granice. Przeciez na tego czlowieka nie mozna patrzec, a co dopiero isc z nim do lozka. Zenada..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Nat
(Ocena: 5)
2015-07-21 10:20:13

re: Godfrey Baguma: Najbrzydszy mężczyzna świata został ojcem… po raz ósmy! (ZDJĘCIA)

Wy też nie powinniście się rozmnażać bo będziecie przekazywać następnym pokoleniom głupotę i nienawiść!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2015-07-21 15:02:16

Zgadzam sie w zupelnosci! ^_^

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-21 01:38:30

re: Godfrey Baguma: Najbrzydszy mężczyzna świata został ojcem… po raz ósmy! (ZDJĘCIA)

Podobny do księżnej Alby.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-20 19:38:43

re: Godfrey Baguma: Najbrzydszy mężczyzna świata został ojcem… po raz ósmy! (ZDJĘCIA)

Wygląda jak ofiara wypadku samochodowego albo rozkładające się zwłoki.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Do mamy sparaliżowanego syna
(Ocena: 5)
2015-07-20 18:35:29

re: Godfrey Baguma: Najbrzydszy mężczyzna świata został ojcem… po raz ósmy! (ZDJĘCIA)

A mi jako żonie niepełnosprawnego od urodzenia faceta robi się niedobrze, kiedy matki niepełnosprawnych dzieci za wszelką cenę trzymają pod kloszem swoje dzieci. To dopiero jest chore. Życzę powodzenia temu panu. Nie ma co się przejmować swoimi wadami - trzeba pielęgnować zalety, nie tylko te fizyczne.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kamila
(Ocena: 5)
2015-07-20 15:58:04

re: Godfrey Baguma: Najbrzydszy mężczyzna świata został ojcem… po raz ósmy! (ZDJĘCIA)

Ludzie ile w was nienawiści!!! Czy człowiek nie może być szczęśliwym? Co z tego ze nie wygląda jak model? Tez jest człowiekiem tez ma uczucia i zasługuje na szczęście jak każdy z nas! Opanuje się trochę więcej tolerancji bo może was kiedyś to samo spotkać. Żal mi was hejterzy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
nnnnn
(Ocena: 5)
2015-07-20 14:54:53

re: Godfrey Baguma: Najbrzydszy mężczyzna świata został ojcem… po raz ósmy! (ZDJĘCIA)

on nie jest brzydki tylko chory może ktoś go wyleczy zoperuje guz który rośnie i zniekształca mu twarz-----

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ZALAMKA...
(Ocena: 5)
2015-07-20 09:04:40

re: Godfrey Baguma: Najbrzydszy mężczyzna świata został ojcem… po raz ósmy! (ZDJĘCIA)

Chore jest ze swiat ma prawo ferowac wyroki i oceniac czy ktos jest ladny czy brzydki a z jakiej to racji ja sie pytam? Kto okresla kryteria do cholery? Niesamowicie plytkie jest ze w jednym artykule pokazujecie zdjecia jakichs dziewczyn z instagrama i zachwycacie sie ze jest piekna bo ma proporcjonalne cialo i dlugie wlosy a w dfrugim artykule potraficie nazwac kogos brzydalem tylko dlatego ze ma zdeformowana czaszke....przeciez to chore i plytkie...wedlug mnie piekny jest ten facet bo ma odwage niz puste laski z instagrama ktore nie robia nic procz robienia sobie selfie i wrzucania ich do neta....Brzydzi mnie podejscie mediow do czlowieka albo jestes piekny albo brzydki jak jestes stary kaleki czy brzydki to od razu do gazu bo nie wpasujesz sie w kanony....tak mysleli nazisci jak widac historia niczego nie nauczyla....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-07-20 09:49:16

Madre slowa.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
natt
(Ocena: 5)
2015-07-20 16:25:23

taka jesteś mądra i wygadana, owszem liczy sie wnętrze człowieka a nie wygląd, ale powiedz mi czy byłabyś w stanie uprawiać sex z takim człowiekiem? napewno nie, więc przestań pieprzyć,

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ZALAMKA...
(Ocena: 5)
2015-07-21 09:00:04

No tak bo przeciez sex jest najwazniejszy....poza tym fakt ze nie moglabym z nim uprawias sexu od razu czyni go oblesnym czy brzydkim? prawdopodobnie nie moglabym go uprawiac z wiekszoscia facetow ktorzy mi sie nie podobaja ale to juz inna sprawa. Tak czy siak pointujac facet jest chory to deformacja nie z jego winy i jego wyglad odbiega od norm ktore ludzkosc sobie obrala ale wlasnie fakt ze to choroba powinno wogole wykluczyc go z dyskusji bo ludzkie tragedie i choiroby nie powinny byc tematem osadow jeszcze tak plytkich jak kwestia wygladu...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz