Exclusive: Lesbijki wychowujące dzieci

29 Czerwca 2013

Nie wiadomo, ile polskich dzieci wychowywanych jest w rodzinach homoseksualnych. Jak wygląda takie życie?

lesbijki

Sytuacja homoseksualistów na świecie zmienia się z roku na rok. Tylko w ostatnich dniach we Francji zezwolono na małżeństwa osób tej samej płci i adoptowanie przez nich dzieci, a w Stanach Zjednoczonych zrównano małżeństwa homo i heteroseksualne. W Polsce utknęliśmy na etapie projektów ustaw o związkach partnerskich. Nic nie zapowiada tego, że chociaż kwestia prawna takich związków zostanie w najbliższym czasie unormowana. O wychowywaniu dzieci przez homoseksualistów nawet nie chcemy słyszeć. Adopcja zupełnie nie wchodzie w grę. Zamykamy oczy, myśląc że wystarczy nasze stanowcze „nie”, by nie było tematu. A ten jest.

Trudno określić, ile dzieci wychowuje się w homoseksualnych rodzinach. Rozwijają się całkiem normalnie, mogą liczyć na miłość i wsparcie swoich ojców lub matek (choć nazywają w ten sposób tylko jedną stronę). Zazwyczaj nie mogą się do tego przyznać. Większość Polaków uważa taką sytuację za patologiczną, a rodziców za wynaturzonych. Nawet dzisiaj wielu konserwatywnych rodaków twierdzi, że dziecko gejów lub lesbijek dziedziczy orientację seksualną, a problem zniknie, kiedy wreszcie homoseksualiści wymrą. Mamy dla nich kiepską wiadomość – to im nie grozi. Rozmawialiśmy z kobietami, które wychowują swoje dzieci wraz z partnerkami. Jak do tego doszło? Czy dobrze żyje im się w Polsce? O czym marzą?

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (134)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Zakochana
(Ocena: 5)
2014-12-16 13:36:29

re: Exclusive: Lesbijki wychowujące dzieci

Ja sama od niedawna jestem w związku z kobietą, zaszokowało to wielu moich znajomych a przede wszystkim rodzinę bo przecież byłam przez wiele lat z chłopakami. Kobietami zaczęłam się interesować pół roku temu. Powiem wam, że nigdy nie byłam tak szczęśliwa i spełniona w żadnym związku z mężczyzną. Nie wtydzę się okazywać mojej kobiecie uczuć, uwielbiam na mieście trzymać ją za rękę i całować ( nie, nie lizać ) . Czasem spotykamy się z krzywymi spojrzeniami na nas i szeptaniem za plecami ale nie obchodzi nas to. Nikomu nie wyrządzamy krzywdy naszą miłością. Najbardziej boli mnie to, gdy nieświadomi ludzie gadają głupoty że jak mnie mama wychowała i że to jej wina. Nie jest to jej wina że wybrałam kobietę. A co do rodzin w których są dwie mamy lub dwóch ojców to jestem na tak chociaż żyjemy w takim kraju, że wszystko co odbiega od " normy " jest szykanowane. Czy dziecko doświadczy mniej miłości i zrozumienia ze strony dwóch mam/ojców ? NIE. Co jedynie spotka się z krytyką chorego społeczeństwa. Przez takich ludzi ten kraj zmierza donikąd bo wolimy błędnie oceniać niż zrozumieć lub po prostu sprawę olać jeśli nie chcemy się denerwować. A pary homoseksualne zawsze budziły i będą budzić kontrowersje lecz minęły czasy tradycjonalizmu, świat idzie do przodu. Mamy prawo wyboru więc powstrzymajmy się z krytyką ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Adik222
(Ocena: 5)
2013-08-10 18:46:40

re: Exclusive: Lesbijki wychowujące dzieci

Ja zawsze byłem tolerancyjny.. ale nie zniosę faceta ubranego jak baba.. albo 2 facetów liżących się na ulicy.. co ma zrobić ojciec który będzie szedł z synem i jego syn to zobaczy:) to samo facet i dziewczyna.. też kary za lizanie się np. na przystanku... myślcie o innych ludziach sami na tym świecie nie żyjecie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Adik222
(Ocena: 5)
2013-08-10 18:44:56

re: Exclusive: Lesbijki wychowujące dzieci

Witam, ja miałem tylko matkę ojciec alkoholik ;) matka ledwo dawała rade i powiem tak.. wolałbym mieć tylko matkę lub ojca niż 2 matki lub 2 ojców nie mylić pojęć z Ojczym, Macocha. + Matka nigdy nie wychowa syna tak jak Ojciec taka smutna prawda.. bez Ojca ciężko.. musisz bardzo szybko zostać mężczyzną i uczyć się samemu pomagać matce i młodszemu bratu czy tam siostrze. a i wymówki że się miało ojca alkoholika i dlatego się pije.. to moim zdaniem tylko frajer taki jest.. życie ma nas uczyć :) macie wyciągać wnioski i postępować dobrze. być dobrym człowiekiem, złym człowiekiem jest bardzo łatwo być, dobrym ludzi jest bardzo mało. Większość nawet nie wie jakie złe rzeczy robi... i jak słyszę że my jesteśmy mądrzejsi niż zwierzę i jesteśmy ludźmi.. mam ochotę opluć takiego, jesteśmy mądrzejsi jeżeli chodzi o liczenie.. czytanie itd ale na pewno nie jesteśmy mądrzejsi jako ludzie.. jesteśmy zwykłymi zwierzętami tylko nie mamy tyle futra/sierści/włosów. Ludzie mają gorsze zachowanie niż zwierzęta. I nie popieram rodzin z 2 Ojcami lub 2 Matkami :). To głupota.. wymysł ludzi tego niema -,- wkręcają sobie to bo albo im się nudzi albo nie potrafią znaleźć swojej drugiej połówki, a jak już tak bardzo chcecie być gejem, lesbijką to ukrywajcie to :).

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Majlo
(Ocena: 5)
2013-09-10 23:27:45

A ja powiem tak. Jestem w ,,rodzinie' zastępczej. Adoptowała mnie rodzina, gdzie ciocia ( bo tak moją zastępczą mame nazywam) jest cały czas zajęta zas wujek pracuje w Anglii, widze go tylko na święta. Chociaż ostatnio widziałam go dwa lata temu. Nigdu między nimi nnie było miłości. Zdecydowanie wolałabym za rodziców dwie kochające się osoby tej samej płci niż dwie ciągle kłócące się osoby i mające do siebie cały czas pretensje. W życiu chodzi tylko o to by być kochanym i kochać.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
demotmen
(Ocena: 5)
2013-07-11 15:47:11

re: Exclusive: Lesbijki wychowujące dzieci

zdjecia super facetów :) zapraszam na demotmenpl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-07-04 23:23:43

re: Exclusive: Lesbijki wychowujące dzieci

papilot pisze o rodzinach jednopłciowych, a daje fotę liżących się dziewczyn. gratulacje.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Świadoma
(Ocena: 5)
2013-06-30 17:49:24

re: Exclusive: Lesbijki wychowujące dzieci

Wybaczcie, ale przedstawiacie chrześcijan jako ludzi zaściankowych, ślepych i w ogóle wyjętych ze średniowiecza, a ja zgadzam się z nimi. Dziecko powinno mieć i ojca, i matkę. Te dwie opisane historie są jak z bajki, kolorowe, czyste, pozytywne. Cud, miód, malina. Nieprawda. Każde dziecko widzi, że inni koledzy mają normalną rodzinę (tak, specjalnie użyłam słowa "normalną") i na pewno nie czują się z tym dobrze. To wszystko jest chore. Niech homoseksualiści mają prawo do ślubu, ale nie do adopcji. Żadna opowieść wymyślonych kobiet mnie do tego nie przekona i tyle.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
lesbijka
(Ocena: 5)
2013-06-30 19:21:41

Nie zgadzam się z tym! Często dzieci wychowywane przez dwie kobiety są szczęśliwsze niż z jakiś patologicznych rodzin... a niby powinno być lepiej, bo matka i ojciec!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
nala
(Ocena: 5)
2013-06-30 16:11:22

re: Exclusive: Lesbijki wychowujące dzieci

Jak mężczyzna zgwałci dzieko, to pedofil... a jak gej, to zaraz, ze homo i z tego zgwałcił... lepsza kochająca się rodzina gejow, niz nie miec rodzicow, lub miec jednego, który nie daje rady.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
:)
(Ocena: 5)
2013-06-30 15:24:43

re: Exclusive: Lesbijki wychowujące dzieci

o jerrry , a ile to dzieci wychowuje sama matka lub ojciec , jestescie tacy zacofani ze masakra , to tak jakby odwrocic role jakby lesbijki czy geje mieli przeciwko nam naszym zwiazkam kobieta mezczyzna .. dla mnie to jest porazka jak podchodzicie do takiej sytuacji . Bog stworzyl nas po to bla bla bla , i co z tego ? dal nam wolna wole , wolnosc wyboru , inni odczuwaja pociag nie do plci przeciwnej . Lepiej aby wychowywalo sie dziecko w domu dziecka , i nie wiadomo czy je ktos wezmie , wszystkie dzieci potrzebuja domu i opieki milosci i czulosci ! , i nie ma to roznicy czy bedzie wychowywac je dwie kobiety lub dwoch mezczyzn , ito nie znaczy ze bedzie te dziecko brac z nich przyklad i zostanie gejem lub lesbijka , proste .. tylko trzeba rozumowac .. a nie wyjezdzac ze to patologia i wgl , ja tam osobiscie jestem za legalizacja i zaakceptowaniem , rzecz naturalna ..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
36
(Ocena: 5)
2013-06-30 14:23:59

re: Exclusive: Lesbijki wychowujące dzieci

jakie zdjecie. wiadomo geje i lesbijki nie pokazuja sie w pozach milosci ( trzymania za reke, przytulania) bo tam chodzi tylko o jedno. najlepszym odzwierciedleniem jest parada równości.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-30 10:38:13

re: Exclusive: Lesbijki wychowujące dzieci

jestem przeciwna!! dawac dzxiecko dwom kobietom czy dwom mezczyznom do wychowania to dla dziecka gorsze niz wychowywac sie w domu dziecka!! ludzie dajcie spokoj to choroba ktora powinno sie leczyc

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-30 10:46:51

ty jesteś chora, homofobia to choroba.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-30 13:13:25

a ty jestes pierd.olnieta

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-30 13:52:20

hahahahaha fajny beszt, masz 12 lat?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz