Exclusive: Jestem lesbijką, mam męża

22 Lutego 2014

Ewelina ukrywa swoją prawdziwą naturę, ale twierdzi, że jest szczęśliwa.

lesbijki

Przeciwnicy „homopropagandy” twierdzą, że polscy geje i lesbijki nie mają na co narzekać. Żyją w wolnym kraju, gdzie każdy może kochać, kogo tylko chce. Przemoc ze względu na orientację seksualną niemal się nie zdarza, nie mówiąc o brutalniejszych przejawach braku akceptacji dla takiej postawy. Powinni się cieszyć i siedzieć cicho. W niektórych krajach za coś takiego przewidziana jest w końcu kara śmierci, więc na ich tle jesteśmy cywilizacją tolerancji i miłości. Tylko niech się nie pokazują. Nie mówią o swoich potrzebach i nie domagają się praw. Niech będą niezauważalni. Trudno oszacować, ilu polskich homoseksualistów otwarcie przyznaje się do odmienności. Nie brakuje takich, którzy doskonale wiedzą, kim są, ale za wszelką cenę chcą to ukryć.

Do tego prowadzi ignorowanie tematu w przestrzeni publicznej. Do głosu dochodzą wyłącznie radykałowie, którzy uczucie do osoby tej samej płci określają mianem wynaturzenia, choroby i grzechu śmiertelnego. Umiarkowanych opinii, a tym bardziej pozytywnych, raczej nie uświadczymy. I choć zarzekamy się, że nie mamy nic wspólnego z homofobią, taki klimat sprzyja niepewności i przerażeniu. Niektórzy, choć bardzo chcieliby żyć w zgodzie z własnym sumieniem i naturą, na wszelki wypadek dostosowują się do większości. Tak jak Ewelina – lesbijka żyjąca w związku z heteroseksualnym mężczyzną. Jego żona.

Odgrywa rolę, jaką napisało jej społeczeństwo. Ze strachu przed odrzuceniem i z wygody. Pragnienia i potrzeby ustąpiły miejsca chłodnej kalkulacji. „Normalnej” kobiecie żyje się w Polsce lepiej, więc dlaczego nie spróbować?

Strony

Komentarze (77)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Ami
(Ocena: 5)
2014-02-28 19:24:48

re: Exclusive: Jestem lesbijką, mam męża

A ja dobrze rozumiem autorke listu, nie dlatego ze sama jestem lesbijka - bo nie jestem, ale dlatego ze spoleczenstwo w ktorym sie obracamy nie akceptuje ODMIENNOSCI. Ja np. nie mam ochoty sie z nikim wiazac (ani z kobieta, ani z facetem), jestem seksualnie samowystarczalna i dobrze mi z tym. Niestety, wciaz pojawiaja sie docinki i pytania w stylu: Kiedy wyjde za maz, czy mam partnera, no bo przeciez mam juz swoje lata (24 lata), itp...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-23 14:22:20

re: Exclusive: Jestem lesbijką, mam męża

Dla mnie autorka jest okropna. Nie dlatego że jest lesbijką ale dlatego że jest egoistką. Odbiera swojemu mężowi szanse na to że ktoś odwzajemni jego miłość, tylko dlatego że chce być "normalna". Nie zastanawia się nad tym że kiedyś to może się wydać, że marnuje swojemu mężowi życie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-26 15:58:56

Popieram.. Sama twierdzi, że jej mąż zasługuje na odwzajemnione uczucie, a robi go w konia, udając kochającą żonę. Dziecko? Jakie dziecko skoro jego własna matka nie jest na tyle odpowiedzialna by być szczera ze swoją rodziną i facetem..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-23 12:48:03

re: Exclusive: Jestem lesbijką, mam męża

Jakaś stara małpa zgłasza wszystko :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-23 13:27:25

raczej tępa istota, która nie potrafi pojąć, że ktoś może mieć inne zdanie od niej.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-23 18:15:02

o i o tym mówię, że tępa :D wszystko zgłosi do usunięcia i tak oto połowa komentarzy jest na różowo. A ja się pytam po co? :D Skoro tylko wyraźniej je widać :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-25 21:33:11

Skoro usuwa komentarze, bo ktoś ma inne zdanie to tym bardziej jest tępa ;) Zgadzam się z koleżanką wyżej ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-26 18:49:49

Napisałam "stara", żeby się przypadkiem nie obraziła... :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-23 10:15:27

re: Exclusive: Jestem lesbijką, mam męża

Podobno każda kobieta jest biseksualna tylko nie wszystkie to odkrywają. Zresztą jest taka skala gdzie na jadnym końcu jest homoseksualizm a na drugim heteroseksualizm i skrajne postawy przyjmuje mała część ludzkości, większość jest pośrodku. Ale nie wszyscy odkrywają inne upodobania bo nie mają okazji, nie eksperymentują, nie jest to u nich tak silne by ujawniło się samo z siebie... Zauważcie so się dzieje w szkołach bez koedukacji czy w więzieniach.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-23 12:46:48

Faceci też są, nawet czasami rzucają sobie bardziej zboczone teksty niż dziewczyny :d

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-24 23:13:30

mówisz chyba o skali Kinseya :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Czarna
(Ocena: 5)
2014-02-23 09:46:31

re: Exclusive: Jestem lesbijką, mam męża

Jak można nigdy nie mieć ani nie spać z dziewczyną, ale twierdzić że się jest lesbijką?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-23 10:27:42

Normalnie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-23 11:29:18

tak samo jak będąc w liceum wiesz że chcesz być z chłopakiem mimo że żadnego do tej pory nie miałaś. rzeczywiści,e trudne do ogarnięcia.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Czarna
(Ocena: 5)
2014-02-23 13:51:01

No trochę, ponieważ z natury jesteśmy heteroseksualni, tak nas zaprogramowała natura. Homoseksualizm jest występkiem od reguły, innymi słowy nieuleczalnym zaburzeniem seksualnym (nie chorobą). Pedofilia również jest zaburzeniem, ale oczywiście różnica jest kolosalna i homoseksualizm jest akceptowalny i tolerowany, pedofilia oczywiście nie. Trochę biologi i psychologii Wam dziewczyny nie zaszkodzi. Innymi słowy: heteroseksualizm jest w ludzkość wprogramowany standardowo, homoseksualizm trzeba w sobie odkryć, tak jak różnego typu fetysze. Stąd moje pytanie, ponieważ założenie, że homoseksualizm jest taki sam jak heteroseksualizm jest po prostu błędne na tle naukowym (Co oczywiście nie oznacza, że osoby homoseksualne można piętnować!).

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-23 23:23:33

Nie zgadzam się z opinią Czarnej. To nie jest tak, że homoseksualizm jest wyuczony - bo tak wynika z twojej wypowiedzi Czarna. Mózg osoby homoseksualnej rozwinął się po prostu inaczej niż u standardowego osobnika danej płci. Pociąg seksualny jest niezależny, to trochę reakcja bezwarunkowa. Oczywiście nie da się zaprzeczyć temu, że nie jest to normalne. Nic co odstaje od normy nie jest normalne - tak wynika z definicji.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Strzyga
(Ocena: 5)
2014-02-24 15:56:58

@up Nie jestem do końca przekonana. Rozmawiałam z kilkoma gejami/lesbijkami i wszyscy twierdzą, że zawsze wydawało im się, że są "normalni", a dopiero jakiś bodziec (np. przypadkowy całus na imprezie) sprawił, że zaczęli się nad swoją seksualnością zastanawiać i powoli ją dalej odkrywać. Stąd moja teza że homoseksualizm trzeba "odkryć" tak jak fetysz. Nekrofilia i pedofilia (które w odróżnieniu do homoseksualizmu są NEGATYWNE oczywiście) zostają w kimś "odkryte" w ten sam sposób - przez przypadek. Wszystkie te rzeczy są klasyfikowane jako zaburzenia, które oczywiście tak jak mówisz są w człowieku rozwinięte od urodzenia inaczej niż większości, ale nie wydaje mi się, że każdy wie o byciu gejem/lesbijką od razu - po prostu stopniowo to odkrywają.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-24 16:16:10

Nigdzie nie napisałam, że się ot tak wie o swojej orientacji. Chodzi mi raczej o to, że jest jakaś sytuacja, bodziec, który wyzwala reakcję bezwarunkową - podniecenie. Homoseksualiści odczuwają je będąc w intymnej sytuacji z osobą tej samej płci, hetero - odmiennej.I to jest wrodzone. Możliwe, że ty trochę nieprecyzyjnie określiłaś swoje stanowisko w poprzednim komentarzu, ja trochę źle zrozumiałam i wyszło mi, że uważasz, że ta orientacja jest trochę "wyuczona" (chodzi mi o sam proces uczenia się, ale w cudzysłowie, bo ktoś może to zrozumieć w sensie potocznym). Nie jestem przekonana co do tego, że "przez przypadek" ktoś może "odkryć" w sobie skłonności do różnych czynności seksualnych z trupami. Ja uważam, że to instynkt podpuszcza osobę o takich skłonnościach do...eksperymentów. To może być oczywiście nieświadome, ale czy to znaczy, że tylko przypadek decyduje o tym, czy to sobie uświadomimy?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Nirvera
(Ocena: 5)
2014-02-23 09:27:37

re: Exclusive: Jestem lesbijką, mam męża

Sranie w banie z tymi komantarzami... Nie potępiam homoseksualistów, normalni ludzie, ale autorka listu nie robi dobrze. Jednak t osamo można powiedzieć o wszystkich " normalnych" kobietach, które biorą ślub dla pieniędzy albo o małżeństwach z powodu wpadki , bo tak wypada. Nie tylko homoseksualiści cierpią...Serio uważacie , że wszystkie inne małżeństwa są z miłości?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
gość
(Ocena: 5)
2014-02-22 22:49:54

re: Exclusive: Jestem lesbijką, mam męża

pomagajonline.pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-22 22:12:14

re: Exclusive: Jestem lesbijką, mam męża

Autorka ma problem sama ze sobą a myśli, że inni mają z nią. Odniosłam wrażenie, że nie potrafi wziąć odpowiedzialności za swoje życie, uwikłana jest w nieszczęśliwe relacje...ciekawe dlaczego? Nie przekonuje mnie fakt, że zdradza, bo "natury nie oszukasz", mamy przecież sumienie, moralność, nie kieruje nami jedynie popęd. Konformizm w czystej postaci. Nie przyznaje się wcale nie dlatego, żeby oszczędzić innym rozczarowań ale dla własne wygody. To się w końcu wyda a im później, tym cierpienie osób ci bliskich będzie większe. Dziewczyno, weź swoje życie w swoje ręce, rozstań się z mężem, powiedz rodzinie, zacznij żyć w zgodzie z sobą i tak, byś się nie musiała w przyszłości wstydzić. Tak z innej beczki - zastanawiam się, jak to z seksem wygląda. Nie od dziś wiadomo, że kobieta musi być podniecona "psychicznie", żeby czerpać zadowolenie z seksu, jakoś nie chce mi się wierzyć, że mąż nie zauważa tego, że coś nie gra.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-22 18:46:31

re: Exclusive: Jestem lesbijką, mam męża

Lepiej by było jakbyś udawała, że ciągle trafiasz na nieodpowiednich facetów. Rodzice jakoś by to zrozumieli, a Ty nie krzywdziłabyś nikogo.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-02-22 13:52:52

re: Exclusive: Jestem lesbijką, mam męża

Równouprawnienie musi być! Proponuje następny temat na exclusive "mój mąż jest gejem" Chętnie sobie poczytam o waszej tolerancji. hehe

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz