17-letnia Jenni MIAŁA WYBÓR: Mogła urodzić albo żyć. URODZIŁA i zmarła (Rak wygrał)

03 Stycznia 2012

Wzruszająca historia nastoletniej matki.

jenni lake

Jenni Lake nie miała nawet siedemnastu lat, gdy dowiedziała się, że choruje na raka. Straszliwy nowotwór mózgu i kręgosłupa rozprzestrzeniał się w zastraszającym tempie. Dziewczyna dobrze wiedziała, że jedyną szansą na wyzdrowienie będzie poddanie się chemioterapii.

Szybko decyzja o leczeniu rzeczywiście zaczęła przynosić efekt. Specjaliści nie ukrywali jednak przed dziewczyną faktu, że silne leki najprawdopodobniej spowodują u niej bezpłodność. Kiedy więc Jenni kochała się bez zabezpieczenia ze swoim chłopakiem była prawie całkowicie przekonana, że nie zajdzie w ciążę.

Los chciał jednak inaczej. Pewnego dnia nastolatka obudziła się z silnym bólem brzucha. W szpitalu okazało się, że jest w ciąży. Jenni stanęła wtedy przed dramatyczną decyzję. Przyjmowanie kolejnych dawek chemii z pewnością zabiłoby jej dziecko. Tylko przerwanie terapii antynowotworowej mogło utrzymać maleństwo przy życiu.

Dzielna nastolatka nie miała wątpliwości. Postanowiła uratować dziecko, poświęcając tym samym własne życie. Dziewięć miesięcy później na świat przyszedł zdrowy, silny chłopiec. Niestety, Jenni nie mogła się nim długo cieszyć. Dziewczyna zmarła dwanaście dni po porodzie, tuż przed swoimi osiemnastymi urodzinami...

Alicja Piechowicz

Zobacz także:

W ciągu 5 lat SIEDEM razy zaszła w ciążę! Mimo że STOSUJE antykoncepcję (HIPER płodność?)

Gemma przetestowała już pigułki, zastrzyki, plastry i spiralę. Wszystko na nic!

7-letnia Kura roni kamienne łzy! (Płacze kryształami od 12 do 25 razy dziennie - VIDEO)

Sprytna sztuczka, medyczna zagadka, a może prawdziwy cud?

Strony

Komentarze (219)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2012-02-01 12:21:49

Co za idioci. Z rakiem dlugo nie da sie przezyc, kazdy z was byl kiedyd polodem i niczym wiecej i jakos dzisiaj zyjecie. Myslcie logicznie przynajmniej dziecko bedzie mialo normalne zycie chlopak tej dziewczyny i jej rodzina sie nim zaopiekuja i napewno zaakceptowali juz dawno decyzje tej 17-latki. Jej zycie i tak byloby bolesne i trudne chemioterapia to ciezka walka z choroba, ktora i tak nie przynosi dobrych rezultatow. Pozdrawiam inteligentnych ludzi, ktorzy nie sa egoistami, a dziewczyna wykazala sie duza odwaga i dojrzaloscia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-17 21:13:13

mowcie co chcecie, ale ja nie oddałabym zycia za nienarodzone dziecko. i wiem ze moj maz tez by wolal zebym ja zyla niz dziecko ktorego nie ma, nie widział, nie przyzwyczail sie... a mozna miec w przyszlosci inne dzieci.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-26 13:15:51

okrutne, ale ja też bym tego nie zrobiła.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-14 12:00:11

Same zobaczcie ! ! ! www.youtube.com/watch?v=REjPB7sbCEY&feature=fvsr

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-12 21:21:55

Myślę, że niewiele matek zdecydowałoby się zabić dziecko, żeby ratować siebie...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 22:27:01

Aż łza się kręci w oku... :(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 01:01:02

Życzę każdemu w życiu bycia tak kochanym, jak ta matka ukochała swój "PŁÓD"

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 04:07:20

tak go ukochala, ze bedzie sie teraz wychowywal bez niej. faktycznie cholerna milosc

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 04:15:15

dokładnie. najważniejsze było jej życie. mogła by mieć jeszcze wiele dzieci

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 15:25:16

chyba ta "cholerna miłość" była większa niż sobie zdajecie z tego sprawę.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 20:57:52

nie podniec sie z wrazenia

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 23:57:43

ok.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 00:57:50

Takie dziecko, nie będzie miało lekko bez matki, ale będzie wiedziało że to właśnie jej zawdzięcza życie, że jej matczyna MIŁOŚĆ pozwoliła żyć temu dziecku. Ono wiedząc od swojego ojca lub osoby, ktora będzie się nim zajmowało o tym do czego była zdolna jego matka aby dać ukochanemu - jak niektórzy mówią - ukochanemu PŁODOWI, życie i możliwość stania się CZŁOWIEKIEM.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 04:04:19

po co caly czas dodajesz komentarze w odstepach jednominutowych? zrozum ze nie wszyscy maja takie zdanie jak ty

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 15:23:55

pozwól, że wyleję tu swoje sfrtustrowanie, wobec 90% komentarzy odmiennych od moich.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 16:30:14

czyli wedlug ciebie kobiety to tylko maszyny do rodzenia, ktore nie maja prawa do kontynuacji zycia? nie wazne jest, ze kobiety czuja, maja rodzinyi i dzieci? wedlug ciebie musi sie urodzic jesl jest zagrozenie dla zycia matki? ty w ogole jestes czlowiekiem?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 19:38:57

nie, według mnie to nie są maszyny do rodzenia dzieci. Mają prawo do kontynuacji życia. Ważne jest że kobiety czują (a ona czuła że ważniejsze jest dla niej życie tego maleństwa, więc uszanuj to). Nie musi się urodzić, to wola matki, ale uważam, że to co zrobiła ta młoda dziewczyna jest dobrem w czystej postaci, choć w głębi serca miała nadzieję że przeżyje. tak, jestem człowiekiem.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 19:53:15

dodam jeszcze, że generalizowanie i uogólnianie to nie jest dobra broń. Czy ja coś takiego powiedziałam, że kobiety nie mają prawa do kontynuacji życia (i inne teksty wypisane przez Ciebie z nikąd) ? Proszę nie wkładać mi słów w usta. Każdy ma prawo do życia, ale proszę uszanować decyzję tej kobiety która na pewno nie była jej widzi-mi-się, ale przemyślaną dezycyzją. Proszę mi pozwolić podziwiać tę młodą kobietę za jej odwagę, nadzieję na życie obojga i bezinteresowny dar życia dla małego "płodu" który jak wiadomo prędzej czy później stanie się w Twoim mniemaniu człowiekiem. (Ja nie widzę granicy takiej, że od tego momentu jest płód a od tamtego człowiek - dla mnie cżłowiek zaczyna się od poczęcia). Miłość to to czym się kierowała ta dziewczyna. I proszę to wreszcie zrozumieć, chociaż wątpię, że ktoś kto nazywa ozięble życie rozwijające się pod sercem matki "TYLKO zlepkiem komórek" będzie w ogóle CHCIAŁ to zrozumieć.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 20:52:29

bo to jest zlepek komorek, zwykly plod. jezeli ty nazywasz kilku dniowy/tygodniowy plod czlowiekiem to ci wspolczuje braku jakiejkolwiek wiedzy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 23:38:36

a ja współczuje braku wyobraźni i uczuć.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-08 01:25:49

wyobraznie mam duza i uczucia tez. wyobrazilam sobie wlasnie jak moja rodzina by sie poczula na miejscu rodziny tej dziewczyny wiec nie zrobilabym tego samego co ona. nie mam zamiaru im funowac cierpien do konca zycia. uszanuj w koncu ze inni maja odmienne zdanie niz ty.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-08 01:32:01

W takim razie proszę też uszanować moje zdanie, bo nie ja się rzucam o to, że Pani ma takie zdanie, ale bronię swojego, bo mi włożono nie moje słowa w usta, ugeneralizowała to Pani i wyciągnęła złe wnioski, więc wyjaśniam.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-08 02:43:45

jedyną osobą ktora tu naskakuje, chamsko sie odnosi do wszystkich, krzyczy, rzuca sie o wszystko i osądza tu kazdego jestes wlasnie ty.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-08 13:40:32

aha. fajnie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-08 13:46:18

bronię dezycji tej laski właśnie przed osądzaniem.... ktoś tu mi współczuł wiedzy? i mnie obrażał? wkładał słowa w usta? podważał moje człowieczeństwo? to chyba Pani...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-08 16:10:38

nie pozniaj sie kobieto i odpusc sobie w koncu, bo najpierw bylas smieszna, a teraz jestes zalosna. poza tym obrazac zaczelas ty wiec sie nie dziw , ze ludzie odpowiadaja ci tym samym, bo tylko na tyle zaslugujesz.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-08 16:19:42

nie ponizaj *

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 00:53:42

Tonęłabym we łzach za córką, ale byłabym z niej najdumniejsza na świecie, że tak postąpiła. Zgodnie ze sobą, zgodnie z miłością do tego dziecka, spłodzonego z miłości.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 00:51:21

Dobro i miłość zawsze zwyciężą, pogódźcie się z tym.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 00:50:37

W tych czasach ktoś kto poświęca swoje życie z miłości zostaje nazwany gówniarą, egoistką... co za paradoks... czas umierać...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 04:06:01

tak to jest egoizm i brak wyobrazni. inaczej tego nazwac nie mozna :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-07 15:24:32

a jednak można

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz