Olsztyn zadecydował o smaku lata

06 Października 2013

Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi właśnie dobiegło końca! Polacy po raz kolejny stanęli przed trudnym wyborem. Biorąc udział w ślepym teście smaku, po spróbowaniu Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków, wskazywali, który smak im bardziej odpowiada. Wyzwanie Smaku odwiedziło kilkanaście polskich miast – ekipy, przeprowadzające znane wszystkim ślepe testy smaku pod banderą Pepsi, przejechały niemal cały kraj!

 

Akcja „Wyzwania Smaku Pepsi” zyskała w tym roku nową formułę. 4. edycja to znane wszystkim, proste zasady, ale również zmiany! Tego lata każdy uczestnik badania mógł wybrać ekipę, w ramach której wziął udział w zabawie. Po raz pierwszy do testu stanęli działkowcy, hipsterzy, kolarze, surferzy, a nawet dziennikarze!

 

Klasyczna formuła Pepsi w zupełnie nowej odsłonie

 

Na czym polegał test? – Uczestnik dostawał do spróbowania dwa napoje typu cola
w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i sam wybierał bardziej odpowiadający mu smak. Dopiero po wskazaniu swojego smaku dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów podawane są zawsze w tej samej temperaturze, w takich samych kubeczkach i ze świeżo otwartych puszek.

 

W poszukiwaniu prawdziwego smaku coli

 

Na czele ekipy Wyzwania Smaku w tym roku stały dwie zwariowane osobowości:  Zuza Kołodziejczyk
i Poszukiwacz. Ich wakacyjnym zadaniem było znalezienie smaku wakacji. Przez dwa miesiące odwiedzali wybrane grupy i za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, YT, Snapchat) przedstawiali wyniki testów.

 

Dziennikarze wybrali Pepsi

 

W tym roku po raz pierwszy Wyzwanie Smaku podjęli także dziennikarze! Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem – w testach smaku wzięło udział niemal 500 dziennikarzy z różnych redakcji. Podczas „ślepych testów” smaku, uczestnicy wybierali ten napój typu cola, który bardziej im smakował. I wybrali smak PEPSI! Aż 56% dziennikarzy stwierdziło, że „pisze się” na Pepsi!

Smak lata według mieszkańców Olsztyna

W trzeci weekend sierpnia ekipa Wyzwania Smaku Pepsi zawitała do Olsztyna na plażę miejską nad jeziorem Ukiel. Co wybrali mieszkańcy Olsztyna? Do ślepych testów smaku w tym mazurskim kurorcie
w ciągu 2 dni przystąpiło ponad 2000 osób. 59% z nich wybrało smak Pepsi.

 

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2015 roku ponad 63 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (0)
ocena
0/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz