ZOBACZ zdjęcia, które zmieniły świat!

02 Czerwca 2009

Pięciolatka w ciąży, ludzie skaczący z okien wieżowca, piękna i wystraszona Afganka. To tylko trzy z całej kolekcji fotografii, które zmieniły oblicze świata.

ZOBACZ zdjęcia, które zmieniły świat!

W zdjęciach drzemie ogromna siła – uwieczniają zdarzenia, emocje, są dokumentami sensacyjnych wydarzeń i wiekopomnych chwil. Na stronie photosthatchangedtheworld.com (zdjęcia, które zmieniły świat) zamieszczono kolekcję subiektywnie wyselekcjonowanych fotografii, które stały się na przestrzeni lat ikonami.

Kilka lat temu cała Polska zachwycała się fotografią zdobiącą okładkę jednego z numerów pisma podróżniczego National Geographic. Twarz pięknej i bardzo wystraszonej zielonookiej Afganki widniała później na plakatach, a autorowi zdjęcia pomagała wygrywać rozmaite konkursy. Dziś, obok zdjęcia strażaków wbijających flagę USA w miejsce gdzie niegdyś stały wieże WTC oraz głodujących afrykańskich dzieci, trafiło do grona najważniejszych fotografii w historii świata.

Poniżej kilka wybranych.

Zobacz także:

Rekordziści utraty wagi!

Zobacz zdjęcia przed i po ludzi, którzy zrzucili nawet pół tony! Szokujące!

Najbardziej wytatuowana kobieta świata!

Ostatnio nawet zgoliła włosy, by pokryć skórę czaszki… penisami!

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (434)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-09 21:15:08

"Jest jedna rasa - człowiek, i jesteśmy wspólnotą, która powinna sobie na wzajem pomagać. " NIE! Jest jeden gatunek - czlowiek, a czlowieka mozna podzielic na rasy ,ktore sie dzieli w zaleznosci od pochodzenia i wygladu. stad "rasista" - osoba nie tolerujaca danej RASY! :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-09 21:08:01

Juz nie mowmy o tym, ze jak na myszce nie przetestujemy pomadki do ust do twoje dziecko bedzie chore lezalo w szpitalu... No ludzie, jeszcze smiecie krytykowac slownictwo innych, samemu nie majac zadnej wiedzy o tym co sie dzieje w laboratoriach... Nie tylko leki sa testowane na zwierzetach! Rowniez kosmetyki ale i UWAGA SRODKI CHEMICZNE, takie jak np. wybielacze, srodki odkazajace toalety, proszki do prania, farby do scian, roznego rodzaju farby do drewna... i czy wiecie jak takie produkty sie testuje? wiem, ze nie zajrzycie na google bo sie boicie i wolicie myslec ze swiat jest kolorowy a wasz szampon do wlosow nikogo nie zabil... ale uwaga... ten szampon jest zakraplany krolikom do oczu (bo ich oczy nie lzawia tak silnie jak innym zwirzetom, wiec nie wyplukuje sie szybko)! Domestos jest spryskiwany na ogolone zwierzeta (i nie, nie patrza gdzie psikaja - robia to w pupy, oczy, pyski, lapki, dopiero co powstale rany z poprzednich testow). I czemu tak sie dzieje? Tkanki odzwierzece roznia sie od ludzkich - te testy na zwierzetach nie gwarantuja bezpieczenstwa u ludzi! Wiec po co? Ktos tu napisal. zeby medycyna szla dalej? Nieprawda! Umiemy sklonowac ludzka skore! I gdybysmy to robili aby przeprowadzic badania kosmetykow to zapewne medycyna w tym zakresie by poszla znaczaca do przodu. Wiec zatrzymalismy sie w miejscu! Ludzie, opamietajcie sie! W dzisiejszych czasach, gdzie juz wiemy jak szkodliwe i silnie uczulajace sa produkty syntetyczne w kosmetykach (to wlasnie glownie te sa testowane na zwierzetach) ludzie powinni coraz chetniej siegac po produkty naturalne... i po produkty z wesolym zajaczkiem na odwrocie opakowania.. te produkty kosztuja tyle samo, sa tej samej jakosci. czym sie roznia? Tym, ze nawet najmniejszy skladnik produktu nie przyczynil sie do cierpienia milionow zwierzat! I nie oszukujcie sie, ze kazdy tusz do rzes czy pomadka ochronna byly perfekcyjne od pierwszej proby... tych prob byly tysiace... a zwierzeta musialy byc np. trzymane przez miesiac po to aby sprawdzic czy im skory do kosci nie wypali (i to wszystko wiedza, ze czlowiek na to zupelnie inaczej zareaguje... )

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-05 22:06:00

Ja ponoć jestem strasznie podobna do tej Afganki, to miłe, bo ona jest śliczna ;-)))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-05 21:37:00

super zdj.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-05 20:07:00

[quote="Gosc"]drugie zdjęcie z tą ręką jest takie obrzydliwe , ze chce mi się rzygac fuuuuuuuuuuuuuuuuj[/quote] To chyba masz jakiś problem ze sobą .

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-05 20:00:00

drugie zdjęcie z tą ręką jest takie obrzydliwe , ze chce mi się rzygac fuuuuuuuuuuuuuuuuj

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-05 17:40:00

[quote="Sensi Milla"][quote][b]Iziss[/b] [quote][b]Sensi Milla[/b] [quote][b]Iziss[/b] [quote][b]Sensi Milla[/b] [quote][b]Gosc[/b] dla tych wszystkich obrońców, kiedyś, jak wam ucho niechcący piła obetnie albo niedźwiedź odgryzie część twarzy...wtedy będziecie błagać o takie ucho wyhodowane na myszy. Idźcie z duchem postępu a nie wygrażacie się piekłem. [/quote] dokładnie!!! dooooookładnie!! i wtedy to już nie będzie żal myszki c'nie ?:D hahahaha[/quote] Isc z duchem postepu nie znaczy pozwalac na okrocieństwo. Wszystko ma swoje granice. [/quote] ale taki już jest porządek tego świata. w laboratoriach te zwierzęta są traktowane w humanitarny sposób, uwierz mi. okrucieństwo powiadasz? okrucieństwem jest dla mnie to że tu wypisujesz takie bzdury, jesteś wielką obrończynią praw zwierząt, a na codzień robisz cos zupełnie odwrotnego. Zwierzęta laboratoryjne zawsze były, są i będą potrzebne i muszą umierać ku postępowi nauki. [/quote] Skąd wiesz co ja robie na codzień???:)))) Bo jesli chodzi o mnie to nie mam sobie nic do zazucenia w kwesti zwierzaków więc nie osądzaj pochopnie bo nic o mnie nie wiesz:)) [/quote] no tak, nie wiem co Ty tam sobie na codzień robisz ogólnie, chodziło mi bardzo o to że piszesz że testy dermatologiczne na zwierzętach są okrutne a sama tych kosmetyków używasz, czytaj ze zrozumieniem a się dowiedz o co mi chodzi :) pozdrawiam :)[/quote] Moja Droga:) Testy na zwierzętach sa okrutne bo do przyjemnych nie należą a co mojego stanowiska w tej sprawie nie wpychaj mi słów których nie wypowiedziałam tylko poczytaj moje wczesniejsze posty jeśli chcesz mnie oceniać. Staram się nie uzywać kosmetyków testowanych na zwierzakach ale niestety nie zawsze się da i jeszcze raz podkreslam nie znasz mnie i neiwesz co na codzień robię więc przystopuj w pakówaniu mnie do jednego worka tylko popatrz troszkę szerzej bo zachowujesz się jakbyś wszystkie rozumki pozjadała:))

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-05 11:11:00

[/quote] no widzisz mi sie nie chce płakać tylko wymiotować .to nie mój problem , że nie mają co jeść . mają pecha :P[/quote] Tak, nie twoj problem... to problem calego swiata. I nie mów "czarny" rasistko. Jest jedna rasa - człowiek, i jesteśmy wspólnotą, która powinna sobie na wzajem pomagać. A pecha sie ma gdy rozlejemy herbate a nie gdy umieramy z głodu. To jest tragedia moja droga... Czyżby rodzice nie dopilnowali swego obowiązku, wpojenia Ci do główki tego jak należy sie zachowywać.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-05 01:56:00

[quote="Gosc"][quote][b]Sensi Milla[/b] [quote][b]Gosc[/b] [quote][b]Sensi Milla[/b] prostaczka z Ciebie :] niech Ci sie nóż otwiera,widać ,że wysokiego poziomu emocjonalnego to Ty nie masz:).To,ze ludzie robili to od zawsze nie oznacza ,że to jest dobre.To,że ludzie robili to od zawsze,nie oznacza ,że nie wiaze sie to z cierpieniem.I o to głównie dziewczynom chodzi. To,że tak się dzieje od dawna to przeciez wiedza.To,do zcego wykorzystywane sa te zwierzeta tez wiedza:] Zauwazylam,ze ludzie ze wsi czesniej gorzej traktuja zwierzeta. A takie podejscie-zabijmy ,bo to jest mniejsze zło reprezentuja osoby o autorytarnym charakterze.Polecam poczytac o skali F. [/quote] Jak dla mnie ludzie ze wsi to tacy sami ludzie jak ja czy Ty, ale ok, twoje zdanie, mieszkasz w mieście więc jesteś lepsza od wieśniaków ok. Przy takim myśleniu to przy testach w skali F wypadłaś najlepiej :) a wracając do tematu uważam że zabicie myszy to takie samo zło jak zabicie człowieka, tyle że zabicie myszy w laboratoriach jest uzasadnione i pożyteczne, a zabicie człowieka nigdy nie było, nie ejst i nigdy nie będzie ani uzasadnione ani pożyteczne. Popatrz na to z tej strony- pare myszek straci życie, ale przy dobrych wiatrach zostanie wymyślone lekarstwo na raka i te właśnie myszy uratują życie być może twojej matce, ojcu braciom siostrom czy Tobie, uratuje miliony istnień ludzkich. I po to się te myszy zabija, jeszcze nie wyhodowano człowieka który byłby laboratoryjnym "królikiem doświadczalnym" który by żył na warunkach tych myszy, czyli tylko przy czystym tlenie i w sterylnym poszmieszczeniu a jego zywot byłby przewidziany na góra 2-3 miesiące, być może kiedyś takie coś nastąpi i to Ci właśnie laboratoryjni ludzie będą oddawały organy na przeszczepy i to ludzi się będzie zabijać a nie zwierzęta, ale czy mamy pewność że wtedy wszystkie papilotki będa szczęśliwe że już się zwierząt nie krzywdzi tlyko ludzi?[/quote] tu chodzi o krzywdzenie słabszych.Nie obrazaj kogos mowiac ,że pochodzi ze wsi tylko dlatego,że żal mu losu tych zwierząt.Ta dyskusja wogole nie ma sensu tutaj na papilocie,kiedys uczestniczylam w konferencji na ten temat i kazdy z was ma racje. z jednej strony etyka i uczcia,moralność z drugiej strony postep cywilizacji.Teraz złotego srodka sie juz nie znajdzie [/quote] tak, tyle że etyką, uczuciami i moralnością nie uratujesz nikomu życia przy jego zagrożeniu. I nikogo tu nie obrażam tylko to był sarkazm w stosunku do koleżanki która napisała że ludzie ze wsi gorzej traktują zwierzęta :) można mnie posądzać o brak uczuć, o brak moralności, ale dla mnie to wymysł przegrywających, dla mnie liczy się tylko nauka, bo w to że bóg stworzył Adama z gliny a Ewę z jego żebra też nie wierzę ;))[/quote] dziękuję za twoje ostatnie zdanie-dla Ciebie liczy się tylko nauka.To potrafiło mi zrozumieć twój tok myślenia,którego oczywiście nie popieram. :),a mogłoby się wydawać ,że dla mnie również powinna liczyc się tylko nauka z racji ukończenia dwóch ścisłych kierunków,które z dokonywaniem ekseprymentów mają duzo wspólnego,mimo to rozumiem dziewczyny i ich zarzuty wobec Twojego toku myślenia :) A skoro jesteś taką mądrą osobą,masz swoje zadnie na kazdy temat to co robisz na Papilocie-przecież każdy wie,że to mało ambitny portal ? ;) myślę,że z takim podejściem powinnaś się właśnie zając nauką ,może odkryjesz coś przełomowego.[/quote] czasami jednak człowiek musi sobie mózg zlasować. :) a to, zaraz po durnych kreskówkach i serialach najlepszy sposób :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-05 01:34:00

[quote="Sensi Milla"][quote][b]Gosc[/b] [quote][b]Sensi Milla[/b] prostaczka z Ciebie :] niech Ci sie nóż otwiera,widać ,że wysokiego poziomu emocjonalnego to Ty nie masz:).To,ze ludzie robili to od zawsze nie oznacza ,że to jest dobre.To,że ludzie robili to od zawsze,nie oznacza ,że nie wiaze sie to z cierpieniem.I o to głównie dziewczynom chodzi. To,że tak się dzieje od dawna to przeciez wiedza.To,do zcego wykorzystywane sa te zwierzeta tez wiedza:] Zauwazylam,ze ludzie ze wsi czesniej gorzej traktuja zwierzeta. A takie podejscie-zabijmy ,bo to jest mniejsze zło reprezentuja osoby o autorytarnym charakterze.Polecam poczytac o skali F. [/quote] Jak dla mnie ludzie ze wsi to tacy sami ludzie jak ja czy Ty, ale ok, twoje zdanie, mieszkasz w mieście więc jesteś lepsza od wieśniaków ok. Przy takim myśleniu to przy testach w skali F wypadłaś najlepiej :) a wracając do tematu uważam że zabicie myszy to takie samo zło jak zabicie człowieka, tyle że zabicie myszy w laboratoriach jest uzasadnione i pożyteczne, a zabicie człowieka nigdy nie było, nie ejst i nigdy nie będzie ani uzasadnione ani pożyteczne. Popatrz na to z tej strony- pare myszek straci życie, ale przy dobrych wiatrach zostanie wymyślone lekarstwo na raka i te właśnie myszy uratują życie być może twojej matce, ojcu braciom siostrom czy Tobie, uratuje miliony istnień ludzkich. I po to się te myszy zabija, jeszcze nie wyhodowano człowieka który byłby laboratoryjnym "królikiem doświadczalnym" który by żył na warunkach tych myszy, czyli tylko przy czystym tlenie i w sterylnym poszmieszczeniu a jego zywot byłby przewidziany na góra 2-3 miesiące, być może kiedyś takie coś nastąpi i to Ci właśnie laboratoryjni ludzie będą oddawały organy na przeszczepy i to ludzi się będzie zabijać a nie zwierzęta, ale czy mamy pewność że wtedy wszystkie papilotki będa szczęśliwe że już się zwierząt nie krzywdzi tlyko ludzi?[/quote] tu chodzi o krzywdzenie słabszych.Nie obrazaj kogos mowiac ,że pochodzi ze wsi tylko dlatego,że żal mu losu tych zwierząt.Ta dyskusja wogole nie ma sensu tutaj na papilocie,kiedys uczestniczylam w konferencji na ten temat i kazdy z was ma racje. z jednej strony etyka i uczcia,moralność z drugiej strony postep cywilizacji.Teraz złotego srodka sie juz nie znajdzie [/quote] tak, tyle że etyką, uczuciami i moralnością nie uratujesz nikomu życia przy jego zagrożeniu. I nikogo tu nie obrażam tylko to był sarkazm w stosunku do koleżanki która napisała że ludzie ze wsi gorzej traktują zwierzęta :) można mnie posądzać o brak uczuć, o brak moralności, ale dla mnie to wymysł przegrywających, dla mnie liczy się tylko nauka, bo w to że bóg stworzył Adama z gliny a Ewę z jego żebra też nie wierzę ;))[/quote] dziękuję za twoje ostatnie zdanie-dla Ciebie liczy się tylko nauka.To potrafiło mi zrozumieć twój tok myślenia,którego oczywiście nie popieram. :),a mogłoby się wydawać ,że dla mnie również powinna liczyc się tylko nauka z racji ukończenia dwóch ścisłych kierunków,które z dokonywaniem ekseprymentów mają duzo wspólnego,mimo to rozumiem dziewczyny i ich zarzuty wobec Twojego toku myślenia :) A skoro jesteś taką mądrą osobą,masz swoje zadnie na kazdy temat to co robisz na Papilocie-przecież każdy wie,że to mało ambitny portal ? ;) myślę,że z takim podejściem powinnaś się właśnie zając nauką ,może odkryjesz coś przełomowego.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz