Zbyt seksowna reklama Calvina Kleina zakazana!

01 Lutego 2009

Niewinne, nagie ciała, namiętne pocałunki, erotyczne pozy… W USA ta szokująca reklama jeansów Calvina Kleina została uznana za pornografię i ocenzurowana. Do Europy trafi jednak w niezmienionej wersji, ze zmysłową Anną Jagodzińską w roli głównej.

Zbyt seksowna reklama Calvina Kleina zakazana!

Tak kontrowersyjnej reklamy jeansów Calvina Kleina nie było od czasów kampanii z Brooke Shields. Piękna modelka wystąpiła w telewizyjnym spocie tej marki, zmysłowym głosem wypowiadając kultowe zdanie, że „Nie ma nic między mną i moimi calvinami". Później nadeszły czasy młodej i niewinnej Kate Moss, która dzięki kontraktowi z CK Jeans skutecznie wypromowała swoją twarz, a tym samym zapewniła spektakularny sukces zbuntowanej kolekcji jeansów w wersji grunge.

Kolejne reklamy CK Jeans nie wywoływały już tylu emocji, ale to musiało się zmienić. Telewizyjna kampania CKJ na wiosnę - lato 2009 aż kipi erotyzmem i namiętnością. Autorem półminutowego filmu jest światowej sławy fotograf, Steven Meisel, który osobiście wybrał modeli i modelki do tej reklamy, w tym Polkę - Annę Jagodzińską, Litwinkę - Editę Vilkeviciute, Ukrainkę - Natalię Chabanenko oraz dwie Rosjanki – Natashę Poly i Annę Seleznevą. Zarówno modelki, jak i modele są ubrani jedynie w jeansy CK. Prężąc się w seksownych pozach, namiętnie się całują. Całość wygląda jak nakręcony ukrytą kamerą amatorski film. Pikanterii dodaje zacinająca się muzyka, która z powodzeniem mogłaby stanowić ścieżkę dźwiękową do niebezpiecznie strasznego horroru.

W USA ta szokująca reklama została ocenzurowana i uznana za pornografię. Fakt ten nie powinien jednak nikogo dziwić – nie dalej jak pół roku temu zakazano tam projekcji spotu telewizyjnego promującego perfumy CK Secret Obssesion, z seksownie przeciągającą się na łóżku Evą Mendes w roli głównej. Na szczęście, reklama pojawiła się w Europie i podobnie ma być z kampanią CK Jeans. Już za kilka tygodni będziemy ją mogli zobaczyć w pierwotnej, niezmienionej (i bardzo seksownej) wersji na ekranach naszych telewizorów.

Reklamę można obejrzeć pod tym linkiem.

Strony

Komentarze (215)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2009-06-27 16:22:24

Faktycznie, kontrowersyjna to ona jest... ocieka erotyzmem, ale przyciąga wzrok,.. - czyli cel osiągnięty! Szum wokół niej to także chwyt marketingowy - im więcej się o niej mówi tym więcej jeansów sie sprzedaje!!! Brawo!! Mi się podoba...:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-24 19:46:00

zajefajna xdd

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-21 15:34:00

swietna jest

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-20 16:13:00

mi sie podoba ^^ super

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-20 16:13:00

mi sie podoba ^^ super

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-20 06:12:00

Wg mnie tragedia. Seks stał się przereklamowany. A fuj. Dziękuję.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-19 23:28:00

swietna reklama :) przeciez widac, ze Calviny sa swietnie wyeksponowane.. poza tym powodem dla ktorego nie warto sie oburzac jest prestiż tej marki oraz pełny profesjonalizm reklamy(fotografa , modeli itd.) wedlug mnei reklama jest stonowana i nie kojarzy mi sie z czyms wulgarnym

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-13 18:54:00

łaaał

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-11 20:51:00

Podzielam ;d ta reklama jest BOSKAA ;DD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2009-05-10 16:03:00

patologia, typowo ejj

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz