UWAGA, bezczelna mistyfikacja: Znane firmy kosmetyczne nas oszukują!

16 Kwietnia 2011

Powszechny trik producentów: Mniejsze opakowanie produktu, a cena bez zmian!

fryzjer

Znane firmy kosmetyczne, wykorzystując nagły wzrost cen żywności w całej Europie, posuwają się do bardzo nieprzyjemnych zagrywek. Sięgając po nieczyste triki marketingowe, nagminnie oszukują swoich klientów!

Najczęściej umieszczają oni swoje produkty w znacznie mniejszych opakowaniach, pozostawiając przy tym dawną cenę. Producenci minimalizują tym samym dodatkowe koszty produkcji. Niestety, na tych wszystkich zabiegach boleśnie ucierpią portfele konsumentów. Każdy z nas za ulubiony szampon czy pastę do zębów zapłaci teraz bowiem znacznie więcej.

Stowarzyszenia działające na rzecz praw konsumenta mówią wręcz o bezczelnej mistyfikacji! Wzrost kosztów pozostaje bowiem bardzo często zupełnie niezauważalny dla przeciętnego klienta. Wielu z nas żyje w błogiej nieświadomości, nie zdaje sobie sprawy, że na różne środki czystości czy produkty kosmetyczne wydaje teraz dużo więcej pieniędzy.

Na swoją obronę firmy takie, jak Palmolive, Pampers, Regina czy Persil, deklarują, że ta swoista redukcja wielkości opakowań jest nieunikniona, zważywszy na wzrost cen produkcji.

Co jednak na to wszystko mają powiedzieć zupełnie nieświadomi klienci, którzy często tak łatwo dają się oszukać!

Karina Hefner

Zobacz także:

Napompowane usta, wydęte buziaczki, silikonowe dzióbki: SŁITAŚNE FOCIE opanowały internet!

Zobacz, do czego może doprowadzić brak umiaru w poprawianiu urody...

SZOK! Dyrektorka szkoły występowała w filmach pornograficznych!

Podobno chciała dorobić sobie do pensji...

Strony

Komentarze (31)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-18 13:52:44

ha ha ja to wiedziałam jak miałam z lat 15 a tera mam 21 więc szybko sie budzicie z tym artykułem....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-17 13:53:46

Papilot normalnie odkrył drugą Amerykę. Toż to odkrycie wszechczasów....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 17:57:36

Papilot też nas oszukuje...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 22:09:40

powiało grozą ;> ;P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 16:35:42

Sory, ale na opakowaniu produktu zawsze jest podana ilość produktu, więc mówienie o mistyfikacji to chyba przesada.. Świadomy konsument sprawdza takie rzeczy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 20:21:29

Płyny "dopukania"?? Dziewczyno powyżej, ogarnij się.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 23:09:41

ktoś tu idealny jest i nie popełnia NIGDY literówek :(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-27 12:24:43

ogarnęłam się i przepraszam za literówkę..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 13:59:36

Tak robią koncerny testujące na zwierzętach. Dlatego na prawdę lepiej kupować polskie nie testujące produkty np. Bella, Ziaja :-)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 12:52:29

zgodze sie z opinia ktora ktos tu napisal szampony dla dzieci sa za slabe dla doroslego czlowieka takze polecam z apteki szampony mam swoj ulubiony linoderm kosztuje moze i 20 zl ale starcza mi na 2 m-ce bo jest bardzo gesty pachnie ziolami jak by pokrzywa ale super oczyszcza.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 09:47:43

Znajdzie mi prosze firmę o nazwie Pampers albo Persil...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 21:42:46

no właśnie o to chodzi w tym artykule. nie wiesz?Pisze się bzdury i udaje, że jest ok.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 09:16:20

Idiotów z nasz robicie? Przecież każdy wie, że tak robią. Odkąd weszły na rynek "bardziej skoncentrowane proszki do prania" "mniejszą ilością proszku wypierzesz tyle samo prania" itd. co chwila zauważam te zmiany w rossmannie, nawet kosmetyków do makijażu jest mniej w "pełnych" opakowaniach, albo o pare ml zmniejszą butelki z podkłądami, bo "chcą ułatwić korzystanie i dają poręczniejsze pakowanie". To już jest normalne od wielu lat.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 09:06:13

tylko mnie zastanawia jedno. Przecież zwiększają im się koszty opakowań. To jak muszą Konsumenta omamić że opłacają im się takie praktyki.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 07:36:04

aaa jak się umyje włosy szamponem z biedronki (natei- 500 ml - 3,89) to się nic nie stanie, wogóle produkty z biedronki jeśli chodzi o kosmetyki czy chemię wcale nie są złej jakości, może nie najlepszej ale- jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 09:24:19

są naprawdę dobre!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-16 11:57:58

ok po za żelem pod prysznic-śmierdzi chemią i bardzo skóra mnie po nim swędzi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz