Tatuaże na twarzach chińskich kobiet (MIAŁY JE CHRONIĆ PRZED PORWANIEM!)

11 Sierpnia 2011

Tatuowanie odbywało się przez cały dzień, a po zabiegu twarz przypominała krwawą masę.

tatuaże na twarzy

Tradycja tatuowania twarzy kobiet z chińskiego plemienia zaczęła się ponad 300 lat temu. Kiedy panujący w tym okresie król regularnie porywał najpiękniejsze dziewczyny z okolicznych wiosek, rada plemienna zadecydowała, że wszystkie dziewczęta, które ukończą 7 lat, zostaną poddane przymusowemu tatuowaniu twarzy.

Strony

Komentarze (35)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-20 14:21:55

Ostatnio ogladałam film :Kwiat pustyni" ten film m.in pokazauje tradycje inne niż nasze.Po obejrzeniu stwierdziłam- >Jezu jakie to chore" Ja rozumiem to ,że maja swoje tradycje, swoje przekonania ale na miłość Boska dlaczego robia to jak jest się dzieckiem> np. 3 letnie dziewczynki są obrzezane starymi żyletkami- usta dziecka matka wypycha szmatą zeby dziecko tak nie plakało.Wiekszy procent t obrzezanych dzieci umiera w meczarniach albo z zakazenia/infekcji albo popriostu sie wykrawi.Powiedzcie czy to jest normalne?Zadawanie takiego bólu dzieciom?? Wiec jak dla mnie chore jest to ze to wlasnie dzieiciom robia taka krzywde!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-12 03:10:36

CHINOLE BYLI CHORZY , SA I BEDA A JAK ZWYKLE NAJBARDZIEJ CIERPIA NA TYM KOBIETY...JAK CZYTAM TAKIE RZECZY TO SIE WE MNIE NORMALNIE GOTYJE JAK MOZNA BYLO WPASC NA TAK PORYPANY POMYSL I CZEMU KOBIETY ZAWSZE SIE NA WSZYSTKO GODZA I NIGDY NIE POTRAFILY WLACZYC O SWOJE ! DLACZEGO MATKI TYCH DZIEWCZYNEK NA TO POZWALALY ? A FACETOM SIE PODOBALY POTEM TAKIE OSZPECONE KOBIETY? I CO TO ZNACZY " ZE TRADYCJA POWOLI ZANIKA"????????????? CO KROL NADAL PORYWA MLODE KOBIET? JUZ DAWNO NIE POWINNO ISTNIEC COS TAKIEGO....BOZE TO JZU NIE TE CZASY...BOZE KOBIETY OBUDZCIE SIE W KONCU WLACZCIE O SWOJE ..DLACZEGO ONE SA TAKIE ZADZUMIONE I TAKIE OMAMIONE PRZEZ ..NO XHYBA ZE KRECI JE ZADWANIE I ODCZOWANIE BOLU I POZWALANIE NA KRZYWDZENIE SOWICH COREK......CHORE CHORE CHORE

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-14 03:12:12

hahahaha, wszyscy powinni mieć konta na fejsbuku, ifona, ubierać się w hm-ie i porzucić wszelkie tradycje. to nie jest chore, to po prostu rytuał

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-14 10:18:52

Po pierwsze wylacz caps locka dziecko bo mnie draznisz. Po drugie, ktos, kto zyje w cieplym domku, majac zarcie podsuwane pod morde i zapewnione cieple, modne ubrania nie zrozumie, jak ludzie musieli sie bac, ze ich dziecko zostanie porwane. Twierdzisz, ze facetom podobaly sie takie kobiety? Pewnie nie podobaly, ale lepiej miec oszpecona zone niz porwana. Myslisz, ze kobiety kiedys mogly ot tak powiedziec, ze ona nie chce i juz? Kochana, jeszcze kilkadziesiat lat temu w Polsce nie mialabys wiele do gadania, rodzice mowia, ze masz wyjsc za maz za X to wychodzisz i juz! Ludzie ciagle sie tatuuja, robi sie to teraz inna technika niz kiedys (maszynki elektryczne sa o wiele szybsze niz te pierwotne dlatego calosc jest mniej bolesna i szybsza) i uwierz mi, robia to tez na twarzy. Widac, ze twoja wiedza polityczna, jest na jeszcze bardziej zalosnym poziomie niz moja, ale nawet ja wiem, ze w Chinach dziala tylko jedna partia polityczna (Komunistyczna Partia Chin), ktora bardzo skutecznie ogranicza informacje, ktore docieraja do tych ludzi. Walczcie o swoje? To jedz tam do nich i im to powiedz, nastepnego dnia sluzby porzadkowe cie zamkna za wszczynanie buntow.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-12 00:22:58

Ostatnio rozmyslalam o tatuazu, do tej pory nie mialam pomyslu dzieki temu artukulowi zostalam oswiecona, to moje natchnienie. dzieki za podrzucenie pomyslu jutro z rana lece zrobic sobie taki sam:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-11 21:29:46

ale głupota!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-11 21:22:19

ha ha ha

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-11 20:14:05

dobry puder i byloby git:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-11 18:17:40

It's Britney, bit h

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-11 18:17:09

It's Britney, bitch

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-11 15:20:48

Nie wszyscy Chińczycy wyglądają tak samo. Chińczycy Han, a więc o typowo "chińskiej" urodzie stanowią ponad 91% społeczeństwa. Oprócz nich jednak są tam też przedstawiciele Zhuang, Hui, Mandżurowie, Miao czy Ujgurzy a także mniejszości takie jak Mongołowie, Tybetańczycy, Koreańczycy. Wystarczy pomyśleć. Nie każdy Chińczyk w kraju, w którym żyje grubo ponad miliard ludzi, wygląda jak Han. Różnią się wyglądem, językiem, religią, ale nadal są Chińczykami.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-11 18:57:14

dwa miliardy, idiotko.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-11 21:02:34

ponad miliard a dwa miliardy to niewielka pomyłka, nie szpanuj tymi liczbami i trochę kultury "idiotko"

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-11 22:05:06

Jasne, miliard ludzi a 2 miliardy to naprawdę niewielka różnica.. która kilka tysięcy razy zaludniła by Polskę bez problemu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-12 20:24:36

Anonimie z 2011-08-11 18:57:14 : Idiotek szukaj wśród równych intelektualnie Tobie. Będzie Ci zdecydowanie łatwiej znaleźć. Uważam, że liczba nieco ponad 1,3 miliarda jest zdecydowanie bliższa "ponad miliard" niż "dwa miliardy". Ale co ja mogę wiedzieć, przecież dyskutuję z nieopisaną potęgą IQ roszczącą sobie prawa do tytułowania innych "idiotami"...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-11 12:07:24

To musiały całą twarz tatuować żeby ich nie chciał? Nie wystarczyło np na policzku jakiegoś symbolu? Poza tym czemu się tak bały króla, źle by miały na dworze? ^^ Btw zauważyłyście że te wszystkie kobiety mają identyczne oczy? W ogóle strasznie podobne

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz