Nie od dziś wiadomo, że dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… A ponieważ współczesnych odbiorców trudno jest już czymkolwiek zadziwić, specjaliści od promocji prześcigają się w coraz bardziej absurdalnych wizjach.
Ostatnio na przykład pewna chilijska gazeta zdecydowała się na opublikowanie dosyć... makabrycznych fotek. Reklamy „El Mostrador” pokazują nieżyjących już celebrytów, którzy w specjalnie wykopanych grobach grzebią inne znane na całym świecie osobistości – relacjonuje Fakt.pl.
I tak, na jednym z obrazków widzimy Amy Winehouse, która z łopatą w ręku pochyla się nad grobem Kate i Williama. Kolejna fotka przedstawia Steva Jobsa grzebiącego słynnego twórcę WikiLeaks – Juliana Assagne. Wszystkie zdjęcia podpisane są dwuznacznym zwrotem: News changes fast.
Pomysłowe czy raczej żenujące?
Fot. Fakt.pl
Więcej na Fakt.pl: Szokująca reklama gazety. Amy Winehouse grzebie Kate i Williama!
Zobacz także:
Poniedziałkowy poranek - to dziś szykowałaś się do porannego wyjścia z domu najdłużej!
Sprawdźcie, czy spędziłyście przed lustrem tyle samo czasu, co statystyczna kobieta!
Japońskie Kiri-e, czyli dzieła sztuki wycięte z papieru: MISTRZOWSKIE, precyzyjne, piękne!
Aż trudno uwierzyć, że do ich stworzenia potrzebne były jedynie zwykłe nożyczki.
Fot. Fakt.pl
Kontrowersyjna reklama chilijskiej gazety El Monstrador.