Ta reklama zbulwersowała cały świat: Zmarli celebryci zakopują w grobie swoich żywych konkurentów

18 Lipca 2012

Dałoby się to zrobić jeszcze dosadniej?

el monstrador

Nie od dziś wiadomo, że dobra kampania reklamowa to podstawa sukcesu. Dzisiaj, aby zaistnieć na rynku, trzeba prowokować… A ponieważ współczesnych odbiorców trudno jest już czymkolwiek zadziwić, specjaliści od promocji prześcigają się w coraz bardziej absurdalnych wizjach.

Ostatnio na przykład pewna chilijska gazeta zdecydowała się na opublikowanie dosyć... makabrycznych fotek. Reklamy El Mostradorpokazują nieżyjących już celebrytów, którzy w specjalnie wykopanych grobach grzebią inne znane na całym świecie osobistości – relacjonuje Fakt.pl.

I tak, na jednym z obrazków widzimy Amy Winehouse, która z łopatą w ręku pochyla się nad grobem Kate i Williama. Kolejna fotka przedstawia Steva Jobsa grzebiącego słynnego twórcę WikiLeaks Juliana Assagne. Wszystkie zdjęcia podpisane są dwuznacznym zwrotem: News changes fast.

Pomysłowe czy raczej żenujące?

Strony

Komentarze (21)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-23 12:44:18

Ponad 2 miliony psów jest brutalnie zabijanych każdego roku w Korei Południowej. To ponad 5,000 psów dziennie, które jest duszonych, podpalanych, rażonych prądem lub bitych na śmierć dla ich mięsa Pomimo zakazu reklamowania się na głównych ulicach czy po angielsku, ponad 6,000 restauracji obecnie serwuje psie mięso w Korei Południowej.I nie są one zamykane. Możesz pomóc nam zmienić życie milionów psów. Międzynarodowe wsparcie przeciwko torturowaniu psów i spożywaniu psiego mięsa jest jedyną drogą aby wymusić na rządzie Korei Południowej realne przestrzeganie praw zwierząt i zakazanie "psiego" przemysłu w każdej formie. Ta petycja zostanie przedstawiona przedstawicielom Koreańskiej administracji państwowej w Seulu przez Koreańskich Obrońców Praw Zwierząt kiedy zostanie zebranych co najmniej 1 milion podpisów. uniteddogs.com/stopkillingdogs/ Ponad 600 tys. ludzi podpisało tą petycję. Pomóż, nie bądź obojętny !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-20 23:18:11

Słabe wykonie. Bardzo.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-22 11:24:59

Faktycznie, wykonawca ma zbyt małe doświadczenie z grafiką.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 17:17:46

Uwaga, darmowy konkurs dla każdego. Odpowiedz na pytanie " Za co lubisz Wielką Brytanię?" i zgarnij komplet biżuterii! Szczegóły na kambreeze.blog.pl

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 15:47:01

Z jednej strony ta reklama jest bulwersująca i nie wiem jak poczułabym się na miejscu rodziny zmarłych, wykorzystano wizerunki ukochanych osób w sposób, który pewnie ich zrani. Ale z drugiej strony daje do myślenia - czy nie tak właśnie jest? Czy nie tak wygląda dzisiejszy świat..? To nie jest dobre, oczywiście że nie. To jest GORZKA PRAWDA.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 15:40:06

pomysłowe. coś w tym jest, że ktoś kto umiera nagle zyskuje 'fanów'

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 13:09:05

jaka tam obraza, bez przesady, nikt ich zwłok nie bezcześci, to tylko ich wizerunki

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 12:42:59

co za debil to wymyślił. Brak szacunku dla zmarłych.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 12:19:20

Oni nie żyją...to jest obraza zmarłych :/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 12:10:28

Gdyby to była kampania, to byłoby fajnie, ale skoro to jakaś durna reklama, to trochę przerost formy nad treścią...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-07-18 11:55:49

Mnie się tam podoba :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz