Reklamy z RELIGIĄ w tle, czyli jak z bożą pomocą sprzedać trutkę na szczury...

15 Kwietnia 2012

Jezus potrafi sprzedać wszystko.

reklama

Od kilku lat telewizja, billboardy i radio bombardują nas tysiącem reklam. O ile jednak wcześniej budziły one w widzach i słuchaczach ciekawość, o tyle teraz kojarzą się jedynie z natrętnym przerywnikiem filmów bądź audycji. Producenci robią więc wszystko, aby na nowo zainteresować ludzi swoimi towarami. W tym celu… bulwersują.

Jednak w czasach, kiedy seks i przemoc na ekranie nikogo już nie dziwią, trudno jest zszokować odbiorcę czymkolwiek. Twórcy kampanii reklamowych sięgają więc po najbardziej ryzykowną taktykę.... podczas promowania różnych produktów odwołują się do znanych motywów religijnych.

Czy taka strategia rzeczywiście się opłaca? Oceńcie same!

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (4)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-17 16:02:32

e tam, troche dystnsu do swiata i nie ma problemów. a papilot zamiast kopiowac z innych stron mógl by stworzyc cos swojego i dodac podpisy, co to za reklamy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-15 12:58:12

szczególnie 12 to przesada.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-15 10:22:27

zapraszam na blog p-n-z.blogspot.com

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-15 09:37:08

niektóre z nich sa niesmaczne - chodz niejestem wierząca szanuje Chrześcijastwo

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1