„Plebania" uczy taniej aborcji

11 Września 2008

W telenoweli podali dokładny przepis, jak za pomocą lekarstw dokonać aborcji. Chyba pomieszały się im realia...

„Plebania

Twórcy seriali chcą jak najbardziej uwiarygodniać historie przedstawione w telenowelach. Jednak tym razem w swoim pędzie do urealnienia poszli za daleko. W niedawnym odcinku produkcji, o jakże wymownym tytule „Plebania", podano, jak za pomocą lekarstw z apteki dokonać aborcji.

Historia przedstawiona w „Plebanii" (jak to bywa w telenowelach) pełna jest dramatyzmu. Lucyna zostaje zgwałcona i zachodzi w ciążę, ale od czego ma się przyjaciółki? One zawsze służą dobrą radą. Spotkana na ulicy jedna z nich radzi Lucynie iść do apteki i kupić lekarstwa na chorobę stawów. Co prawda, są na receptę, ale zawsze można zagadać sprzedawczynię, że zgubiło się receptę babci, a ją strasznie bolą nogi. Koleżanka tłumaczy zdesperowanej dziewczynie, że nic wielkiego się nie stanie, a po zażyciu wystąpi niewielkie krwawienie, które będzie oznaczało poronienie.

W dialogach między dziewczynami pada dokładna nazwa leku. Takimi przypadkami powinna się zająć Rada Etyki Mediów, nie chodzi o same propagowanie aborcji, ale o rozpowszechnianie instrukcji, jak to zrobić za pomocą niedrogich specyfików. Nieświadoma skutków ubocznych osoba może wyrządzić sobie krzywdę. Niestety, sporo osób jest podatnych na często uproszczoną wiedzę przekazywaną przez kolorowe czasopisma i telewizję. Czerpanie informacji o życiu z seriali to poważny problem.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (130)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2009-02-11 15:43:00

[quote="Gosc"]"sluchaj kQrwa zacofancu! nic nie wkorwia mnie badziej niz komentarze tk p****ane jak twoj!! nie mamy lat 50 ze ludziez wszi jada na miasta raz na 5 lat, uwierz ze chcialabys mieszkac na wsi gdybys tylko spedizla tam jakis czas, mam znajomych i z miasta i ze wszi i moim zdaniem ci z miasta maja pomysly niewarte uwagi, ludzie "ze wsi" jak to napisalas maja wiekzy szacunek do siebie nawzajem , do rzeczy, zwierzat i natury, a nie jak ty i twoi koledzy , bazgrzecie po scianach , dajecie dupy na kazdych baletach, i cpacie... wiele , wiele wiecej jeszcze. JEZELI DZIECINKO NIE WIESZ O CZYM PISZESZ, NIE PISZ NASTEPNYM RAZEM . JA DOSKONALE WIEMO CZYM MOWIE . WYCHOWALAM SIE NA WSI , A TERAZ MIESZKAM W MIESCIE... WIEC SORRY ALE DLA MNIE JESTES DNEM GLUPOTY" Jak widac i w miescie, i na wsi debile sie zdarzaja :D. [/quote] dobrze powiedziane xd

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-12-24 16:28:00

"sluchaj kQrwa zacofancu! nic nie wkorwia mnie badziej niz komentarze tk pojebane jak twoj!! nie mamy lat 50 ze ludziez wszi jada na miasta raz na 5 lat, uwierz ze chcialabys mieszkac na wsi gdybys tylko spedizla tam jakis czas, mam znajomych i z miasta i ze wszi i moim zdaniem ci z miasta maja pomysly niewarte uwagi, ludzie "ze wsi" jak to napisalas maja wiekzy szacunek do siebie nawzajem , do rzeczy, zwierzat i natury, a nie jak ty i twoi koledzy , bazgrzecie po scianach , dajecie dupy na kazdych baletach, i cpacie... wiele , wiele wiecej jeszcze. JEZELI DZIECINKO NIE WIESZ O CZYM PISZESZ, NIE PISZ NASTEPNYM RAZEM . JA DOSKONALE WIEMO CZYM MOWIE . WYCHOWALAM SIE NA WSI , A TERAZ MIESZKAM W MIESCIE... WIEC SORRY ALE DLA MNIE JESTES DNEM GLUPOTY" Jak widac i w miescie, i na wsi debile sie zdarzaja :D.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-12-23 14:38:00

[quote="Gosc"]Para współżyjąca ze sobą musi się liczyć z tym, ze prędzejtakiego dziecka.... to nie humanitarne... Wiele dziewczyn decyduje się na to ze strachu... A to nic strasznego.. to owoc miłości.. Boją sie co na to matka, szkoła, znajomi, rodzina.... To jest głupie myśłenie[/quote]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-11-30 16:22:00

dziwne. Są filmy w których dokładnie pokazana jest instrukcja jak zabić człowieka użytwając np. piły czy czegoś innego i jakoś się nikt nie czepia. To przecież tylko film! jak ktoś jest na tyle głupi żeby czerpać wzorce z filmów to jego sprawa.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-10-09 19:47:00

Taak! Popieram koleżankę z dołu ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-10-06 12:04:00

"Gosc"]film jest o ludziach meiszkajacych na wsi, wiec sie niei dziwie, na wsiach maja takie pomysly. zreszta to jest tylko FILM ! ale skoro papilot nie odroznia zycia wirtualnego od realnego to ma problem. sluchaj kQrwa zacofancu! nic nie wkorwia mnie badziej niz komentarze tk pojebane jak twoj!! nie mamy lat 50 ze ludziez wszi jada na miasta raz na 5 lat, uwierz ze chcialabys mieszkac na wsi gdybys tylko spedizla tam jakis czas, mam znajomych i z miasta i ze wszi i moim zdaniem ci z miasta maja pomysly niewarte uwagi, ludzie "ze wsi" jak to napisalas maja wiekzy szacunek do siebie nawzajem , do rzeczy, zwierzat i natury, a nie jak ty i twoi koledzy , bazgrzecie po scianach , dajecie dupy na kazdych baletach, i cpacie... wiele , wiele wiecej jeszcze. JEZELI DZIECINKO NIE WIESZ O CZYM PISZESZ, NIE PISZ NASTEPNYM RAZEM . JA DOSKONALE WIEMO CZYM MOWIE . WYCHOWALAM SIE NA WSI , A TERAZ MIESZKAM W MIESCIE... WIEC SORRY ALE DLA MNIE JESTES DNEM GLUPOTY:/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-10-05 19:18:00

[quote="ejczekolado"][quote][b]Gosc[/b] Przepraszam, że się wtrącę ale tylko idiota czerpie rady z seriali. Ten kto oglądał ten odcinek uważnie to zauważył, że nie była to recepta na aborcję, ale ostrzeżenie dla wszystkich dziewczyn w takiej sytuacji. Przedstawiono w tym odcinku bardzo dokładnie jakie są skutki po zażyciu tych tabletek owa Lucyna o mało nie straciła życia po zażyciu tych tabletek, a papilot uważa że to niby była recepta na tanią aborcję. Życzę dalej odwagi w opowiadaniu takich głupot, a na pewno zajdzie ten portal daleko. Trzeba najpierw dobrze coś obejrzeć a potem wypowiadać się na ten temat!!![/quote] tak jak mowisz ale wiekszosc niewidzi tego co ktos chce przekazac tylko widzi wlasnie przepis na aborcje itp zapewne jest to artykuł z faktu, albo super ekspresu. śmieszy mnie to jakoś;][/quote]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-09-27 14:17:00

Nigdy nie lubiłam "Plebani". Teraz pokazali, że są tacy jak podporządkowani Rydzykowi!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-09-26 21:12:00

JUSTYNA A NIE LUCYNA !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2008-09-26 13:01:00

poooooooooooooorażka...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz