Pary gejowskie z dziećmi pojawią się w podręcznikach szkolnych!

27 Sierpnia 2010

W podręcznikach do matematyki pojawią się zadania, których bohaterami będą geje. Nawet w bardzo liberalnej Holandii znalazło się potężne grono przeciwników tego pomysłu!

Pary gejowskie z dziećmi pojawią się w podręcznikach szkolnych!

„Dwóch ojców Jana idzie do sklepu kupić świnkę morską. Kosztuje ona 17,95 euro. Dostają rabat w wysokości 20%. Ile ostatecznie zapłacą tatusiowie?” – takie zadanie pojawiło się w nowym, holenderskim podręczniku do matematyki i wzbudziło ogromne kontrowersje (nawet w tym jakże tolerancyjnym państwie!).

Eberhard van der Laan, burmistrz Amsterdamu, pochwala jednak pomysł wprowadzenia gejów do książek. Jego zdaniem najwyższa pora, by szkolnictwo zaczęło traktować pary tej samej płci jako naturalny element życia codziennego.

Podobnie uważają producenci książek szkolnych. Jak donosi Sfora.pl, chcą na przykład, by oprócz zdjęć z tradycyjną rodziną, która jedzie na wakacje pojawiły się też pary homoseksualne z adoptowanymi dziećmi.

Pomysłodawcy wskazują, że w książkach dla dzieci już pojawiły się zdjęcia dziewcząt w muzułmańskich chustach. Zdaniem Holendrów w ten sposób najmłodsi uczą się tolerancji.

My jednak zastanawiamy się, czy określenie „dwóch ojców” musi być interpretowane jako para gejowska, a „Jan” jako ich adoptowany syn. Każdy, kto obejrzał choć kilka odcinków „Klanu” wie, że w wielu rodzinach pojawia się dwóch „tatusiów” – syn Beatki, Jaś, ma na przykład tatę Jacka i tatę Piotra. I raczej nie jest w tej sytuacji szczególnie odosobniony…

Nina Drzewiecki

Zobacz także:

Gwałtami leczą z homoseksualizmu!

Powstała tabletka na homoseksualizm!

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (186)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-19 12:31:58

Dobre, dwóch "tatusiów". Wolność to niewola...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-08 10:18:37

Wniosek z tego zadania dla dzieci: Udawajmy pedałów to będziemy dostawać zniżki w sklepach zoologicznych.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-08 09:59:03

Nie rozumiem co mają wspólnego geje z kupowaniem świnki morskiej i nie wiem po co holenderscy autorzy tego zadania połączyli homoseksualizm z matematyką. Co to miało na celu? Nie można było napisać "oboje rodziców" zamiast "dwóch ojców". Chore...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-08 10:17:32

Pewnie w ramach tolerancji dostali zniżkę 20%. A może z litości nad dzieckiem wychowywanym w takiej pseudo "rodzinie" - w sensie niech mu przynajmniej pieniędzy na nic nie braknie bo życie już dość go skrzywdziło, ktoś wcisnął je w pedalską rodzinę, zamiast wysłać do adopcji w normalnej rodzinie i biedne dziecko nigdy nie dowie się kim mogła by być kochająca matka.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-01-04 19:55:53

Heh. Polska jest najmniej tolerancyjnym państwem/ Oni mają takie same prawa jak my! Żyjemy w cywilizowanym świecie a ich tylko wrzucamy do domów i tak żeby nie wychodzili. Homofobie panuje tu jak nic.. Ech.. potem się dziwimy dlaczego akurat w Polsce jest tak nieprzyjemnie. Dyskryminowanie 2=ego człowieka! Nic więcej! A i homofobia to choroba psychiczna. Nie homoseksualizm. Pozdroo .

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-19 07:19:31

Tu nie chodzi o dyskryminowanie człowieka, a pewnych aspołecznych i niemoralnych zachowań- nauczcie się to w końcu rozróżniać, Wy wielce otwarci i tolerancyjni "progresywiści". Homofobia tak samo jak i homoseksualizm są takimi samymi odstępstwami od normy psychicznej i kulturowej, jak każda inna anomalia czy fobia. Pozdrawiam, nawet tych bezmyślnie tolerancyjnych.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-08 08:26:46

To tak jakby pedofile zaczęli narzekać że się ich dyskryminuje a w Polsce najmniej się ich toleruje...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-11-03 19:46:17

Co wy do gejów i lezbijek macie to tacy sami ludzie jak wy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-08 08:27:56

Mamy do nich to że oni nie są tacy sami jak my, jakkolwiek próbowali by to udowadniać nie wszystkim uda się zamydlić oczy...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-09-21 22:49:13

Ehh, dorośli ludzie, a nadal nie rozumieją , że homoseksualizm NIE jest chorobą. To coś z czym człowiek się rodzi. Niektórzy uświadamiają sobie, że są 'inni' w wieku 10 lat! Mam przyjaciela geja i przyznam szczerze, że jest to jedna z najinteligentniejszych i dobrze wychowanych osób jakie w życiu spotkałam. Ludzie, dlaczego tak ciężko jest wam tolerować odmienność? Czy to wina homoseksualistów, że są jacy są? To zwyczajny rasizm. Oczywiście nie popieram spraw takich jak adopcja dzieci przez pary tej samej płci, ale tylko dlatego, że w dzisiejszym świecie, dziecko pochodzącego z takiego domu zostało by wręcz 'zmiażdżone' przez środowisko. I zachowajcie kulturę, bo szczerze mówiąc więcej jest niekulturalnych osób heteroseksualnych niż wyzywających gejów/lesbijek.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-07 20:05:44

Jednym z najczęściej używanych argumentów przez gejów do obrony swojej orientacji jest stwierdzenie, że to nie jest choroba tylko człowiek się z tym rodzi. To jest bardzo mocny argument bo tak naprawdę jest nie do sprawdzenia. Gdyby naprawdę przebadać każdego geja to okazało by się, że jego orientacja ukształtowała się na opak z jakichś wyraźnych powodów. Nie znowu żadnej traumy, ale jakichś długoletnich bodźców. Ale ciężko by znaleźć człowieka naprawdę szczerego, który przez kilka tygodni poddawał by się badaniom - prawdziwie opowiadał o okresie swojego dorastania. Raczej każdy gej będzie bronił swojej nacji i wpływał na wynik badań. Chociażby dlatego, że inni go o to poproszą. A gdy czasem zdarzą się badania których werdykt jest zgodny z prawdą, to geje natychmiast go zakrzyczą - że kompletnie niewiarygodne bo coś tam, coś tam...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-07 20:07:35

"Czy to wina homoseksualistów, że są jacy są?" Równie dobrze można napisać: "Czy to wina pedofila, że jest jaki jest?"

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-07 20:11:43

"...bo szczerze mówiąc więcej jest niekulturalnych osób heteroseksualnych niż wyzywających gejów/lesbijek..." To dlatego, że hetero ogólnie jest dużo, dużo więcej. A skoro geje są tacy sami jak i my to pewnie niekulturalnych też jest nie mało... W ogóle naiwnym argumentem obrony homo jest stwierdzenie typu: "Oni są najinteligentniejszymi i najbardziej kulturalnymi ludźmi jakich znam" Żenada, tyle samo kultury w homo jak i w hetero. Widać to zwłaszcza po "paradach"...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-09-11 02:13:00

geje i lesby idzicie sie leczyc ! To nie naturalne... ludzie sa i powinni byc HEREROOOO

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-09-17 21:22:28

Jestem osobą tolerancyjną ale uważam, że związki gejowskie i lesbijskie są nienaturalne. Po prostu jest to choroba psychiczna, którą trzeba leczyć tak samo jak alkoholizm czy pedofilie. A pomysł z tymi podręcznikami jest chory, małe dzieci i tak nie zrozumieją, dlaczego niektórzy mają mamę i tatę a niektorzy 2 tatusiów lub 2 mamusie........

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-09-11 02:02:59

toleruje gejow ale zeby wciagac to biedne male dzieci to jest chore... to jest choroba moim zdaniem.... tak jak pedofilia... bo co ma poradzic biedy pedofil ze go dzieci tylko podniecaja... tak samo jak geja faceci... nie rowno cos maja... ale niech sobie beda ale dzieci niech w to nie wciagaja...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-09-14 13:29:47

zgadzam się w 100 % !!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-09-10 14:46:05

Ja nic do gejów (i lesbijek) nie mam, niech tworzą związki, dla mnie to zupełnie normalne być homo i nie być homo. To tak jak normalne jest być blondynką i brunetką. Tolerancja górą!!! A ci, co dają głupie komentarze typu geje są dziwni niech sie udławią swoim paplaniem!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-08 08:30:05

Kto papla że geje są dziwni? Nie zauważyłem, ale za to często można znaleźć twierdzenie że geje są zboczeńcami...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2010-09-10 11:15:25

ja do gejów nic nie mam. niech tworzą związki, niech się kochają, ich sprawa. ale nie chcę, aby narzucali mi, że to jest normalne, bo nie jest. ;/ to jest choroba.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-04-08 08:32:02

No właśnie. Ja nikomu do domu nie zaglądam i nie interesuje mnie co kto z kim robi. Ale te próby "uświadamiania" społeczeństwa zwłaszcza dzieci są zwykłym narzucaniem, dzieci są zmuszane do rozmyślania o czymś nienaturalnym...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz