Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?
Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.
Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!
źródło: www.hanter.pl
Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?
Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.
Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!
Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?
Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.
Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!
Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?
Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.
Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!
Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?
Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.
Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!
Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?
Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.
Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!
Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?
Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.
Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!
Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?
Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.
Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!
Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?
Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.
Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!
Reklamowanie środków antykoncepcyjnych, a zwłaszcza prezerwatyw, to nie łatwe zadanie. Jak bowiem przekonać, że jedna gumka jest lepsza od drugiej, skoro wyglądają i działają tak samo?
Kolejnym problemem jest fakt, że promowanie tego typu produktów nie może być zbyt dosłowne. Jeśli chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, wtedy nie możemy powiedzieć jasno, o co tak naprawdę chodzi.
Z pomocą przychodzą niedomówienia, ironia i humorystyczne podejście do tematu. Oto naszym zdaniem jedne z najciekawszych kreacji reklamowych w tej branży. Zaskakujące, intrygujące i całkiem zabawne!