PETA, słynna organizacja broniąca praw zwierząt, tym razem postanowiła uderzyć w najmłodszych i do nich zaadresować kolejną kampanię antymięsną. Pod wybranymi restauracjami sieci Mc Donald’s, dzieci otrzymają pudełka z zestawem „Unhappy meal”, w którym zamiast tradycyjnego hamburgera z frytkami i zabawką, znajdą straszydło w postaci zakrwawionego kurczaka lub wychudzonej krowy.
Także opakowanie nie należy do najsubtelniejszych. Zamiast roześmianego clowna, maluchy zobaczą okrutnego, dzierżącego siekierę pana McCruelty. Ciekawe jesteśmy, co sądzicie o pomyśle PETA? Z pewnością jest oryginalny, ale czy aby na pewno stosowny dla dzieciaków?
Natasza Lasky
Zobacz także:
Francuski "Vogue" wyśmiewa PETA!
Wraz z wydaniem sierpniowego "Vogue Paris" wybuchła zacięta dyskusja na temat stosowności edytorialu. Większość uznaje ten incydent za rażące nadużycie. A co wy sądzicie na ten temat?
Futra na czerwonym dywanie, czyli moda kontra PETA!
Chyba nie było w tym sezonie pokazu, na którym nie pojawiłby się choć jeden futrzany element – szal, etola czy nakrycie głowy.