Od zawsze podstawowym motywem końca października i początku listopada są kościotrupy. Szkielety być może nie są zbyt sympatycznymi stworami, ale dziś nie kojarzą się już tak strasznie. Temat wykorzystywano już na wiele różnych sposobów, ale pierwszy raz widzimy, by kościotrupy reklamowały coś tak... ludzkiego.
Nie wiemy czemu, postaciom składającym się z samych kości miałyby służyć prezerwatywy, ale to nie pierwsza reklama, której nie rozumiemy. Nie zmienia to jednak faktu, że wygląda to bardzo intrygująco.
Zobaczcie kilka kreacji artysty kryjącego się pod nazwiskiem Guillermo Vega stworzonych na potrzeby argentyńskiego producenta prezerwatyw marki Tulipan.
Zobaczcie kilka kreacji artysty kryjącego się pod nazwiskiem Guillermo Vega stworzonych na potrzeby argentyńskiego producenta prezerwatyw marki Tulipan.
Zobaczcie kilka kreacji artysty kryjącego się pod nazwiskiem Guillermo Vega stworzonych na potrzeby argentyńskiego producenta prezerwatyw marki Tulipan.
Zobaczcie kilka kreacji artysty kryjącego się pod nazwiskiem Guillermo Vega stworzonych na potrzeby argentyńskiego producenta prezerwatyw marki Tulipan.
Zobaczcie kilka kreacji artysty kryjącego się pod nazwiskiem Guillermo Vega stworzonych na potrzeby argentyńskiego producenta prezerwatyw marki Tulipan.
Więcej podobnych newsów znajdziesz na Hanter.pl
Zobacz także:
Najbardziej obleśne naczynia EVER: Z włosami, w odrażających kształtach (Kto to kupi?)
Uwaga! Te zdjęcia mogą odebrać apetyt!
Najgorsze photoshopowe wpadki: CO TU JEST NIE TAK? (Śmieszne pomyłki grafików - FOTO)
Oto zdjęcia, które znalazły się w modowych magazynach, brukowcach i katalogach reklamowych...