KASIA TUSK promuje swoje ulubione kosmetyki (Przetestujecie?)

Co wspólnego mają Burberry, Harrod`s i Kasia Tusk? Cała trójka stworzyła zestawy swoich ulubionych kosmetyków, które znalazły się w popularnym Glossybox.
KASIA TUSK promuje swoje ulubione kosmetyki (Przetestujecie?)
fot. www.makelifeeasier.pl
05.10.2013

Kariera Kasi Tusk nabiera coraz większego rozpędu. Nie dość, że córka premiera nie zważa na głosy krytyki płynące z każdej strony, to wręcz daje pstryczka w nos wszystkim swoim `hejterom`. Do współpracy zaprosiła ją właśnie znana firma Glossybox, oferująca za niewielkie pieniądze pudełka z markowymi kosmetykami, które przetestować może każdy. Do najnowszej paczki z linii limitowanej, produkty wybrała właśnie Kasia.

kasia tusk

fot. www.makelifeeasier.pl

`Od dziś możecie już kupić limitowaną edycję pudełka Glossybox, do którego sama dobrałam wszystkie produkty. (…) Jest mi niezwykle miło, że jako pierwsza blogerka w Polsce dostałam taką możliwość`- napisała Kasia na swoim blogu, gdzie zachęca swoje czytelniczki do zainwestowania w zestaw. 

Kasia Tusk

fot. www.makelifeeasier.pl

Zapewne wiele z Was, tak jak i ja, uwielbia kosmetyczne nowości, dlatego z wyjątkową starannością wybierałam każdy kosmetyk – zachęca Kasia na swoim blogu.

Kasia Tusk Glossybox

fot. www.makelifeeasier.pl

Koszt subskrypcji pudełka z markowymi kosmetykami to 49 zł na miesiąc. Wydaje się niewiele, jednak wszystko ma swoją cenę – najczęściej w zestawie pojawiają się miniaturowe wersje kosmetyków, raczej do przetestowania niż regularnego używania. Oczywiście kiedy dany produkt przypadnie nam do gustu, istnieje możliwość kupna jego pełnowymiarowej wersji. Naturalnie już za większe pieniądze.

kasia tusk

fot. www.makelifeeasier.pl

Na swoim blogu Tusk bardzo często pisze o kosmetykach, które poleca. Nic więc dziwnego, że Glossybox zdecydował się na stworzenie pudełka sygnowanego jej nazwiskiem. Jest to dla niej ogromne wyróżnienie  – poprzednie zestawy limitowane przygotowywane były bowiem m.in. przez Burberry, Harrod`sa, czy blogerkę `The Men Repeller`. 

Kasia Tusk

fot. www.makelifeeasier.pl

Taka reklama na pewno trafi do serc najwierniejszych fanek blogerki, które dołożą cegiełkę do jej biznesu.  Według `Newsweeka` już teraz zarabia na blogu około 50 tysięcy miesięcznie, a współpraca z Glossyboxem wydaje się być naprawdę niezłym interesem.

Macie ochotę przetestować kosmetyki polecane przez córkę premiera?

Polecane wideo

Komentarze (1)
Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 05.10.2013 21:55
nie
odpowiedz

Polecane dla Ciebie