JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

09 Września 2013

Czasem gesty potrafią powiedzieć więcej, niż słowa. Trzeba tylko nauczyć się je odczytywać.

facet

Fajnie by było czasem umieć czytać w myślach faceta. Pozwoliłoby nam to zaoszczędzić sporo czasu, który tracimy na zastanawianie się, czy jeszcze do nas zadzwoni. Póki jednak zwykli śmiertelnicy nie mają takich zdolności, trzeba kombinować i zacząć bacznie przyglądać się obiektowi naszych westchnień. Bo wcale nie musisz być wróżką, by szybko stwierdzić, czy facet jest tobą zainteresowany, czy nie!

Bardzo wiele w tej kwestii może zdradzić nam język ciała, którego znaczenie od lat doceniają znani mówcy i politycy na całym świecie. Wykonując pewne gesty, człowiek zdradza bardzo wiele. To przez ich złe odczytywanie wielu panów upiera się przy tezie, że kobiece `nie` zawsze znaczy `tak`. A przecież doskonale wiemy, że to nie takie proste.

-W randkowaniu duże znaczenie ma przekaz niewerbalny – zgadza się Joe Navarro, autor książki `Co mówi nasze ciało` - Większość z nas nie zdaje sobie sprawy z tego, że słowa, które wychodzą z naszych ust na romantycznym spotkaniu, nie są aż takie ważne.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (32)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2015-09-20 20:56:38

re: JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

Kiedy jestem ciekawa swoich spraw uczuciowych kontaktuję się z wróżbitą Paulusem (wrozbitapaulus.pl), jak dotychczas wszystkie jego wróżby w stosunku do mnie się sprawdzały.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-10 17:38:57

re: JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

a co oznacza kiedy kolega strzelił moim biustonoszem?;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Pinky
(Ocena: 5)
2013-09-17 21:58:48

ahahha to znaczy, że działasz na niego całkowicie aseksualnie ! :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-10 14:13:43

re: JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

Ja tez tak mam że jak ktoś mi się podoba to nic z tego a jak się nie podoba o to wtedy jakoś ciągnie do mnie ,masakra ,a ile tych beznadziejnych przypadków już było łooooooo ...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 20:09:18

re: JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

Na mnie lecą tacy co ja na nich nie lece , a jak mi sie jakiś podoba i próbuje przyciągnąć jego wzrok to się odwraca i dziwnie patrzy , nw co jest ze mną nie tak nie jestem brzydka , głupia też nie tylko normalna dziewczyna a nigdy ni mogę sie spodobac akurat temu co chce i mam z tym problem no już mnie to denerwuje nw co robić;(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 20:39:10

mam to samo ;(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-11 10:40:27

i ja ale lipton:(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
P
(Ocena: 5)
2013-09-09 19:23:20

re: JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

Jak się mu źrenice powiększają na Twój widok to znaczy,że na Was leci... Ja już to sprawdziłam ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-12 10:35:46

mój ma tak ciemne oczy, że mu źrenic nie widać! jak żyć?!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-12 22:28:37

hahahaha dobre xD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Amy
(Ocena: 5)
2013-09-09 15:26:55

re: JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

Gdyby to było takie proste. Mój "obiekt westchnień" jest dość skomplikowany i ciężej go rozszyfrować ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 15:34:36

opowiadaj! :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
A.
(Ocena: 5)
2013-09-09 19:31:59

Ooo nie jestem sama ;) moj obiekt westchnien to po prostu dziwny typ ... ^^ od roku ze soba piszemy dzien w dzien !! studiowalismy razem, w wakacje troche sie spotykalismy ale nie za czesto ;/ troche sie zachowywał na zasadzie 'chce ale sie boje' duzo do opowiadania :p byl o mnie nie raz zazdrosny, mowil ze teskni, ogolnie tak jakby mu zalezalo ale widywalismy sie raz na miesciac ;) a od czasu gdy mi yy.... wylizal xD [(ale sam nie wymagal niczego zebym mu robila) hahah troche za duzo wina wypilismy tak wyszlo ;p i jeszcze dodam ze mialam tyko jednego chlopaka 2 lata temu zeby nei bylo ;) ] z poczatku był dziwny jakby sie tego wstydzil a teraz malo co sie odzywa ;] i podkreslam ze przez rok dzien w dzien gadalismy ! totalnie nie rozumiem o co mu chodzi ;/ meczy mnie to ze tyle to trwa.... rok ! on nigdy nei mial dziewczyny jesli chodzi o zwiazek a jednak ma swoje lata ^^ nie wiem czy daltego ze moze niedojrzaly ? Doradzcie mi cos ! :( Nie mam pojecia co robic juz nie mam sily.... I nie jest to jakis alfons i babiarz bo mamy troche wspolnych znajomych to bym wiedziala jest raczej dosc niesmialy... POMOCY !!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 19:35:25

czy on ma na imię tomek?;>

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
A.
(Ocena: 5)
2013-09-09 19:43:55

Nie :P hah a skad to przypuszczenie :D ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 19:52:11

a może Mateusz? :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
A.
(Ocena: 5)
2013-09-09 19:53:37

Tez nie ! :P nie istotne ;) prosilam o pomoc a nei zgadywanki :(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 19:54:48

Ja mam podobny przypadek... Jak o niego zabiegadałam to mnie olewał i się oddalał, a teraz jak widzi, że gadam też z innymi facetami i się dobrze bawię bez niego to mnie obserwuje i robi jakieś podchody.. ;) Więc ty tamtego też olej i zobaczysz efekty ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Dobra rada.
(Ocena: 5)
2013-09-09 21:24:32

Dajcie sobie spokój, po prostu bawią się wami.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 21:33:10

stąd to przypuszczenie bo miałam identyczną sytuację, dosłownie jakbym czytała o nim :) generalnie faceci to jakiś podgatunek i nie ma rady na nich, szczególnie na takie beznadziejne przypadki jak tomek albo pan X ;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
A.
(Ocena: 5)
2013-09-09 23:05:26

Ehh... ale do tych beznadziejnych przypadkow nie wiedziec czemu bardzo nas ciagnie :(

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 23:59:19

Midwey to Ty ?:P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 14:49:04

re: JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

4/5 że mnie nie chce. Jego strata.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Lucia
(Ocena: 5)
2013-09-09 15:28:10

Właśnie, Jego strata! Chociaż raz ktoś kto się nad sobą nie użala ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 15:34:11

W sumie to mi jest smutno, no ale ja jestem młoda (21) on ma 32 lata więc to jemu zegar zaczyna powoli tykać a nie mnie. Szkoda, bo fajny z niego koleś.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
as
(Ocena: 5)
2013-09-09 18:08:59

ja 23, on 31. Nie będę już za nim biegać... Bawidamek i Piotruś Pan w jednym ;]

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 21:34:23

Olej, go jego strata :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 12:28:59

re: JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

Szkoda tylko, że faceci nie potrafią odczytywać gestów kobiet, które zdradzają brak zainteresowania. Nie chce mówić wprost, że nic z tego bo nie lubię sprawiać komuś przykrości.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 13:33:18

dokładnie!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-09-09 11:51:10

re: JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

z tym wypinaniem piersi do przodu i prostowaniem się to większość moich kolegów tak robi. Czy to znaczy, że są mną zainteresowani choć jestem w długoletnim związku z ich przyjacielem? ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Alicja
(Ocena: 5)
2013-09-09 08:55:40

re: JĘZYK CIAŁA: Po tych gestach poznasz, że ON jest Tobą zainteresowany!

hahaha :)) uwielbiam jak mój chłopak wypina piers przy mnie i się prostuje :D Teraz już wiem dlaczego :D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz