Grafik płakał jak retuszował! Reklama, którą przetestujesz swoją spostrzegawczość

25 Lutego 2016

Tym razem to nie wpadka, ale zamierzony efekt. Znajdź 11 błędów.

wpadka photoshop

Czy reklamy mogą nas jeszcze zaskakiwać? Wydaje się, że ludzkość widziała już wszystko, ale ten producent batonów nie tylko się promuje, ale przy okazji testuje naszą spostrzegawczość. Nietypowa reklamówka pojawiła się w jednym z amerykańskich magazynów poświęconych sportowi i zdrowemu stylowi życia. Niektórzy twierdzą, że to jawny przytyk pod adresem mediów, które starają się retuszować wszystkie niedoskonałości.

Tym razem grafik jednak przesadził. W pogoni za ideałem drastycznie zmienił ciało modelki i zapomniał o wielu istotnych szczegółach. To zamierzony efekt, który ma przyciągnąć uwagę czytelników na dłużej, ale podobne wpadki w Photoshopie to zazwyczaj zwykłe niedopatrzenie.

Uda Ci się wskazać wszystkie graficzne błędy? Jest ich aż 11...

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (6)
ocena
3/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 1)
2016-02-28 20:24:03

re: Grafik płakał jak retuszował! Reklama, którą przetestujesz swoją spostrzegawczość

a to ze woda po jednej stronie jest wyżej niż po drugiej i że ma zamazaną piętę to już nie błąd?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2016-02-25 07:08:38

re: Grafik płakał jak retuszował! Reklama, którą przetestujesz swoją spostrzegawczość

Przecież to nie miało być dążenie do ideału idioci -_-

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-02-25 12:12:34

"To zamierzony efekt, który ma przyciągnąć uwagę czytelników na dłużej". dziewczyno, cały artykuł składa się z około 10 zdań... naprawdę to zbyt dużo dla ciebie?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 1)
2016-02-25 07:04:13

re: Grafik płakał jak retuszował! Reklama, którą przetestujesz swoją spostrzegawczość

Przeczytajcie najpierw napis na tej reklamie, a jak nie rozumiecie angielskiego, to go przetlumaczcie. Potem piszcie jakieś artykuły ewentualnie. Przecież to chodzi o to, że graficy nie byli sobą, bo nie zjedli snikersa. Nie znacie reklam snikersa?!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-02-25 12:10:21

a ty najpierw przeczytaj artykuł, a potem komentuj... "W pogoni za ideałem drastycznie zmienił ciało modelki i zapomniał o wielu istotnych szczegółach. To zamierzony efekt, który ma przyciągnąć uwagę czytelników na dłużej [...]". jeszcze raz, jeżeli nie zauważyłaś: "To zamierzony efekt, który ma przyciągnąć uwagę czytelników na dłużej".

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2016-02-26 10:15:29

Dokladnie tak!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
  • Strona 1 z 1