Firmy odzieżowe i kosmetyczne potrafią przesadzić - Zobacz ich ZAKAZANE REKLAMY! (Są dość wulgarne)

17 Czerwca 2013

Seks i kłamstwo to znane motywy kampanii reklamowych.

tom ford

Świat reklamy od lat rządzi się swoimi prawami. Twórcy tego typu materiałów coraz śmielej przekraczają kolejne granice, najczęściej wyznając zasadę, że „seks się sprzedaje” lub zwyczajnie fałszując rzeczywistość. Przykłady tego typu działań znajdziecie w naszej galerii zakazanych kampanii reklamowych.

Większość z nich jest tak kontrowersyjna, że niezbyt długo mogły reklamować prezentowane produkty. W wielu krajach działają wyspecjalizowane agencje zajmujące się etyką mediów, które mogą zablokować niepożądane treści. Taki właśnie koniec spotkał wszystkie zaprezentowane tutaj reklamy.

Nie oznacza to jednak, że nie trafiły one do odbiorców. W Internecie radziły sobie całkiem nieźle. Zobaczcie najbardziej skrajne przykłady reklamowej kontrowersji.

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (13)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Ala
(Ocena: 5)
2013-06-18 09:03:51

re: Firmy odzieżowe i kosmetyczne potrafią przesadzić - Zobacz ich ZAKAZANE REKLAMY! (Są dość wulgarne)

ale prawie gołe cycki w reklamach to już można pokazywać

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-17 20:22:40

re: Firmy odzieżowe i kosmetyczne potrafią przesadzić - Zobacz ich ZAKAZANE REKLAMY! (Są dość wulgarne)

ta z motywem ostatniej wieczerzy- świetna! pewnie kroplą, która przelała czarę była kobieta na miejscu Jezusa ;) mi się właśnie najbardziej spodobała ta przewrotność reklama z dziewczyną na drabinie- hasło tej kampanii niestety jest jak najbardziej prawdą co tu dużo mówić reklama z Dakotą- totalna przesada, moim zdaniem Dakota ma tak poważny typ urody, że wygląda tu na 18 minimum ta z dziewczyną na torach- bez komentarza, doszukiwać się takich pierdół... ta z marynarkami- obrzydlistwo, bardzo dobrze, że została zakazana ta z koszulką, kokainą- kontrowersyjne, ale według mnie ma w sobie mnóstwo artyzmu i pomysł bardzo niebanalny ta z wygoloną literą G- głupia po prostu ta z perfumą na ci@ie- uprzedmiotawia kobietę, płytka i niesmaczna te ze sztucznymi rzęsami- i bardzo dobrze! już dawno powinni zabronić reklam, które zakłamują rzeczywistość

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-17 18:39:37

re: Firmy odzieżowe i kosmetyczne potrafią przesadzić - Zobacz ich ZAKAZANE REKLAMY! (Są dość wulgarne)

O co chodzi w reklamie z Dakotą Fanings? Co jest niby nie tak?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-17 18:40:23

A już czaję, doczytałam się. Dziwne.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ml
(Ocena: 5)
2013-06-17 13:48:19

re: Firmy odzieżowe i kosmetyczne potrafią przesadzić - Zobacz ich ZAKAZANE REKLAMY! (Są dość wulgarne)

też nie ściągam skarpetek, bo mi zawsze zimno

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-17 17:39:46

hgahaha no ja tak samo XD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-17 12:00:23

re: Firmy odzieżowe i kosmetyczne potrafią przesadzić - Zobacz ich ZAKAZANE REKLAMY! (Są dość wulgarne)

Polecam książkę Toscaniego "Reklama, uśmiechnięte ścierwo", bardzo ciekawie opisane dlaczego robi się takie reklamy :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-17 10:36:42

re: Firmy odzieżowe i kosmetyczne potrafią przesadzić - Zobacz ich ZAKAZANE REKLAMY! (Są dość wulgarne)

mi się wszystkie podobają ;) przynajmniej są ciekawe

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Mona
(Ocena: 5)
2013-06-17 11:34:24

Sorry, ale co widzisz ciekawego w reklamie tuszu. gdzie efekt zastąpiły sztuczne rzęsy, albo w tej o marynarkach. Niektóre mi się podobały - np. ta nawiązująca do ostatniej wieczerzy, albo o uzależnieniu od mody, ale większość jest bez sensu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-17 12:16:03

Mi się podobała ta z wciąganiem koszulki oraz ta gdzie dziewczyna stoi na drabinie. Ostatnia wieczerza - mogłaby zostać zastąpiona jakimś symbolem z islamu. Osobiście nie robiłoby to na mnie wrażenia gdyby nie fakt, że zewsząd się czepiają tylko jednej religii, o buddyzmie ani islamie takich reklam nie tworzą. Pozostałe reklamy sprowadzające kobietę tylko do jednej roli - worka na spermę, może są prowokujące, ale niesmaczne i smutne. Był "artykuł" o kobietach po mastektomii, którym zrobiono fotki, a potem je facebook usunął. I teraz one przeżywają takie tragedie, a mężczyzna sprowadza kobietę tylko do tzytzków i tyłka. I co? Jak przeżyję osobistą tragedię to już nie będę kobietą, bo nie będę miała tych dwóch części? Osobiscie zaczynam się irytować gdy takie coś naokoło.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-17 02:59:33

re: Firmy odzieżowe i kosmetyczne potrafią przesadzić - Zobacz ich ZAKAZANE REKLAMY! (Są dość wulgarne)

nie widze zadnego podtekstu w reklamie perfum ze str 4 z dakota fanning...chcicalabym zobaczyc tych debili co uznali ja za niestosowna

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-17 05:20:35

Z tego co wiem, to chodziło tutaj o słowo "deflowering", które ma podtekst seksualny, oznacza utratę/odebranie dziewictwa. Flakon z kwiatem pomiędzy nogami tak został zinterpretowany. Dla nas może to nie mieć zbyt wielkiego sensu, ale w języku angielskim owszem. :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-17 13:08:27

koleżanka powyżej ma rację - chodzi tu o grę angielskich słów. wiedząc o tej grze można powiedzieć, że rzeczywiście są przesłanki do uznania tej reklamy za reklamę z podtekstem seksualnym.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz