Firmowe logotypy, które wyjątkowo DZIWNIE SIĘ KOJARZĄ (Też to widzisz?)

Chyba nie tak powinno to wyglądać...
Firmowe logotypy, które wyjątkowo DZIWNIE SIĘ KOJARZĄ (Też to widzisz?)
09.12.2013

Każda uznana marka ma swój logotyp, który kojarzy się jednoznacznie z nią. Powinien być w miarę prosty, ale na tyle wymowny, by zapadł nam w pamięć. To nie jest wcale takie proste. Projektanci muszą w jednym znaku graficznym ująć wszystko – nazwę firmy, profil jej działalności, emocje, z którymi powinna się kojarzyć itd.

To jednak nie koniec trudności. Na logo należy spojrzeć ze wszystkich możliwych stron, by być pewnym, że przyniesie odwrotnego skutku wizerunkowego. Przykłady, które chcemy Wam pokazać, udowadniają, że niektórym zabrakło wyobraźni. Widzieli to, co chcieli zobaczyć i nie dostrzegli tego, co inni. Są tak dwuznaczne, że trudno tego nie zauważyć... Wszystkie wydają się wyjątkowo nieprzyzwoite. 

A może to nie problem samych logotypów, ale naszych dziwnych skojarzeń? Nie chcemy niczego podpowiadać. Po prostu je zobaczcie...

śmieszne logo

Klinika dentystyczna

śmieszne logo

Instytut Orientalistyki na jednym z brazylijskich uniwersytetów

śmieszne logo

Klinika pediatryczna

śmieszne logo

Apteka

śmieszne logo

Naprawa komputerów

śmieszne logo

Sklep MegaFLICKS

śmieszne logo

Centrum edukacyjne

śmieszne logo

Firma odzieżowa

śmieszne logo

Organizacja zdrowotna

Polecane wideo

Komentarze (7)
Ocena: 5 / 5
Anonim (Ocena: 5) 10.12.2013 12:40
żałosne papilocie :/
odpowiedz
sabi (Ocena: 5) 10.12.2013 09:57
A gdzie logo Poczty polskiej :)
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 09.12.2013 17:08
nie wiem co za nie wyżyty przygłup pisał ten artykuł... we wszytkim widzi sex esx i zboczenie,,,
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 09.12.2013 12:20
Polecam zrewitalizowane logo poczty polskiej! ;D
odpowiedz
Anonim (Ocena: 5) 09.12.2013 11:30
a nowe logo poczty polskiej? też kogoś poniosła wyobraźnia ;)
odpowiedz

Polecane dla Ciebie