Dzieci wychowywane przez gejów i lesbijki są zdrowsze i szczęśliwsze? Tak twierdzą badacze!

16 Czerwca 2013

Najnowsze badania podważają dotychczasowe teorie o wpływie homoseksualnych rodziców na psychikę dziecka.

geje

Jak wykazały najnowsze badania australijskich naukowców, dzieci wychowywane przez homoseksualnych rodziców cieszą się lepszym zdrowiem i są bardziej związane ze swoimi rodzinami, niż te wychowywane przez pary heteroseksualne. Biorąc pod uwagę liczne głosy sprzeciwiające się adopcji dzieci przez pary gejów, takie rewelacje mogą wywołać spore zamieszanie.

Badania przeprowadzono na 500 australijskich dzieciach. Ich wyniki jasno wskazują, że samoocena dzieci homoseksualistów i ilość czasu, który spędzają ze swoimi rodzicami wcale nie odbiega od wyników osiąganych przez dzieci z rodzin tradycyjnych.

 

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (73)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-28 19:10:55

re: Dzieci wychowywane przez gejów i lesbijki są zdrowsze i szczęśliwsze? Tak twierdzą badacze!

HAHAHA GEJE ROBILI TE BADANIA! ŚWIAT ZMIERZA KU ZAGŁADZIE! PO CO ASTEROIDA JAK MOŻNA LUDZKOŚĆ ZNISZCZYĆ PRZEZ INWAZJĘ HOMO!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Mały
(Ocena: 5)
2013-06-18 19:41:26

re: Dzieci wychowywane przez gejów i lesbijki są zdrowsze i szczęśliwsze? Tak twierdzą badacze!

Dziecko do prawidłowego rozwoju potrzebuję wzorców, męskiego i żeńskiego, jeżeli z jakiś powodów matka wychowuje dziecko samotnie to na jej barki spada odpowiedzialność za dostarczenie wzorców dziecku innych niż ojciec (wujkowie, dziadkowie itd). Dziecko czerpie wzorce z najbliższego otoczenia, z rodziny, jeżeli będzie mieć dostęp do jedynie kobiecej lub męskiej energii w najbliższym otoczeniu (w rodzinie) cały prawidłowy rozwój i pojmowanie świata zostanie zaburzony. Nie mamy nawet pojęcia do czego to może doprowadzić, jeżeli dojdzie do tego, że będzie możliwa adopcja dzieci przez pary homoseksualne konsekwencjach najprawdopodobniej będą mogli zbadać dopiero kolejne pokolenia. Moim zdaniem pragnienie ludzi, którzy świadomie decydują się żyć w parach homoseksualnych aby mieć dziecko nie mogą być opłacone takim jak mniemam ogromnym ryzykiem i ewentualnymi krzywdami w przyszłości. Czy ktoś z szanownych internautów na własnej skórze przekonał się co to znaczy być wychowywanym przez dwie matki lub przez dwóch ojców aby na tyle pewnie opowiadać się za adopcją dzieci przez pary homoseksualne?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Natalia
(Ocena: 5)
2013-06-18 20:33:04

Kto powiedział, że jak dwie kobiety będą wychowywać dziecko to nie będzie ono miało męskich wzorców? Bredna. Poza tym jak osoba homoseksualna będzie chciała mieć dziecko to i tak i tak będzie je mieć. Co to za problem "poprosić kogoś o pomoc"

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Natalia
(Ocena: 5)
2013-06-18 18:22:48

re: Dzieci wychowywane przez gejów i lesbijki są zdrowsze i szczęśliwsze? Tak twierdzą badacze!

W mojej rodzinie jest osoba z domu dziecka. Bidul to masakra. Lepiej mieć dwóch ojców, czy dwie matki niż nie mieć nikogo. Nie mówcie mi błagam, że dwóch ojców zrobi z dziecka homo, bo co do orientacji to ona jest akurat wrodzona. Poza tym jak matka sama wychowuje dziecko to tez ono nie ma wzorcu meskiego, to czemu nie maja to robic dwie kobiety?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Mały
(Ocena: 5)
2013-06-18 17:27:53

re: Dzieci wychowywane przez gejów i lesbijki są zdrowsze i szczęśliwsze? Tak twierdzą badacze!

podejmując decyzje odnośnie prowadzenia swojego życia powinno się przyjąć pełne konsekwencję jakie to ze sobą niesie, czyli w tym wypadku biologiczna i naturalna niemożliwość posiadania potomstwa. Wielki, piszesz "na szczęście dobór naturalny ich dopadnie..." zastanów się chwilę nad swoim stwierdzeniem, pomyśl które to pary i jakie wychowanie gwarantują przedłużenie ludzkiego gatunku. Badanie o których jest TU napisane są przynajmniej śmieszne. Pary (niektóre) homoseksualne dopiero od niedawna w niektórych krajach uzyskały możliwość adopcji. Nie wiemy co to ze sobą przyniesie. Badania polegające na samoocenie to jakieś śmiechu warte kpiny. A sam tytuł artykułu którego późniejsza treść głosi inaczej jest atakiem na wychowanie przez pary heteroseksualne, ale rozumiem, masa ludzi nie zagłębia się w treść....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Wielki
(Ocena: 5)
2013-06-17 17:42:09

re: Dzieci wychowywane przez gejów i lesbijki są zdrowsze i szczęśliwsze? Tak twierdzą badacze!

Cieszy mnie, że świat idzie do przodu, ale zanim wymrą pokolenia zacofanych idiotów, krytyki będzie mnóstwo, na szczęście dobór naturalny ich dopadnie, prędzej czy później. Słowo romka z biedronki nie znaczy nic, więc wszyscy Ci, którzy głoszą tu zacofane i nietolerancyjne komentarze, nadal niech tkwią w swojej komunie ;) Nie orientacja świadczy o człowieczeństie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kaka
(Ocena: 5)
2013-06-17 15:35:46

chyba naprawdę świat oszalał. dopsz, ciekawe jak to jest mówić do faceta MAMA, ew. do kobiety TATA...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-16 19:42:55

re: Dzieci wychowywane przez gejów i lesbijki są zdrowsze i szczęśliwsze? Tak twierdzą badacze!

Małżeństwo to tylko słowo. Czy róża by nie pachniała gdyby nazywała się szczecina? Bez sensu kłócenie się o samo słowo małżeństwo skoro na tej samej zasadzie ma działać. Poza tym wolę by dziecko wychowywało się w szczęśliwej rodzinie pary homoseksualnej niż w patologicznej rodzinie pary heteroseksualnej. Dla mnie nie ma znaczenia czy dwóch tatusiów, tatuś i mamusia czy dwie mamusie, ważne by dzieci kochać i je szanować. Szkodę tym dzieciom wyrządzają TYLKO i wyłącznie ludzie nietolerancyjni, którzy chętnie rzucają kamieniami w takie osoby. Nie jestem osobą homoseksualną, nie jestem nawet biseksualna, ale wolałabym by moje dziecko wychowało się w normalnej, kochającej się rodzinie, wolałabym być matką lesbijką niż matką, która jest nieszczęśliwa przy facecie, który pije i ją bije. Najważniejsze by w rodzinie nie było patologii, bicia, pijaństwa, narkotyków.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-16 19:48:36

Zgadzam sie. Poza tym i tak dzieci glownie wychowuja matki, a ojcowie gdzies tam sie pojawiaja w tle, wiec co za roznica - dwoje "mam", czy dwoje "ojcow"? W przypadku wychowywania dziecka tylko przez dwoch mezczyzn - na pewno w ich otoczeniu sa kobiety (i odwrotnie, w przypadku par lesbijek - mezczyzni), ktorzy tez moga stanowic wzor zachowan dla dziecka. ;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-16 20:11:11

Zgadza się. Tak więc nie ma sensu im tego zabraniać, bo raz, że w parach hetero również ludzie się rozchodzą i nie ma pełnej rodziny, bo tatuś olewa i ucieka zakładając kolejną, kolejną i tak do znudzenia. I co? Zabrać matce dziecko, bo nie ma pełnego modelu rodziny i dziecko będzie pokrzywdzone? Tak samo kiedyś rozwody były czymś dziwnym (20 lat temu gdy chodziłam do szkoły) i patrzyło się na takie dzieci inaczej, tak samo teraz rozwody już są normą i lepiej się rozstać niż tkwić w toksycznym związku. Nic na siłę. A mówiąc, że to sprzeczne z naturą... błagam Was! Kobieta chce dziecko to wystarczy, że wybierze samca i hulaj dusza, piekła nie ma! W przypadku mężczyzny jest to bardziej skomplikowane, ale spłodzić potomka też może bez problemu, a potem rozejść się z kobietą lub np. adopcja ze wskazaniem. I tak i tak wszystko jest możliwe! Tylko problem w tym, że homoseksualni NIE CHCĄ KOMBINOWAĆ tylko chcą LEGALNIE wszystko mieć załatwione, co jest dobre także dla SKARBU PAŃSTWA! No ale... zacofanie i nietolerancja robi swoje... Choć niegdyś w Grecji i innych starożytnych państwach homoseksualizm był czymś normalnym, więc o zacofaniu też zbytnio nie może być mowy ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ola
(Ocena: 5)
2013-06-16 20:11:30

całkoicie się zgadzam lepiej alby mało dwóch tatusiów niż mame prostytutke albo ojca alkoholika. Dziecko dyskryminowane w szkole(poprzez swoich rodziców) jest silniejsze psychicznie w życiu niż inne dzieci. Niestety u nas w Polsce zacofane społeczeństwo dalej będzie twierdzić że to jest złe.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-16 20:32:38

Akurat Grecji bym tu nie przywoływała bo tam akurat szerokie uznanie miały również inne, zasługujące na potępienie praktyki związane z małymi chłopcami. Za to Polska ma tradycje bardzo tolerancyjne i w czasach swej największej świetności nie tylko była schronieniem dla wyznawców różnych religii, którzy na zachodzie Europy byli represjonowani, ale też dozwolone były związki homoseksualne za które w innych krajach groziły poważne kary.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-16 20:58:05

Wiem, że były różne praktyki, ale chodziło mi TYLKO o homoseksualizm by pokazać, że nie wziął się on znikąd i jest od niepamiętnych czasów. Druga sprawa to masz rację z tolerancją, tylko problem w tym, że ona się skończyła i nagle ludzie chcą w siebie kamieniami rzucać za inność. Dla mnie to nienormalne, bo nikt nie chce tu niczyjej krzywdy tylko by żyć w zgodzie ze sobą.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
ralo
(Ocena: 5)
2013-06-16 17:38:33

re: Dzieci wychowywane przez gejów i lesbijki są zdrowsze i szczęśliwsze? Tak twierdzą badacze!

autorze jakie dotychczasowe teorie? chyba jednak dotychczasowe STEREOTYPY podwaza

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
arrrr
(Ocena: 5)
2013-06-16 15:12:54

re: Dzieci wychowywane przez gejów i lesbijki są zdrowsze i szczęśliwsze? Tak twierdzą badacze!

Napisz komentarz...W Australii lewacka propaganda ma sie bardzo dobrze...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-16 20:55:52

śmieszne to wasze "lewactwo". wszędzie widzicie lewactwo, co?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-16 14:10:49

re: Dzieci wychowywane przez gejów i lesbijki są zdrowsze i szczęśliwsze? Tak twierdzą badacze!

Przecież takie dzieci nie miałyby życia wśrod rówiesnikow.. i żal do rodziców, że to ich zasługa

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-16 19:49:55

Żal do ludzi, którzy by ich szykanowali, a nie do rodziców. Zasługa ludzi nietolerancyjnych - nie rodziców. Nie wiem jakim jesteś człowiekiem, ale ja do moich rodziców nie miałabym żadnego żalu, podobnie jak obecnie nie mam żalu do nich, choć Twoim tokiem rozumowania powinnam mieć, bo wszystkiemu są winni rodzice. Jak ktoś jest rudy i przezywany w szkole to winni są rodzice, którzy są rudzi i zdecydowali się na dziecko. Jak ktoś ma wadę genetyczną to winni są rodzice, że zdecydowali się urodzić. Itd itp można wymieniać i wymieniać. Nie tędy droga. Jak dziecko kocha rodzica to nie ma do niego pretensji o "inszość". Tym bardziej, że gdyby ludzie nie rzucali kamieniami to takie coś stało by się bardziej normą, więc i takie dzieci mogłyby się się normalnie wychowywać, bo pewnie nagle większość ukrytych gejów i lesbijek by wyszła z kryjówki. Może by się okazało, że wasi najbliżsi sąsiedzi to także homoseksualni.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-16 19:53:00

Na pewno takim dzieciom na poczatku byloby trudno, bo zawsze znajda sie zle wychowani i niedoedukowani ludzie, ktorzy beda saczyc jad, choc na pewno nie wszyscy, niektorzy wychowuja swoje dzieci w tolerancji. Zacznijcie od wychowywania swoich dzieci w tolerancji, a wowczas wszyscy bedziemy zyc in love and peace! :P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-16 20:13:00

No właśnie, chcą dobra dla dzieci, a sami wychowują ich na nietolerancyjnych skinów, którzy chętnie zrobiliby krzywdę drugiemu człowiekowi, a wyznanie, kolor skóry czy orientacja to tylko pretekst. Tak więc zacznijcie od siebie, a nikomu krzywda się nie stanie. O dzieci w rodzinach homoseksualnych się nie bójcie, tylko lepiej o swoje "pociechy", które nietolerancję wynoszą z DOMU!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-06-17 16:33:26

gowna prawda....takie dzieci nie mialyby zycia tylko w Polsce

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz