CIĘŻKI JEST LOS KASJERKI: Złośliwi klienci wciąż poniżają bezbronne pracownice hipermarketów!

25 Marca 2011

Pracownicy kas nie mogą nic z tym zrobić, wciąż muszą się tylko miło uśmiechać.

kasjerka

Klienci robiący zakupy w supermarketach coraz częściej uważają, że wszystko im wolno. Pozbawieni jakichkolwiek zahamowań, wyładowują swoje codzienne stresy i frustracje na niewinnych kasjerkach.

Z anonimowej ankiety przeprowadzonej wśród pracowników kas wynika, że ich największym problemem nie są wcale sadystyczni kierownicy, ale właśnie klienci sklepu. Osoby robiące zakupy często wyżywają się na bezbronnych pracownikach. Kasjerzy są obrażani, poganiani, traktowani z góry, a nawet popychani czy bici.

Klienci często uważają, że przy kasach siedzą jedynie Osoby niewykształcone, bezmyślne, i że można je do woli obrażać. Jak mówią sami kasjerzy, często można usłyszeć, że się jest nieukiem, że zajmuje komuś miejsce pracy, bo klientowi nie zgadza się cena, bo kupił nie to, co chciał. My nie możemy wchodzić w dyskusję, musimy wręcz łagodzić sytuację. A to nie spływa po człowieku, można się naprawdę załamać.

Zdenerwowanych kasjerów najbardziej stresuje to, że nie mogą oni nikomu zwrócić uwagi. Chcąc utrzymać swoją pracę, cały czas muszą zachowywać zimną krew i nie wchodzić w żadne dyskusje z konsumentami. Taka sytuacja odbija się bardzo negatywnie na ich zdrowiu psychicznym. Wciąż poniżani i ktytykowani bardzo często popadają w depresję...

Karina Hefner

Zobacz także:

KOLEJNE WPADKI GRAFIKÓW: Modelki Victoria's Secret nienormalnie odchudzone w Photoshopie!

Historia podobna do afery sprzed dwóch lat, kiedy to modelki Ralpha Laurena miały talie węższe od głów!

Jedna z tych kobiet ma 26 lat, inna 56 lat, wśród nich jest również... Kate Moss! ZGADNIJ, KTO JEST KIM!

Okazuje się, że piękne nogi i pośladki można mieć w każdym wieku, trzeba tylko właściwie się o nie troszczyć!

Strony

Komentarze (87)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

dora
(Ocena: 5)
2013-09-12 18:22:19

re: CIĘŻKI JEST LOS KASJERKI: Złośliwi klienci wciąż poniżają bezbronne pracownice hipermarketów!

ja niestety natknęłam się na bardzo nie miłą kasjerki w biedronce, mój synek który dopiero co skończył dwa latka siedział grzecznie w wózku i tyle że po prostu kilka razy popiskiwał (on to traktuje jak zabawę), oczywiście próbowałam go uciszać ale to jeszcze małe dziecko. A pani w kasie opierniczyła mnie i kazała mi uciszyć dziecko bo ona tu przecież pracuje z pieniędzmi, powiedziałam jej że jak problemy z pracą z pieniędzmi to niech zmieni pracę. Zawsze jak mi maluch tak w sklepie popiskiwał to kasjerki obracały to w żart i zagadywały malucha a ta wariatka pretensje miała i powiedziała że z takimi dziećmi to się nie chodzi do sklepu, totalna wariatka. jak mozna tak klienta potraktować, tym bardziej że mówię maluch nie robił nic złego, kilka razy pisnął w radości. Oczywiście zgłosiłam to kierowniczce bo nie pozwole by moje dzieci były wyzywane od bachorów. Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
hmmm
(Ocena: 5)
2015-09-22 00:12:15

Ja bym na policje sprawę zgłosiła, niechby wredna babę zamknęli a jak! W nas Polakach ciągle tkwi takie przekonanie, że klient to "Pan" i nie wolno mu nic powiedzieć ani zwrócić na cokolwiek uwagi i te boskie rady "zmień pracę jak nie dajesz rady"......takich rad udzielają ludzie którzy albo nigdy nie pracowali albo nie pracowali w zawodzie o którym mowa, albo maja jakieś ciężkie zwarcie w d...pie. A te "popiskujące z radości maluchy" co to szkód nie robią to zazwyczaj drące się wniebogłosy bachory,które cały sklep by rozniosły gdyby im pozwolić...Pozdrawiam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-11-08 13:11:30

Sam kiedyś pracowalem w markecie to wiem jak to jest. Zdarzal się czasem chamski klient tyle że jeśli nie miał racji to ja też umiałem gębę otworzyć. Fakt miałem ten "luksus" - nie siedziałem nigdy na kasie. Może to i dobrze bo jakbym robił za kasjera to pewnie niejeden raz bym takiemu chamowi przypier....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-08-17 17:21:12

Na mnie pewna pani wyładowała się bo ... zapomniała sobie zważyć owoce. To z kosmosu mam na nie kod ściągnąć?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-30 00:18:57

jak dla mnie to powinni ci pracownicy mieć prawo do obrony przed takimi idiotami. człowiek nie może być traktowany jak rzecz. każdy ma takie samo prawo i nic nie powinno tego zmienić.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-06 12:04:45

nie no lepiej zapierdalać na budowie po 12 godzin od poniedzialku do soboty za 2 tysiace i smiac sie z ludzi ktozy siedzia na kasie ?? a co jest w tym złego?? jak wan nie pasuje to prosze isc do skelpiku obok i pładcie 3 razy wiecej za zakupy

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-09 20:29:06

świeta prawda, ale ktoś winien być musi, a tu pod ręką jest kasjer....pracując jako parkingowy byłam nie lepiej traktowana jak kasjerzy...i to nie przez ludzi w "wypasionych"autach..tylko właśnie przez zwykłych "roboli"...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-03-29 10:08:27

Świetny artykuł. Może i nie stwierdza on stuprocentowej autentyczności, ale potwierdza regułę. Nikt tak naprawdę nie broni praw kasjerek/ów. Czy "uki" czy "nieuki" to chyba nie powinno być najwazniejsze: TO SĄ LUDZIE. A klient przychodzi jak PAN i wydaje mu się, że mu wszystko wolno, bo wykłada kasę. Uważam, że powinno się ten problem nagłaśniać i bronić praw tych LUDZI. Jeszcze raz BRAWO za artykuł.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-03-28 11:02:22

każdy ma kredki w głowie ale na połamane to nawet temperówki sie nie dostanie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-03-27 22:09:37

to nie prawda ze niewyksztalceni, nawet nie wiecie ,tam sa przewaznie studeci a nawet po bo nie moga znalezc pracy, nie raz sie spotkalam ze przyszedl niewyrzyty klijen bo mu zona nie dala i sie wyzywa na kazdym , co to kasjer jest gorszy?? ciekawa jestem czy z was sami menagerowie i biznesmeni . miliarderzy zasrani

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-03-27 12:48:49

i tu nie zgodze sie z tym artykułem , poniewaz nie raz sie natknełam na jakaś zołze na kasie, ktora z wielka łaska tam siedzi. Ja osobiscie staram sie byc miła dla kazdego, wchodze do sklepu małego przywitam sie pozegnam, podziekuje, ale jak widze ze jak sie na mnie patrzy jakaś kasjerka , jak bym jej rodzine zabiła no to soRy jak tu byc miłym..i taka prawda .. wiekszośc kasjerek to takie niewychowane , robiace z wielka łaska swoja prawce - Krowy.. i moim zdaniem nie powinno sie zatrudniac na takie stanowiska ludzi nieprzystosowanych do kontakotow z innymi.. i powinni zatrudniac naprawde mile osoby , bo gdy widac ze kasjer lub kasjerka naprawde sa mili i bija pozytywna energia wtedy klijęci tez sa mili .,

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-04-01 11:35:32

proponuję się zatrudnić osobo która mniemasz że jesteś miła wykształcona z pozytywną energią i żebyś nie gubiła słomy która ci z butów wystaje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozdrowionka

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-01-21 20:52:31

Już samo napisanie przez ciebie,że kasjerki to krowy udowadnia iż nie jesteś miłą osobą a zwykłą chamką!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kasjerka
(Ocena: 5)
2015-02-06 21:02:28

ty jesteś mega krowa ,to są normalnei ludzie, tylko takie krowska powodują ze im się nie tylko pracy ale i żyć odechciewa

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-03-26 21:40:29

ludzie, to jest po prostu zamknięte koło. klient niemiły = kasjer niemiły = klient niemiły... i tak dalej. obojętnie już od tego kto zaczął, jedno napędza drugie. kasjer ma zły dzień, klient ma zły dzień i tak się popychają wzajemnie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-03-28 22:43:57

klient musi wkoncu zrozymiec tego kasjera. on nie siedzi tam i nie pije kawy to jest jego praca i nie zawsze musi miec boby humor.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz