O tym jak skutecznie zareklamować lody wie doskonale brytyjska firma Antonio Federici, której flagowy produkt – kremowe lody Gelato Italiano już po raz kolejny promowane są przez wyuzdaną zakonnicę (tym razem ciężarną) oraz parę duchownych – gejów. Panowie są bliscy złożenia pocałunków na swych rozgrzanych, spragnionych wargach. Perwersja w najczystszej postaci.
Wzburzenie może być tym większe, że hasła którymi plakaty opatrzono, wyraźnie nawiązują do biblii: „niepokalane poczęcie” oraz „wierzymy w zbawienie”. Jak informuje Pardon.pl, po skargach katolików brytyjska organizacja zajmująca się etyką reklamy zabroniła producentowi kontynuować ciążowo-gejowskiej kampanii.
To już kolejna tego typu kampania Galato Italiano. Poprzednia, równie kontrowersyjna, do obejrzenia tutaj.
Natasza Lasky
Kontrowersyjna sesja zdjęciowa – roznegliżowana zakonnica i diamenty