Horoskop

16 Maja 2011

WODNIK 20.01. – 19.02...

WODNIK 20.01. – 19.02.

Samopoczucie: Sobotnia impreza to zabawa, na którą czekasz cały tydzień. Po ciężkich dniach pracy należy ci się szaleństwo w dobrym klubie. W ten weekend koniecznie zadbaj o swoje bezpieczeństwo. Nie rozmawiaj z podejrzanymi typkami, nawet jeśli stawiają ci drinki i przede wszystkim nigdy nie wracaj sama do domu.

Miłość i seks: Spotka cię miłosny zawód. Twojemu ukochanemu spodoba się znajoma z pracy, a ty dowiesz się o tym od wścibskiej koleżanki. Na szczęście, będzie to tylko krótkotrwała fascynacja, więc nie przeżywaj emocjonalnie tej sytuacji.

Kariera i pieniądze: Do upragnionego urlopu jeszcze kilka miesięcy, a ty nie możesz już wytrzymać w pracy? Nie przyśpieszysz czasu, wpatrując się w kalendarz, tylko wpędzisz się w depresję. Zapomnij o odliczaniu dni i skup się na zawodowych obowiązkach. Dzięki aktywnej pracy przestaniesz myśleć o niebieskich migdałach.

Strony

Komentarze (12)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-20 15:13:54

Huba Buba śmierć za jutra - Jeżeli to przeczytałeś twoja matka jutro zginie chyba że wkleisz to do 5 innyc-ja wpisuję bo się boję

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-17 21:30:54

Ojej zawód miłosny się sprawdził... Nieee!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-16 19:30:53

wszystko by było ok w sobote wybieram się na impreze w pracy już nie mogę chce urlop już a co do miłości to błąd;P

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-16 18:33:22

bo trzeba podchodzić z dystansem do horoskopu.:)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-16 16:27:37

Na bezrobociu nie ma sie koleżanek w pracy ;D

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-16 16:20:20

kurcze.. lipa. Nie sprawdza się xD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-16 15:42:37

Nic się nie zgadza!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-16 14:40:58

no już mnie spotkal zawód miłosny ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-17 21:32:31

heh znam to

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-16 13:41:06

Dlaczego samotnym wodnikom nigdy nie piszecie, ze spotkaja faceta lub cos w tym stylu, albo piszecie tylko o zajetych? ;/

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-16 14:38:50

bo go nie spotkacie, proste.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2011-05-16 21:58:59

Ty anonim a ty go spotkasz? ty morderco emocjonalny?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz