LIST: Dziewczyny, dlaczego jesteście takie łatwe? Przez to faceci w ogóle nie szanują kobiet!

15 Stycznia 2013

Marzena apeluje, byśmy nauczyły się mówić mężczyznom stanowcze NIE.

hotelowy romans

Drogi Papilocie!

Piszę, by poruszyć temat popularny, do którego podejście w dzisiejszych czasach bardzo mnie irytuje. Byłoby świetnie, gdyby został opublikowany na Waszej stronie. Nie mogę już dłużej patrzeć biernie na to co się dzieje z naszym społeczeństwem, chcę wyrazić głośno swoje zdanie.

Otóż niezmiernie irytuje mnie podejście do seksu. Zarówno współczesne, jak i w minionych wiekach. Kiedyś seks był tematem tabu. Nie mówiło się o nim, traktowany był wyłącznie jako akt w celu prokreacyjnym. Jedynie mężczyźni mogli czerpać z niego przyjemność, kobiety potulnie się oddawały, nie liczyło się ich zadowolenie. Najważniejsze było poczęcie dziecka i usatysfakcjonowanie mężczyzny. Może generalizuję, ale w większości przypadków tak to wyglądało. Kobieta traktowana jako maszyna do rodzenia dzieci i zarazem perfekcyjna gospodyni domowa.

Strony

× Użyj prawej i lewej strzałki na swojej klawiaturze, aby przeglądać podstrony artykułu
Komentarze (347)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Kasia
(Ocena: 5)
2016-12-15 22:08:09

To wszystko chyba zależy od indywidualnego podejścia. Ja osobiście nie umówiłabym się z mężczyzną który zalicza na prawo i lewo, bo bym się go zwyczajnie brzydziła - więc nie sądzę, że "im więcej tym lepiej". Może w oczach kolegów, ale nie szanującej się, rozsądnej kobiety :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kacu
(Ocena: 5)
2013-05-11 16:29:04

re: LIST: Dziewczyny, dlaczego jesteście takie łatwe? Przez to faceci w ogóle nie szanują kobiet!

To nie dokladnie tak wszystko wyglada. Ja baraszkowalem z byla dosc szybko ale to nie znaczy ze uwazam ja za jakas dupodajke bo to choc prosta to mila dziewczyna ogolnie. Inna kolezanke, niedoszla dziewczyne tez takie same stosunki mnie laczyly i tez nic do niej nie mam. A w ostatniej to mysle ze sie zakochalem. Czlowiek czasem jest zagubiony i seksem jakos sobie smutki rekompensuje i takie kobiety nie raz poznawalem a mimo to sa to mysle wartosciowe kobiety. Takze autorko - kazdy czlowiek jest inny ale oczywiscie rozumiem co chcesz powiedziec i czesciowo sie z tym zgadzam. Pozdrawiam

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-03-20 14:35:38

re: LIST: Dziewczyny, dlaczego jesteście takie łatwe? Przez to faceci w ogóle nie szanują kobiet!

Ostatnio usłyszałam komplement od mojego faceta z którym chodzę dość krótko bo niecałe dwa miesiące a nadal ze sobą nie spaliśmy: "jesteś inna niż wszystkie dziewczyny które spotkałem do tej pory, mam do ciebie wielki szacunek" Opłaca się poczekać z seksem...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Dixena
(Ocena: 5)
2013-02-16 21:42:58

re: LIST: Dziewczyny, dlaczego jesteście takie łatwe? Przez to faceci w ogóle nie szanują kobiet!

Szczerze? Mądrzejszego i bardziej szczerego listu na ten temat na Papilocie nigdy nie czytałam. Prawda w 100%

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-27 03:45:18

oj tam a zwierzeta jak uprawiaja sex gdzie popadnie i gdzie chca i jak chca to jest ok ... a jak ludzi to zle... no ale fakt ze mnie tez wkurza to podejscie facetow do nas....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-27 03:40:56

Angielki to sa dopiero latwe w porownaniu do polek !!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
JużNieNastoletnia
(Ocena: 5)
2013-01-17 23:01:39

Mam problem dziewczyny. Nie jestem dziewicą od kilku lat. Obecnie jestem w związku ok 2lat i jest to mój drugi partner seksualny. Z obecnym uprawiam seks 1/2 w miesiącu (nie mieszkamy razem). Nawet wyjechaliśmy na kilka dni razem, to jest oczywiste co tam się działo. Mimo to, że nie jestem dziewicą, nadal przy seksie bolą mnie okolice intymne. Fakt, że tylko na początku, ale nadal jest to krępujące. Jakie mogą być tego przyczyny?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
xyz
(Ocena: 5)
2013-01-18 16:56:27

jezeli nie jestes zbyt doswiadczona, to moze sie to zmienic.. za kazdym kolejnym razem bedzie lepiej :) chyba ze problem lezy w twoim partnerze, ktory nie potrafi Cie dobrze rozgrzac..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
KACU
(Ocena: 5)
2013-05-11 16:31:39

...dodam tez ze pomoga srodki nawilzajace ale oczywiscie moze tez tak byc za spinasz sie albo/i partner za malo sie stara zebys sie rozgrzala

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
qqqq
(Ocena: 5)
2013-01-17 19:06:55

dobrze gada, polać jej

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
anonim
(Ocena: 5)
2013-01-17 17:05:54

piszesz o seksie jak o rzeczy, na ktorej zalezy wylacznie facetom i ktora nie jest czyms przyjemnym. nie pomyslalas, ze kobieta moze uprawiac seks, bo ma na to ochote, a nie zeby podniesc poczucie wlasnej wartosi? patrzysz ogolnikowo, jesli ty chcesz czekac na swojego jedynego to ci kibicuje, ale ta chec nie daje ci prawa do nazywania innych latwymi.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
i
(Ocena: 5)
2013-01-17 22:16:29

dobrze pisze, polać jej!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-20 10:07:19

Tak, pewnie, że może uprawiać seks tylko dlatego, że ma na to ochotę z przypadkowym facetem, jednorazowo. Po tym i tak wewnętrznie będzie rozdarta, bo wewnętrznie zdaje sobie sprawę z tego, że była dla faceta tylko żeby mógł sobie dogodzić. Popieram Marzenę,

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-01-16 23:55:59

to demoralizacja ludzi - plan Iluminatów. poczytajcie sobie..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz