Włosy łonowe. Golić czy nie?

14 Sierpnia 2015

Zarośnięte okolice bikini jednych pociągają, a innych wręcz obrzydzają. Poznajcie opinie Polek i Polaków na temat depilacji okolic intymnych!

Vogue Italy

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu pozbywanie się zbędnego owłosienia uchodziło za szczyt feminizmu, było przejawem buntu i milowym krokiem ku nowoczesności. W Polsce dopiero pod koniec lat 80. co bardziej odważne przedstawicielki płci pięknej powoli zaczynały eksperymenty z żyletkami, usuwając bujne gąszcze spod pach. Gładkie nogi stały się nieodzownym atrybutem kobiecości stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90., a co tu dopiero mówić o depilacji bikini?

Golenie okolic intymnych nadal w pewnych kręgach pozostaje w sferze tematów tabu. Zdaniem wielu kobiet „łyse” wargi sromowe pasują bardziej prostytutce niż statecznej pani domu, są atrybutem rozwiązłości i przygodnego seksu.

A jak podchodzą do tego tematu mężczyźni?

Strony

Komentarze (41)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Anonim99
(Ocena: 3)
2016-12-12 22:56:45

Sama nie wiem

JA mam bardzo duzo wloskow, sa one bardzo grube, ciemne, wytrzymale, kiedy gole sie na 0 to sa podraznienia, nawet wystepuja krostki ktore utrudniaja potem golenie, sa one rozprzestrzenione nawet w okolicach odbytu. Irytuja mnie, nie lubie miec tam buszu, czuje sie wtedy niekomfortowo. Jednak mysle ze to tez kwestia co partner na ten temat uwaza, z reszta jak bede chciala miec tam wloski to nic z tym nie zrobi i bedzie musial sie z tym pogodzic. Mysle czy nie zastosowac wosku, zacheca mnie fakt ze bedzie ich mniej i rzadziej bede musiala sie katowac.. ehhh...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
lisa
(Ocena: 5)
2015-09-11 09:51:03

re: Włosy łonowe. Golić czy nie?

Gole okolice intymne raz w tygodniu, jak zarost jest mniejszy łatwiej jest mi utrzymać właściwą higienę zwłaszcza w trakcie okresu. Po goleniu smaruje się provag żelem, żel łagodzi pieczenie i podrażnienie oraz chroni przed rozwojem patogenów.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Jedrus_loverboy
(Ocena: 5)
2015-08-28 03:48:46

re: Włosy łonowe. Golić czy nie?

Osobiscie bardzo lubię muszelke ogoloną ze względu na to ze uwielbiam ją jeść. Jest bardzo smaczna i podniecająca tak dla mnie jak i dla mojej partnerki i nie mam włosów w jamie ustnej, bo wtedy przestaje być przyjemnością i atrakcją.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-15 16:42:27

re: Włosy łonowe. Golić czy nie?

Nie gole od roku - w końcu nie mam podrażnień, skończyły się problemy z infekcjami, ranami, swędzenie w kroku bo włosy odrastają. Głupia moda z pornoli i tyle. Wiecie czemu panie się tam goliły? Przez wszy łonowe. Nie ulegajmy głupiej modzie. Golenie jest NIEZDROWE.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-15 22:49:33

Nie każda ma takie problemy. Ja uwielbiam jak mój facet robi mi dobrze, a raczej nie byłoby dla niego zbyt przyjemne jakby włosy wszystko zasłaniały. Ja depiluję całkowicie, albo zostawiam sobie pasek czy wąski trójkąt i tak jest dla mnie ok. To jest indywidualna sprawa każdego i niech ma w majtkach co chcę. Ja tam nigdy nie lubiłam być "zarośnięta", bez włosów albo tylko z malutką ich częścią jest mi po prostu wygodniej i tak odpowiada.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-16 04:02:06

fuj.ohyda.nie chcialabym byc twoim chlopakiem.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-09-12 23:43:11

obrzydliwe. owlosiona sarenka. dobrze, ze nie jestem twoim facetem.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kate
(Ocena: 5)
2015-08-15 12:17:42

re: Włosy łonowe. Golić czy nie?

tylko wosk!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-14 20:44:24

re: Włosy łonowe. Golić czy nie?

Ja depiluję woskiem i mam spokój na 5 tygodni. Najbardziej bolały pierwsze 2 razy, ale potem już jest okej, bo włosy są bardzo słabe i jest ich o wiele mniej. Polecam.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-15 17:06:13

A później będziesz chciała zapuścić, a będziesz miała takie łyse placki na piczy, bo wyrywasz xD

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-16 00:01:51

No to najwyżej będzie mój problem, a nie Twój :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Jedrus_loverboy
(Ocena: 5)
2015-08-28 02:34:35

Oczywiście popieram Twoją decyzję

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-14 19:01:00

Drewniany Wąż

Ważne, żeby golić co 2-3 dni zależnie od potrzeb bo potem są wystające ostre końcówki i klują w twarz ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-14 14:48:32

re: Włosy łonowe. Golić czy nie?

Od kiedy ginekolodzy odradzaja?! Sama pracuje jako poczatkujacy lekarz i zawsze starsi ginekolodzy kaza golic Ba! Jak jest zarosnieta to nie raz opieprzyl ze brak higieny....

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-15 16:40:41

Co za bzdury piszesz. Każdy lekarz ci powie, że włosy powinno się zostawiać, bo stanowią naturalną barierę ochronną. Nawet murzyni je mają w tych miejscach - bo pełnią ważne funkcje.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-15 20:42:28

Fajnie ze pouczasz mnie jako przyszlego ginekołga Ostatnio babeczka miala taki busz ze lekarz przed porodem kazal poloznej ja wygolic hahhahaha A ja jak badam niektore babki to musze najpierw przejsc przez wielkie lasy amazonii hahahaha

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-15 20:45:03

I co maja do tego murzyni?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-16 00:18:08

Masz byc przyszlym lekarzem i smiejesz sie z kobiety, ktora miala wlosy lonowe, jak kazdy dorosly czlowiek, ktory sie nie depiluje? Zastanow sie nad etyka lekarska ktora zlamalas.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-16 18:57:59

lol gdzie zlamala kodeks (nie etyke)? nie podala danych pacjentki

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Jedrus_loverboy
(Ocena: 5)
2015-08-28 02:40:13

Tylko własną opinie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-14 13:55:00

re: Włosy łonowe. Golić czy nie?

ja depiluje sie depilatorem IPL. nie boli, wlosy nie odrastaja, a nawet jak jakies odrosna to sa bardzo cieniutkie i delikatne i mozna je maszybką dogolić

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2015-08-14 10:26:10

re: Włosy łonowe. Golić czy nie?

Mi włosy również rosną przy odbycie, ale to wszystko depiluje do zera za pomocą kremów

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz