Czy można ćwiczyć podczas okresu? Jasne, miesiączka to nie choroba! (Sprawdź, JAK)

02 Listopada 2012

Jeśli nie chcesz, aby te dni były naprawdę uciążliwe, postaw na ruch!

Trening

Większość kobiet uważa, że jakikolwiek wysiłek podczas menstruacji jest niewskazany. Tymczasem okazuje się, że dzięki specjalnym ćwiczeniom można nie tylko poprawić swoje samopoczucie podczas okresu, ale także zniwelować przykre dolegliwości. Warunek jest jeden – trzeba się wsłuchać w swoje ciało i wybrać taki ruch, który najbardziej nam odpowiada.

Oto 5 rodzajów ćwiczeń, które są zalecane na czas trudnych dni:

Spacerowanie

Spokojne i wyważone maszerowanie dotleni twój organizm, a przy tym nie niesie za sobą ryzyka urazów, czy kontuzji. Spacer ma również działanie relaksujące.

Strony

Komentarze (35)
ocena
5/5

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Ocena artykułu 1-5

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

edyta
(Ocena: 5)
2015-05-31 22:13:10

re: Czy można ćwiczyć podczas okresu? Jasne, miesiączka to nie choroba! (Sprawdź, JAK)

czy mozna cwiczyc

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-07-15 13:14:49

re: Czy można ćwiczyć podczas okresu? Jasne, miesiączka to nie choroba! (Sprawdź, JAK)

Moja siostra miała takie bóle że mama pogotowie wezwała i lekarz jej powiedział że córka właśnie urodziła dziecko bez dziecka takie bole brzucha miała też nic nie pomagało dopóki nie zaszła w ciążę i urodziła dziecko i minęły jej takie straszne bole podczas miesiączki

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
anonim
(Ocena: 5)
2013-11-05 09:38:45

re: Czy można ćwiczyć podczas okresu? Jasne, miesiączka to nie choroba! (Sprawdź, JAK)

Podczas okresu mam straszne rozwolnienia nie wiem dlaczego się tak dzieje ,mam bardzo obfite miesiączki. Używam tych największych podpasek Bella bo tak się zemnie leje 2 dnia ,a bóle mam straszne że nawet tabletki nie pomagają. W tych dniach wyglądam jak jakaś ćpunka nienawidzę okresu chyba sobie macice wytnę !

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2014-09-02 11:59:54

mam to samo ! mam 21 lat a wylewy mam jak po porodzie;/ boje sie ćwiczyć żeby nie lało sie wiecej ...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Dominika
(Ocena: 5)
2013-06-19 22:53:54

re: Czy można ćwiczyć podczas okresu? Jasne, miesiączka to nie choroba! (Sprawdź, JAK)

Mam 13 lat dostałam okresu 3 msc. temu i ćwiczę codziennie ( biegam , chodzę itp. ) Boli mnie brzuch ale nie w czsie np. biegania tylko godz. potem .. nie wiem co sie dzieje.. ( piję dużo wody , jem owoce i warzywa ale zawsze godz. lub dwie po zjedzeniu boli mnie brzuch ) czy mam to powiedzieć mamie ?

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kaska
(Ocena: 5)
2013-05-24 10:55:16

re: Czy można ćwiczyć podczas okresu? Jasne, miesiączka to nie choroba! (Sprawdź, JAK)

a ja mam inny problem, od kilku dni ćwiczę dość intensywnie i świetnie się czuje problem tylko że dostaje wczesniej okres, i martwie się że będzie on wcześniej cały czas czy ktoś miał ten problem? dziękuje z góry za pomoc

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2013-05-20 16:13:11

re: Czy można ćwiczyć podczas okresu? Jasne, miesiączka to nie choroba! (Sprawdź, JAK)

Ja całe szczęscie w ogóle nie odczuwam dolegliwości związanych z miesiączką, więc ćwiczę normalnie. Korzystam tylko z innych tamponów a mianowicie beppy bo są wygodniejsze

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-06 18:19:15

Dziewczyny, próbowałyście stosować jakieś suplementy diety ukierunkowane na takie problemy? Ja kiedyś borykałam się z bolesnymi miesiączkami ale dzięki suplementom i zmianie diety pozbyłam się tego koszmaru :)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-03 15:55:31

KAŻDY MAKIJAŻ 50 ZŁ, KATOWICE, 501-661-742 !!!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-03 10:13:03

kobiety powinny dostac dwa dni płatnego urlopu w kazdym miesiacu. Bo ból jest tak okropny ze nie da rady pracowac a co dopiero dojsc do pracy. To żadne zarty taka jest prawda. Zawsze nam wmawiaja ze okres to nie choroba ale coraz wiecej kobiet ma tak straszne bole ze nawet wstac z łózka nie mozna i to nie jest spowodowane zadna chorobą. Kopnijmy faceta w jaja z całej siły i każmy mu pracowac ta sama sytuacja. Czasy sie zmienily juz tak na prawde nic nie jest naturalne na tym swiecie i to sie odbija na naszym zdrowiu. Trzeba sie przystosowac do tego. Dlatego uwazam ze te dni wolne podczas miesiaczki to super pomysl.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-03 14:31:14

popieram! Ja 1 dnia czuję się jak przeżuta i wypluta, nawet po twarzy widać, że coś ze mną nie tak i jak tu iść do pracy? Najgorsze, jest to, że zazwyczaj dostaję okres kolo 11 czyli już w czasie pracy, masakra.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-02 17:35:30

Mnie tam podczas okresu nic nie boli (może dlatego że biorę tabletki anty?) tampon w piczę i nawet zapominam że mam okres ;p

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
(Ocena: 5)
2012-11-02 20:15:16

hahah,ja jebie

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz